Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Ben benieuwd wanneer Lowlands wat namen voor volgend jaar gaat droppen en of ze misschien nu wel acts hebben die op het eerste gezicht headliner-waardig zijn. Vorige keer moesten we discussieren of Foals wel of niet headliner zou zijn; neem aan dat ze wel met iets beters komen dan dat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ben benieuwd wanneer Lowlands wat namen voor volgend jaar gaat droppen en of ze misschien nu wel acts hebben die op het eerste gezicht headliner-waardig zijn. Vorige keer moesten we discussieren of Foals wel of niet headliner zou zijn; neem aan dat ze wel met iets beters komen dan dat.
Voor mij mogen ze even wachten... Hebben we nog iets om naar uit te kijken voor 2021. Maar er zijn al wat namen die rond touren volgend jaar die dit jaar ook op het affiche stonden. O.a. Liam Gallagher, Bring Me The Horizon, Caribou, Angel Olsen, Eefje De visser, Die Antwoord, Fever 333, Cavetown etc.

Benieuwd wat ze in het huidig Lowlands weekend gaan doen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Idem dito. Ik ga zelfs overwegen om toch ergens nog kaartjes te scoren. Hier is nog niks van bekend gemaakt, he?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Missen zeer zeker.... zit nu al op Europarcs resort..... bepaalde geluiden herinneren me zelfs aan LL..... alleen gaat het dit jaar niet gebeuren.... één dezer dagen maar even de nieuwe brug op klauteren met de fiets en even rondfietsen op het festivalterrein.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Missen zeer zeker…. zit nu al op Europarcs resort….. bepaalde geluiden herinneren me zelfs aan LL….. alleen gaat het dit jaar niet gebeuren…. één dezer dagen maar even de nieuwe brug op klauteren met de fiets en even rondfietsen op het festivalterrein…..
Jaloers.. kan je misschien al wat bier voor volgend jaar begraven!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
@Marc wrote:
Missen zeer zeker…. zit nu al op Europarcs resort….. bepaalde geluiden herinneren me zelfs aan LL….. alleen gaat het dit jaar niet gebeuren…. één dezer dagen maar even de nieuwe brug op klauteren met de fiets en even rondfietsen op het festivalterrein…..

Jaloers.. kan je misschien al wat bier voor volgend jaar begraven!

Ha, ha, ha, hoe lang is bier maximaal houdbaar?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
EvE blijft er mooie denkbeelden op na houden in het interview van de Volkskrant ?
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
97
201
Oh ja, heel graag! Ben heel benieuwd naar hoe het er zonder LL voorbereidingen uitziet. Gisteren ook een paar keer uitgebreid naar het filmpje gekeken.

@Marc wrote:
Hoe kun je hier foto’s plaatsen? Vanaf iPhone via de app zeg maar
1f60c.svg


Imgur?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Oh ja, heel graag! Ben heel benieuwd naar hoe het er zonder LL voorbereidingen uitziet. Gisteren ook een paar keer uitgebreid naar het filmpje gekeken.


Indiaantje89 wrote:

@Marc wrote:
Hoe kun je hier foto’s plaatsen? Vanaf iPhone via de app zeg maar
1f60c.svg



Imgur?

Niks bijzonders hoor, was met mijn jongste dochter er op geklommen. Vanaf daar kan je zo het terrein op. Andere ingangen zit wel een hek voor of is er security van Wailibi.
Brug is verder nog niet af, was natuurlijk ook geen haast mee. Dus als iemand nog een suggestie heeft mbt foto’s dan kan ik ze even delen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
EvE blijft er mooie denkbeelden op na houden in het interview van de Volkskrant
1f914.svg

Linkje
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/eric-van-eerdenburg-is-de-baas-van-lowlands-zijn-zoon-ijsbrand-zou-er-spelen-en-toen-kwam-corona~b1b58037/
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Wij vertrekken volgende week donderdag naar de camping in Elburg. Lekker naar de streams van Lowlands kijken en luisteren en met de opdracht van Festileagues aan de slag. Las dat je op vertoon van je ticket ook een bandje kan halen op verschillende locaties in het land. Erg tof initiatief vind ik! Ik weet dat sommige festival ze verkochten maar dat was vaak inclusief verzendkosten behoorlijk prijzig. Ik kijk uit naar mijn eerste toegevoegde festivalbandje om mijn pols/arm van dit jaar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Wij vertrekken volgende week donderdag naar de camping in Elburg. Lekker naar de streams van Lowlands kijken en luisteren en met de opdracht van Festileagues aan de slag. Las dat je op vertoon van je ticket ook een bandje kan halen op verschillende locaties in het land. Erg tof initiatief vind ik! Ik weet dat sommige festival ze verkochten maar dat was vaak inclusief verzendkosten behoorlijk prijzig. Ik kijk uit naar mijn eerste toegevoegde festivalbandje om mijn pols/arm van dit jaar.

Veel plezier!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Komend weekend besteedt Lowlands (in samenwerking met 3fm) online aandacht aan wat had moeten zijn met drie dagen lang oude shows en opgenomen sets op vier kanalen.

Programma en tijdschema is te vinden op: https://lowlands.npo3fm.nl/programma
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken