Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Geen grote Amerikaanse bands??

Ik acht de kans op Hollywood Vampires op 100%.

Ze spelen 18-8 in Berlijn en op 22-8 in Lingen ( net over de grens bij Enschede) volgens hun nieuwe tour.

Lowlands valt daar precies tussen!

Hij zei ook niet dat Amerikaanse bands uitgesloten zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Maak gewoon de namen bekend, misschien dat we daar nog vertier uit krijgen. Je eigen playlist maken biivoorbeeld, de kleine namen beluisteren...

Ik ga er toch vanuit dat het niet doorgaat. Maar een flinke batch namen kan ik gewoon erg blij van worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Dit concept zou ook best eens geinig zijn voor overdag in de Bravo:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=OKz9LRNgKjs[/video]
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.999
8.650
Ik ga er toch vanuit dat het niet doorgaat. Maar een flinke batch namen kan ik gewoon erg blij van worden.

Eens, is altijd een shotje adrenaline. En daarvan krijg ik de laatste tijd te weinig. Maar ik ben ook iemand die blij wordt van lineups voor festivals waar ik niet eens naartoe ga. Ben nog nooit naar Lowlands geweest maar toch kijk ik altijd weer uit naar die lineup drop. :lol:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Indiaantje89 wrote:
Ik ga er toch vanuit dat het niet doorgaat. Maar een flinke batch namen kan ik gewoon erg blij van worden.

Eens, is altijd een shotje adrenaline. En daarvan krijg ik de laatste tijd te weinig. Maar ik ben ook iemand die blij wordt van lineups voor festivals waar ik niet eens naartoe ga. Ben nog nooit naar Lowlands geweest maar toch kijk ik altijd weer uit naar die lineup drop. ?

Je zou Lowlands toch een keer moeten overwegen. Zou je goed bevallen. Doen we daar een biertje.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Dit concept zou ook best eens geinig zijn voor overdag in de Bravo:

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/OKz9LRNgKjs" style="margin: 1em auto; height: 178.3125px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Alles waar Ibiza in zit, ben ik een beetje allergisch voor....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Zouden we dan einde volgende week misschien wat namen krijgen van Lowlands? Al weten we nog lang niet zeker of het kan doorgaan, ik denk dat ik toch wel behoorlijk hyped zou zijn, in ieder geval eventjes ;-).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Zouden we dan einde volgende week misschien wat namen krijgen van Lowlands? Al weten we nog lang niet zeker of het kan doorgaan, ik denk dat ik toch wel behoorlijk hyped zou zijn, in ieder geval eventjes ;-).
Er is wel wat meer beweging gekomen. Nu pluggen ze dat verhaal van die Sahil weer even op de socials.

Het zou me niet verbazen dat we een bescheiden lading namen gaan krijgen. En of er internationale acts bij zitten weet ik dus eht niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Raskolnikov wrote:
Zouden we dan einde volgende week misschien wat namen krijgen van Lowlands? Al weten we nog lang niet zeker of het kan doorgaan, ik denk dat ik toch wel behoorlijk hyped zou zijn, in ieder geval eventjes ;-).

Er is wel wat meer beweging gekomen. Nu pluggen ze dat verhaal van die Sahil weer even op de socials.

Het zou me niet verbazen dat we een bescheiden lading namen gaan krijgen. En of er internationale acts bij zitten weet ik dus eht niet.

Of het doorgaat zal nog lang onzeker blijven. Maar afgaande op de interviews met EvE reken ik er wel op dat de voorbereidingen gaan beginnen nu er een noodfonds komt. En bij voorbereidingen horen ook namen :).
En aangezien ze al zeiden dat 75% van de line up al vaststaat, is nu het moment wel aangebroken. Al zeg ik het zelf :)
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Donderdag 28 januari om 19.30u organiseert Nationale Wetenschapsagenda op de Instagram pagina van Lowlands een live gesprek tussen festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Prof. Dr. Marc Bonten (Arts-microbioloog aan UMC Utrecht en lid van het OMT). Via Eric kun je al je vragen over corona aan Marc Bonten stellen.

