Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.080
“Normaal” zou het feestje morgen al beginnen......
En als ik het laatste interview zo lees van EvE dan ziet die het ook niet meer zitten. Begrijp zijn gedachten wel.....
Festivals & 1,5 meter = SHIT
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
“Normaal” zou het feestje morgen al beginnen……
En als ik het laatste interview zo lees van EvE dan ziet die het ook niet meer zitten. Begrijp zijn gedachten wel…..
Festivals & 1,5 meter = SHIT
Ik kreeg net ook weer even het "besef". Mijn arbeidsproductiviteit had langzaam richting de 0 gelopen (altijd de laatste dag voor Lowlands). Daarnaast had ik vanavond mijn koffer ingepakt, en even naar de supermarkt voor versnaperingen voor in de auto, wachtrij en op de camping.

Man ik mis het leven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
@Marc wrote:
“Normaal” zou het feestje morgen al beginnen……
En als ik het laatste interview zo lees van EvE dan ziet die het ook niet meer zitten. Begrijp zijn gedachten wel…..
Festivals & 1,5 meter = SHIT

Ik kreeg net ook weer even het “besef”. Mijn arbeidsproductiviteit had langzaam richting de 0 gelopen (altijd de laatste dag voor Lowlands). Daarnaast had ik vanavond mijn koffer ingepakt, en even naar de supermarkt voor versnaperingen voor in de auto, wachtrij en op de camping.

Man ik mis het leven.

Eventjes uitstel, geen afstel. Laat ons zeggen dat de voorpret nog wat langer duurt nu.

Mooi dat Lowlands als miniscuul pleistertje op de wonde die shows uitzendt dit weekend. Zit veel moois tussen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Afgelopen weekend nog een interview met van Eerdenburg in het AD (eventueel incognito openen): https://www.ad.nl/show/komt-er-nog-een-lowlands-2021-soms-ben-ik-bang-dat-dit-het-einde-van-de-festivalcultuur-is~a411c4bd/

Ik kreeg net ook weer even het “besef”.

Vond het tijdschema in de huisstijl van Lowlands voor het onlineprogramma ook wel een confrontatie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Moet zeggen dat ik van Lowlands het meest last heb. Dat is echt zo'n ding altijd bij ons in de vriendengroep. Veel meer dan Graspop, BKS, Pinkpop, Werchter of welk ander festival we dan ook heen gaan. Ook de rit naar Biddinghuizen is al een groot feest. Eerst met z'n allen verzamelen. Bier drinken in de auto (uiteraard chauffeur niet), terwijl anderen op de weg gewoon met het dagelijkse leven bezig zijn. Heerlijk, en dan onderweg (voor ons is het best een stuk rijden) even stoppen voor de rokers, en dan ergens bij zo'n bezinepomp parking even chillen in het zonnetje met z'n allen. Dan aankomen op de parking, weer heel even chillen voordat je actie gaat ondernemen. Dan weer wachten in de wachtrij met uiteraard een biertje erbij. En dan al half lam je tentje opzetten, weer chillen om daarna weer te laat te zijn voor de koptelefoon bij de Silent Disco.

Het is nogal een tokkie leven die Lowlands donderdag, maar stiekem is het ook heerlijk. Beetje een schoolreisje gevoel voor volwassenen.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Bij gebrek aan de boodschappen die we vandaag zouden doe voor op de camping: wat mag er niet ontbreken voor komend weekend? Pannenkoeken, loempia's, heineken/grolsch uit bekertjes, wat desperados voor de afwisseling, mensen nog ideeën?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Bij gebrek aan de boodschappen die we vandaag zouden doe voor op de camping: wat mag er niet ontbreken voor komend weekend? Pannenkoeken, loempia’s, heineken/grolsch uit bekertjes, wat desperados voor de afwisseling, mensen nog ideeën?

Tosti's ;)
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
professorpint3000 wrote:
Bij gebrek aan de boodschappen die we vandaag zouden doe voor op de camping: wat mag er niet ontbreken voor komend weekend? Pannenkoeken, loempia’s, heineken/grolsch uit bekertjes, wat desperados voor de afwisseling, mensen nog ideeën?

Tosti’s
1f609.svg

De hotdogkraam van Hans Worst ??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.962
Bij gebrek aan de boodschappen die we vandaag zouden doe voor op de camping: wat mag er niet ontbreken voor komend weekend? Pannenkoeken, loempia’s, heineken/grolsch uit bekertjes, wat desperados voor de afwisseling, mensen nog ideeën?
Eieren!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.080
professorpint3000 wrote:
Bij gebrek aan de boodschappen die we vandaag zouden doe voor op de camping: wat mag er niet ontbreken voor komend weekend? Pannenkoeken, loempia’s, heineken/grolsch uit bekertjes, wat desperados voor de afwisseling, mensen nog ideeën?

Eieren!

Uitsmijter inderdaad en een patatje stoofvlees
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.080
Net maar even Lowlandsbandjes gehaald bij
AT...... ze hebben zelfs echt zo’n apparaat staan..... slik ?
Even 2 bandjes opgehaald voor de kids (die willen ze normaal altijd hebben na LL.....)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.080
Ben niet meer zo die hard als de meesten hier, dus was dit jaar pas na 17:00 richting de camping (Europarcs) gereden. Daar eerst even bbqen en een paar drankjes om na 23:00 richting LL te fietsen, bandjes te halen en naar de silent disco te gaan ? ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Ben niet meer zo die hard als de meesten hier, dus was dit jaar pas na 17:00 richting de camping (Europarcs) gereden. Daar eerst even bbqen en een paar drankjes om na 23:00 richting LL te fietsen, bandjes te halen en naar de silent disco te gaan ? ?
Dan zijn er toch al lang geen koptelefoons meer?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.080
@Marc wrote:
Ben niet meer zo die hard als de meesten hier, dus was dit jaar pas na 17:00 richting de camping (Europarcs) gereden. Daar eerst even bbqen en een paar drankjes om na 23:00 richting LL te fietsen, bandjes te halen en naar de silent disco te gaan ? ?

Dan zijn er toch al lang geen koptelefoons meer?

Ha, ha, zwart handel. Nog genoeg te krijgen hoor. Mensen die niet meer willen en niet op hun borg willen wachten, die geef je gewoon de borg in muntjes. Handiger dan in de rij staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Pfff ja het besef dat ik morgen gewoon naar mijn werk ga in plaats van LL-heaven komt nu wel even binnen. Kak...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
https://twitter.com/fens_fans/status/1296805341502541824?s=21

https://twitter.com/fens_fans/status/1296805732466200577?s=21
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken