Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Mijn grootste gemis was Gorillaz paar jaar geleden. Was door mijn knie gegaan en kon nog amper lopen. Toen ben ik noodgedwongen op Cape Lowlands gebleven; trok het echt niet meer om de lange tocht naar Alpha te forceren....

Gelukkig dit jaar herkansing op DTRH!

En Stromae heb ik destijds overgeslagen. Daar heb ik echt spijt van.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
2005 zaterdag: marilyn mansson laten schieten voor de audiobullys (die heel dronken waren)
diezelfde dag arcade fire niet gezien, ik kon ze gewoon totaal niet.
de zondag qotsa, nick cave en foo fighters laten schieten , maar daar wel de beste dance dag ooit voor terug gekregen, dus geen spijt. soulwax nite version, joostvan bellen, lcd soundsystem, vitalic, miss kitten, thehacker en 2 many djs
allemaal achter elkaar in de bravo

2006 massive attack gemist omdat we gekozen hadden voor scissor sisters!!??
Dat maakt LL ook zo mooi. Je kan individueel een totaal ander festival beleefd hebben en ook beide een fantastisch festival hebben gehad zonder dezelfde acts te hebben gezien. Nu ben ik niet zo’n danser, dus die keuze heb ik gelukkig niet. Maarre 2005 is nou juist de enige editie geweest dat ik er niet was.... ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Mijn grootste gemis was Gorillaz paar jaar geleden. Was door mijn knie gegaan en kon nog amper lopen. Toen ben ik noodgedwongen op Cape Lowlands gebleven; trok het echt niet meer om de lange tocht naar Alpha te forceren....

Gelukkig dit jaar herkansing op DTRH!

En Stromae heb ik destijds overgeslagen. Daar heb ik echt spijt van.
Tja Gorillaz is overmacht / domme pech. Wel erg balen zeg. Was inderdaad een mooie show. Gelukkig krijg je een herkansing. Stromae dan wel meegepakt. Geen spijt van gehad.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Rock Werchter 2012 Lana del Rey gemist. Heb toen van 5 tot 12 in het voorvak gestaan om Pearl Jam van dichtbij te zien. Best leuke dingen gezien Jack white, Gossip, Deus en Pearl Jam maar Lana del Rey staat nog steeds heel hoog op mijn must see lijstje!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Bij Kaider Chiefs weggegaan om Mano Diao in de Heineken te zien, ik hoor in mijn nachtmerries nog de hele Alpha "Ruby Ruby Ruby" uit de verte schreeuwen terwijl ik ter hoogte van de Churros loop
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Wat is jullie grootste LL misser? Ik denk hier aan Aphex Twin op LL11. Want ik moest The Offspring zien... looool
Mooie vraag dit. Niet eens per se m'n grootste misser, maar wel het grootste vlak aan overlappingen was voor mij de zaterdag op Lowlands 2016;
In zo'n 5-6 uur was er een overlap van 14 acts die ik wilde zien. Of het een overlap was van het moeten lopen van de Alpha naar Bravo, of een daadwerkelijke overlap dat acts tegelijk stonden. Dat is de grootste keuzestress die ik me op Lowlands kan herinneren haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
701
639
'Je mist meer dan je ziet op Lowlands'. Eerste jaren Lowlands rende ik nog wel tussen tenten en optredens door om zoveel mogelijk acts te zien, maar gelukkig doe ik dat niet meer haha. Ik ben tegenwoordig al tevreden als ik 5 acts heb gezien die ik echt heel vet/goed vond. Daarbuiten vind ik het prima om lekker 3 uurtjes in het gras te chillen met wat goed eten van de Indo bijv, of om ff random de Echo in te gaan. Een perfecte line up hoeft van mij ook niet en zal anno 2021 ook niet snel meer gebeuren voor mij denk ik (te weinig rock, punk imo).