Wellicht interessant voor wat Lowlands-adepten op dit forum ;-).

https://lowlands.nl/nieuws/2021/01/22/stel-al-je-vragen-over-corona/
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Donderdag 28 januari om 19.30u organiseert Nationale Wetenschapsagenda op de Instagram pagina van Lowlands een live gesprek tussen festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Prof. Dr. Marc Bonten (Arts-microbioloog aan UMC Utrecht en lid van het OMT). Via Eric kun je al je vragen over corona aan Marc Bonten stellen.

Wellicht interessant voor wat Lowlands-adepten op dit forum ;-).

https://lowlands.nl/nieuws/2021/01/22/stel-al-je-vragen-over-corona/

Was best een interessant gesprek. Met als belangrijkste conclusie: er is nog lang niet zeker of we mogen in augustus, maar we mogen we hoopvol zijn. Het scenario voor Lowlands is bepaald niet gitzwart. Overigens sloot Van Eerdenburg verplaatsing van Lowlands naar september niet helemaal uit.

Bijzonder aardige, geduldig uitleggende man, die Marc Bonten. Zijn droge kwinkslag "ik denk dat de bezoekers van Pinkpop eerder aan de beurt zijn voor een vaccinatie dan jouw publiek" vond ik schitterend.

Van Eerdenburg mag de kabeltjes van zijn internetverbinding wel eens even nakijken. Voortdurend "wil je je laatste zinnen nog even herhalen, want je valt weg". Terwijl verder niemand daar last van had: de stream van Bonten was glashelder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik vond het niet zo heel boeiend. Niets te gehoren gekregen wat we nog niet wisten. En uitelndelijk is de conclusie: EvE wil heel graag, maar we weten nog niet wat de toekomst ons gaat brengen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Had ook gehoopt op meer info of antwoorden over wat Lowlands gaat doen, waar ze momenteel mee bezig zijn en hoe ze de editie van 2021 vorm gaan geven.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Had ook gehoopt op meer info of antwoorden over wat Lowlands gaat doen, waar ze momenteel mee bezig zijn en hoe ze de editie van 2021 vorm gaan geven.
Klopt.. ik verwacht eerlijk gezegd ook niet snel namen als ik het zo een beetje meekreeg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik vond het niet zo heel boeiend. Niets te gehoren gekregen wat we nog niet wisten. En uitelndelijk is de conclusie: EvE wil heel graag, maar we weten nog niet wat de toekomst ons gaat brengen.

Nou, ik was vooral blij dat het sprankje hoop dat ik heb qua doorgaan niet meteen werd weggevaagd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Ik vond het niet zo heel boeiend. Niets te gehoren gekregen wat we nog niet wisten. En uitelndelijk is de conclusie: EvE wil heel graag, maar we weten nog niet wat de toekomst ons gaat brengen.

Nou, ik was vooral blij dat het sprankje hoop dat ik heb qua doorgaan niet meteen werd weggevaagd.
Er zijn vast mensen te vinden wel deze festivalzomer van tafel vegen.. maar dat zal EvE geen podcast mee doen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Raskolnikov wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik vond het niet zo heel boeiend. Niets te gehoren gekregen wat we nog niet wisten. En uitelndelijk is de conclusie: EvE wil heel graag, maar we weten nog niet wat de toekomst ons gaat brengen.


Nou, ik was vooral blij dat het sprankje hoop dat ik heb qua doorgaan niet meteen werd weggevaagd.

Er zijn vast mensen te vinden wel deze festivalzomer van tafel vegen.. maar dat zal EvE geen podcast mee doen.

Je hebt ongetwijfeld heel erg gelijk.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Ik heb er vertrouwen in, dit jaar gaat het door. En potverdorie, wat heb ik er zin in zeg!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken