wenteldave wrote:
@Marc wrote:
Zoals ik je online kan inschatten, ben je een muziekliefhebber en een festivalliefhebber. Je durft je te verdiepen in andere muziek. Ik denk dat jij je met gemak een heel weekend vermaakt.
Ik wil er best een drankje op verwedden ? Durf me wel te verdiepen in andere muziek, maar dat gaat vaak niet zover als DJ’s of zoiets als The Opposites, wat over het algemeen iets vaker op LL staat. Tuurlijk is het meer dan dat, maar het overgrote gedeelte past iets meer in dat straatje.
Maar ook die kunnen tof zijn. De vorige Opposites concert wat ook ontzettend dope, die show ging helemaal naar de tering. Alleen zie ik ze dat niet meer overtreffen.
Er staat altijd wel iets tofs op Lowlands. Soms in de Alpha, maar ook vaag genoeg in de kleinere tenten. Het weekend gevoel is op Lowlands juist ontzettend tof. Enkel Glasgo heeft dat gevoel ook wat mij betreft. Zodra je tentje staat, ben je 4 dagen op een andere planeet. Een plek waar alles chill en ok is en dat je kan zijn wie je wil zijn. Naar mijn mening ook het festival met het meeste diversie op muziek gebied
wenteldave wrote:
@Marc wrote:
Zoals ik je online kan inschatten, ben je een muziekliefhebber en een festivalliefhebber. Je durft je te verdiepen in andere muziek. Ik denk dat jij je met gemak een heel weekend vermaakt.
Ik wil er best een drankje op verwedden ? Durf me wel te verdiepen in andere muziek, maar dat gaat vaak niet zover als DJ’s of zoiets als The Opposites, wat over het algemeen iets vaker op LL staat. Tuurlijk is het meer dan dat, maar het overgrote gedeelte past iets meer in dat straatje.
Dat is juist het mooi van LL, je hoeft nergens heen waar je niet heen wil. Al adviseer ik om toch af en toe een dj o.i.d. mee te pakken. Maar vooral bewandel de weg zoals jij die wil. Lowlands kan je op zoveel diverse manieren beleven. Jij kan letterlijk een heel weekend andere acts bekijken dan dat ik doe. En hoe vaak ik de line-up matig denk te vinden. Na alle bekendmakingen heb je altijd een mooie route die je kan uittekenen. Daarnaast gebeurt er letterlijk op iedere hoek van het festivalterrein wel iets. Ik ga ook niet naar films, dans, commedy of theater. Maar zelfs dan gebeurt er overal wel iets dus. En het zit ook in de details zoals iedere ochtend een Lowlands krant lezen, of tijdens een hapje eten (ook heel divers aanbod) lekker gewoon naar Lowlands kijken. Maar ook de leuke random events door o.a. het straattheater of kunst die op het terrein staat.