Grootste missers? Met afstand mijn favoriete band King Gizzard stond in 2016 in de Charlie, ik kende ze toen nog niet.... 2015 was ook een té goede line up eigenlijk: Underworld, Tame Impala, Interpol niet kunnen zien door andere goeie optredens. Ook het allerlaatste optreden van The Good, Bad and Queen heel graag willen zien, maar 1.5 uur leek me toen wat lang dus maar naar Weval gegaan toen...
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.235
745
Mooie vraag dit. Niet eens per se m'n grootste misser, maar wel het grootste vlak aan overlappingen was voor mij de zaterdag op Lowlands 2016;
In zo'n 5-6 uur was er een overlap van 14 acts die ik wilde zien. Of het een overlap was van het moeten lopen van de Alpha naar Bravo, of een daadwerkelijke overlap dat acts tegelijk stonden. Dat is de grootste keuzestress die ik me op Lowlands kan herinneren haha.

14 acts?
invullen aub :):)
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Wat is jullie grootste LL misser? Ik denk hier aan Aphex Twin op LL11. Want ik moest The Offspring zien... looool
Oef, Nicholas Jaar gemist terwijl ik met mijn vrienden bij Mumford & Sons stond in 2018.. Mumford al 3x gezien op dat moment en ik vond t optreden niet speciaal. Plichtmatig zelfs. Mijn scharrel destijds zocht me op bij Mumford toen ze bij Jaar vandaan kwam en dacht dat ze bij TROS Muziekfeest op het Plein terecht was gekomen?. Makes sense..

trouwens; Oscar & the Wolf heeft een nieuwe single uit, waar vast een plaat uit voortvloeit. Goeie sub voor LL maybe? Vind t wel een band die je in t donker in de Bravo of zelfs Alpha (voor de headliner dan) mag zetten.

en, eindelijk maar eens een account aangemaakt! Lees al een hele tijd met plezier mee, maar ik dacht, ik ga me eens mengen tussen t volk! Haha
 
  • Leuk
Waarderingen: JB., Joslittel en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Oef, Nicholas Jaar gemist terwijl ik met mijn vrienden bij Mumford & Sons stond in 2018.. Mumford al 3x gezien op dat moment en ik vond t optreden niet speciaal. Plichtmatig zelfs. Mijn scharrel destijds zocht me op bij Mumford toen ze bij Jaar vandaan kwam en dacht dat ze bij TROS Muziekfeest op het Plein terecht was gekomen?. Makes sense..

trouwens; Oscar & the Wolf heeft een nieuwe single uit, waar vast een plaat uit voortvloeit. Goeie sub voor LL maybe? Vind t wel een band die je in t donker in de Bravo of zelfs Alpha (voor de headliner dan) mag zetten.

en, eindelijk maar eens een account aangemaakt! Lees al een hele tijd met plezier mee, maar ik dacht, ik ga me eens mengen tussen t volk! Haha
Leuk en welkom!

Oscar is volgens mij wel een reële optie. Met de latere eindtijd is het goed mogelijk om ze in het donker te zetten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.235
1500 kaarten in de verkoop.... ik denk dat ik de Ticketmaster site niet eens opkom. Eerst de knoop maar even doorhakken of ik wel/niet wil gaan. Heb er nog een paar uur de tijd voor. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
1500 kaarten in de verkoop.... ik denk dat ik de Ticketmaster site niet eens opkom. Eerst de knoop maar even doorhakken of ik wel/niet wil gaan. Heb er nog een paar uur de tijd voor. :p
Matmann heeft nog een dag de tijd om zijn festileaks connecties te gebruiken. Nee maar wilde het even melden omdat hij meerdere malen had aangegeven dat hij ooit een keer wil gaan.

Ik vrees ook dat het zeer snel weg is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.235
Is het nou zo dat als Lowlands niet doorgaat (en laten we positief blijven en er gewoon van uit gaan dat het gewoon plaats gaat vinden), dat je je geld pas terugkrijgt na de editie van 2022?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken