Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Laat Kensington maar in quarantaine. Doe dan maar Block party . Doet ons meer plezier. Maar namen mogen van mij wel komen wat het ook wordt in deze k tijd. Hebben we inderdaad wat om te doen in tussentijd van het afwachten.

Tja anders moet ik het de organiatie kwalijk nemen dat ik niet voldoende tijd heb om me te verdiepen in het programma....... 1 van de belangrijkste onderdelen van de voorpret van LL

Als ze in februari deel van het programma willen bekendmaken, dan zou ik denken dat het vandaag om 11 uur gaat gebeuren. Voor mijn gevoel is een drop heel vaak op dinsdag namelijk.

Maar goed, dat is in normalere tijden natuurlijk. Laat ik mezelf maar niet te blij maken met een dooie mus.

EvE vanavond on de Vooravond.

https://www.bnnvara.nl/devooravond/artikelen/gasten-de-vooravond

Nou nog steeds vraagtekens. Maar een klein beetje goede hoop. We kunnen er iedergeval weer strak geknipt en geschoren bijstaan of zitten mocht alles weer doorgaan. Een Ieder veel sterkte de komende tijd.Hopelijk snel wat luister plezier te melden van L L.

Wat een matig programma was dat zeg... Echt totaal niets nieuws gehoord. Had toch wat diepere vragen gezien voor EvE

+Balthazar: https://www.tijd.be/cultuur/algemeen/balthazar-ontwaakt-uit-zijn-escapistische-bubbel/10287160.html

De zomer van 2021 is volgens Pierre voor 80 procent copy-paste van die van 2020. ‘Maar nu is de onzekerheid nog groter. Pinkpop werd ingewisseld voor Lowlands en van het indoor Montreux Jazz Festival kregen we nog geen nieuwe bevestiging.’

Lekker :-).
En fijn dat er eindelijk een naam doorsijpelt.
Nouja dit is denk ik wel het kader waarin we namen moeten verwachten. Daar zal ook niet iedereen blij mee zijn want veel Nederbelgen

Dus De Staat, The Opposites, Kensington, De Jeugd van Tegenwoordig, Eefje de Visser, Spinvis, Balthazar, dEUS, Bazart, Zwangere Guy etc. etc.

Raskolnikov wrote:
Lekker :-).
En fijn dat er eindelijk een naam doorsijpelt.

Nouja dit is denk ik wel het kader waarin we namen moeten verwachten. Daar zal ook niet iedereen blij mee zijn want veel Nederbelgen

Dus De Staat, The Opposites, Kensington, De Jeugd van Tegenwoordig, Eefje de Visser, Spinvis, Balthazar, dEUS, Bazart, Zwangere Guy etc. etc.

Klopt helemaal. Dat zal de realiteit worden deze zomer. Persoonlijk neem ik daar genoegen mee; iedereen weet toch wat er aan de hand is.

En ik schat Lowlands ook wel dusdanig in dat ze met alle beperkingen toch een interessant programma kunnen neerzetten. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken, of het voldoende is. Ik kijk hoe dan ook ontzettend uit naar een weekend dat aan mekaar hangt van muziek en lol.

Van jouw rijtje heb ik zelf niets met Kensington, de Opposites en Bazart. Maar ook in andere jaeren staan er namen op het affiche waar ik niet dood gevonden wil worden, dus tja dat accepteer ik sowieso. Alle andere namen zou ik ook in "normale" jaren niet vervelend vinden of zelfs keihard toejuichen.

Users who are viewing this thread