Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Het is dus gewoon een loterij, daar komt het op neer. Je kan niks doen dan wat je vroeger wel kon doen, op tijd naar het postkantoor gaan. Daarom is het mij ook een doorn in het oog dat je daarna van die teksten krijgt, we hebben teveel kaarten en ik verkoop deze voor 350,00 omdat....... omdat het gewoon kan en ik liever een paar tientjes extra heb ipv dan ik een echter liefhebber een kaartje gun. Om te kotsen. Graag systeem om als bezoeker van de laatste editie voorrang te krijgen met kopen. Registreren en alleen doorverkopen via Mojo site voor de normale prijs. (Mojo gaarne ook een nornale fee hanteren hiervoor en niet nog een keer de maximale servicekosten (welke service ddan bij deze loterij?)). Ben hier zo klaar mee.

Ik heb gelukkig zelf kaarten, maar het syyteem klopt gewoon niet zo.
Blijft lastig, er is meer vraag dan aanbod. Dus schaarste en doorverkoop. Op zich heb ik met dat laatste geen probleem als het maar eerlijk gaat. Je bepaald uiteindelijk wat je er zelf voor over hebt.

Een systeem van voorrang voor terugkomers vind ik ook problematisch. Stel ze voeren dat nu in, dan heb je dus in 2020 mazzel gehad in de voorverkoop en dan heb je in 2022 weer voorrang. Lullig voor degene die in 2020 misgreep, drie jaar geen LL.....

Een ruilbeurs vanuit Mojo is prima voor weinig kosten te doen. Bijvoorbeeld ticketbeurs.nl heeft een waterdicht systeem voor 2 euro kosten. Alleen dan weer geen verkooplimiet...en zolang dat er is, ga je weinig verkopers vinden op de Mojo ruilbeurs vrees ik.

Afijn blijft frusterend voor als je naast de pot piest

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Wat is jullie grootste LL misser? Ik denk hier aan Aphex Twin op LL11. Want ik moest The Offspring zien... looool
Hierop terugkomend: eerder vertrekken bij Grace Jones in 2009 omdat de rest naar Arctic Monkeys wouden was een dikke blunder, zeker gezien dat Arctic Monkeys niet zo boeiend bleken. En terugkijkend had ik ook Moderat in 2017 volledig moeten zien i.p.v. alleen maar de laatste paar nummers.

Wat ook interessant is om te vermelden:

A selection of artists including Charli XCX, 100 Gecs, DaBaby & Doja Cat have also confirmed that they will no longer perform at this year’s events due to circumstances out of the artists’ control.

Bron: NME
Allemaal Amerikanen, dus dat verbaasd mij niets. Ik ben uberhaupt verbaasd dat QOTSA and Post Malone daar hebben toegezegd.

Vergeet Fever 333 niet van die line-up!! Verrassend dat die de oversteek maken. Die zetten elk podium in vuur en vlam.

Hmmm veel wat ik niet ken ofzo. Fever 333, QOTSA, Post Malone, mogen wel doorkomen..... verder weet ik niet

LEEDS21_6313_Line-up_1000px-WEB-1-900x1273.jpg

Ik zie weinig interessante nieuwe dingen voor LL.
Ik zou wolf Alice wel heel tof vinden ??

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Vergeet Fever 333 niet van die line-up!! Verrassend dat die de oversteek maken. Die zetten elk podium in vuur en vlam.
Dat is toch wel de naam die ik het meeste mis van de vorige line-up. Stemt hoopvol!

Stiekem hoop ik ook nog op foals, bring me the horizon, london grammar en glass animals, maar zal wel hele kleine kans worden

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Stond er tijdje terug nog.. leuke band maar ook geen must. Er breekt weinig door in deze corona tijden heb ik het idee op internationaal gebied.

Hee hallo! Ik ben even in een diepe winterslaap geweest, maar ik krijg op een of andere manier steeds meer vertrouwen op een Lowlands in augustus dit jaar.

Begin mei gaan we met ons Lowlandsgroepje een weekendje weg en als activiteit doe ik (net als vorig jaar) een Lowlands-quizje. Maar de usual-suspects aan vragen heb ik vorig jaar natuurlijk al gehad. Wie kan mij even verder helpen?

Hee hallo! Ik ben even in een diepe winterslaap geweest, maar ik krijg op een of andere manier steeds meer vertrouwen op een Lowlands in augustus dit jaar.

Begin mei gaan we met ons Lowlandsgroepje een weekendje weg en als activiteit doe ik (net als vorig jaar) een Lowlands-quizje. Maar de usual-suspects aan vragen heb ik vorig jaar natuurlijk al gehad. Wie kan mij even verder helpen?
Leuk zeg! Alleen is het lastig inschatten welke Keyser Sözes je al hebt, maar meedenken hier is erg leuk. Laat maar weten wat je al hebt.

Stond er tijdje terug nog.. leuke band maar ook geen must. Er breekt weinig door in deze corona tijden heb ik het idee op internationaal gebied.
Welke band is wel een must? Ik zou graag toch Fever 333 willen zien. Na Michael Kiwanuka toch wel het grootste gemis tov affiche van vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Leuk zeg! Alleen is het lastig inschatten welke Keyser Sözes je al hebt, maar meedenken hier is erg leuk. Laat maar weten wat je al hebt.
Geen idee meer haha. Helaas die oude verwijderd. Maar dan moet je echt denken aan: aantal verkochte kaarten, welke naam roept iedereen over de camping, hoeveel campings etc.

Geen idee meer haha. Helaas die oude verwijderd. Maar dan moet je echt denken aan: aantal verkochte kaarten, welke naam roept iedereen over de camping, hoeveel campings etc.
Dat is jammer, maar goed. Misschien kunnen we er hier wel een aantal verzinnen ??

Users who are viewing this thread