@Marc wrote:
Indiaantje89 wrote:
@Marc wrote:
mattman wrote:
Indiaantje89 wrote:
@Marc wrote:
wenteldave wrote:
Indiaantje89 wrote:
En Foo’s mogen lekker thuis blijven met hun laatste kut album.. Zo die is er ook uit. #coronastress
Shame Shame.
Mogen ze dan geen oude nummers meer spelen? Ik vind de nieuwe nummers lekker klinken hoor.
Zijn we het weer niet eens
. Ik was Foo’s fan… maar de laatste 2 albums vind ik super saai.
Maar goed.. ik heb een beetje een goed gevoel bij QOTSA… Lijkt me wel een band die een beetje tof is met de organisatie is, en dus niet zo moeilijk doet bij annulering. Niet teveel aan show elementen nodig heeft… en ook gewoon nog een “grote” naam is. (toegeven, ook geen fan van hun laatste 2 albums).
Voor mij is Like Clockwork dan weer één van de beste ‘grote’ rockalbums van de laatste 10 jaar ofzo. En zelfs Villains is ook gewoon een pak sterker dan alles wat de Foo Fighters na pakweg de jaren 90 heeft uitgebracht. Maar goed, heb QOTSA veel hoger zitten dan FF, die ik op een singletje hier en daar na nooit echt boeiend gevonden heb.
FF en QOTSA zijn natuurlijke legendarische bands. Daar zitten mindere releases tussen, maar als je hun hele oeuvre bekijkt…. wauw
daar zie ik toch graag een optreden van. Ken ook maar weinig bands die blijven knallen en verrassen met iedere release. Want hoe zijn ze ooit zo groot / bekend geworden? We beoordelen waarschijnlijk bands op een andere manier, ik kijk niet alleen naar het laatste / de laatste albums.
Maar goed dat we het af en toe oneens zijn, anders is het ook zo saai
Nu ben ik het wel met je eens. Foo Fighters op Pinkpop 2011 blijft een van mijn favo optredens, alles was perfect aan die set. De keren daarop vond ik het steeds minder worden. Bij Rock Am Ring was ik bijna weggelopen omdat ze bijna 20 minuten lang covers speelde. Dan heb je idd zo veel toffe nummers en dan ga je covers spelen (en nog clichè nummers ook).+ met Everlong starten ipv eindigen zou 5 jaar TBS op moeten staan. Daarna zijn gebroken been show gezin in de ZiggoDome dat was al iets beter. Maar toen was ik er ook wel beetje klaar mee. Kwamen steeds meer nummers bij in de set die me niet kunnen boeien. Op dat nieuw album staat niks bij wat ik live wil horen. Maar spelen ze setlists ala 2011 dan sta ik vooraan.
Ha, ha, ha, ik betrap me er zelf op dat ik dit een keer heb gehad met Metallica….. die zag ik een keer in de Arena 2004 (had ze al vaker gezien), maar was een mooie line up (Korn en Slipknot als voorprogramma’s), alleen de Arena is natuurlijk niet best. Ik ben toen ook weggegaan bij de eerste toegift. Was echt een optreden voor Metallica top 40 fans….. totaal geen agressie of bij creeping death geen die, die, die door het publiek, maar hey, hey, hey en de gitaarsolo’s mee mimen….. wat een gezeik en kutoptreden zeg…..
Hoe totaal anders was dat in 2009 bij Sonisphere…… wat een agressie en passie samen met het optreden in 1992 (Ahoy) na de release van hun black album veruit het best van Metallica wat ik gezien heb.
In de pit werd er toen toch echt ‘Die! Die! Die!’ geroepen. Leuke pit toen ook, daar was voldoende agressie. ??