Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Even peilen hoe het sentiment onder gelijkgestemde is, want Jezus wat gaat dit een lange zomer worden (waarvan de ik reden er achter uiteraard volledig begrijp). Normaal zou de voorpret richting ons geliefde festival al lang en breed zijn begonnen, maar nu voelt het eigenlijk als zelfkastijding aangezien ik YouTube af struin naar nog onbekende filmpjes. Natuurlijk veel concerten teruggekeken en inmiddels weet ik alles over de Techniek achter Lowlands. De volgende stap is dat ik vlogs aan het terugkijken ben van veel te hippe jongens en meiden, gewoon omdat het over Lowlands gaat. Was ook blij met de verwijzing van @Indiaantje89 naar een bericht van Faceculture waar ik nog heel wat oud materiaal op vond.

De vrienden met wie ik al vele jaren ga, vinden een weekend weg een goede vervanging en ik wil niet de hele tijd bij hen aankomen hoe erg ik het mis. En begrijp me goed, ik heb weinig te klagen in het leven maar dat sombere gevoel van dinsdag/woensdag als je thuis komt na een wederom geweldige editie overvalt me regelmatig als ik een festival anthem hoor, een special biertje van Brand zie of zelfs… een reclame van Miele voorbij hoor komen tijdens een podcast die ik luister!

De liefde voor Lowlands zit diep, en daardoor zal het gemis ook zo heftig zijn. Hopelijk slepen we elkaar er doorheen ?

heel herkenbaar!. Vooral dat filmpjes kijken van youtubers.
valt me trouwens op dat die allemaal naar de zelfde acts gaan.
ze beleven mijns inziens niet het echte Lowlands.
Ze komen nooit in de julliet, de x ray, de echo, de lima. de sexyland, de adonis
en ik zie ze enkel friet eten.

deze vind ik dan wel heel leuk, omdat hij gewoon grappig is

https://www.youtube.com/results?search_query=leroy+lowlands
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Zo, met het hele corona gebeuren (+ een verhuizing en alle andere randzaken) een hele lange tijd niet meer hier geweest. Helaas gaat ons mooie festival niet door. Had het graag anders gezien, maar natuurlijk is er volop begrip. Wat mijn vrienden en ik nu aan het plannen zijn, is een beetje ons eigen Lowlands. Vriend van mij heeft een hele grote tuin en met het kleine clubje met wie we zouden gaan, gaan we in het weekend wanneer Lowlands zou zijn kamperen in die tuin. Voor het entertainment hebben we een mooie aux kabel, waarbij ieder dan z'n eigen "dj-set" gaat draaien. En alles kan op gepaste afstand :) Zo gaan wij proberen het "festivalseizoen" van 2020 door te komen haha..

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met het verlies van het festivalseizoen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Het zou me niet verbazen dat we tegen die tijd een discussie gaan krijgen of Lowlands mogelijk niet te vroeg is gecancelled. Als je wereldwijd die protesten ziet, en we gaan dat niet merken in de cijfers de komende weken. Dan kan dat best eens een discussie punt gaan worden lijkt me.

Edit: niet dat ik per direct achter die discussie sta overigens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik vraag me ook vaak af wat we allemaal nog voor namen zouden krijgen dit jaar. Misschien is het beter om niet te weten, maar toch...
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
heel herkenbaar!. Vooral dat filmpjes kijken van youtubers.
valt me trouwens op dat die allemaal naar de zelfde acts gaan.
ze beleven mijns inziens niet het echte Lowlands.
Ze komen nooit in de julliet, de x ray, de echo, de lima. de sexyland, de adonis
en ik zie ze enkel friet eten.

deze vind ik dan wel heel leuk, omdat hij gewoon grappig is

https://www.youtube.com/results?search_query=leroy+lowlands

Idd een vlog waarvan ik moet toegeven dat ik hem gezien heb :oops:

Overigens vind niet iedereen het erg vind dat LL afgelast is... dit filmpje vind ik ook geweldig en kijk ik toch ook regelmatig terug; https://www.youtube.com/watch?v=lBcxB4XFN3s Ook omdat in mijn vriendengroep op regelmatige momenten in de dag en willekeurig van elkaar er altijd wel eentje is die een zelfde fase doormaakt wat voor veel lol zorgt bij de andere.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
heel herkenbaar!. Vooral dat filmpjes kijken van youtubers.
valt me trouwens op dat die allemaal naar de zelfde acts gaan.
ze beleven mijns inziens niet het echte Lowlands.
Ze komen nooit in de julliet, de x ray, de echo, de lima. de sexyland, de adonis
en ik zie ze enkel friet eten.

deze vind ik dan wel heel leuk, omdat hij gewoon grappig is

https://www.youtube.com/results?search_query=leroy+lowlands

Lekker met z'n allen naar Sean Paul, daar gaat elke lowlandsganger toch heen?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Pas als je vooraan hebt gestaan bij My Baby op Lowlands, ben je een echte Lowlandsganger :wink:
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Pas als je vooraan hebt gestaan bij My Baby op Lowlands, ben je een echte Lowlandsganger ?

Aangezien we niet heel veel meer hebben om naar uit te kijken kunnen we wel weer de jaarlijkse My Baby discussie opstarten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Toen regende het bijzonder hard.. Ik stond toen bij Sharon van Etten.

Was eigenlijk vergeten dat My Baby op Lowlands stond verleden jaar, maar nu je het zo zegt stond ik ook in de India!

En pfoe het regende wel goed hard toen eventjes.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Indiaantje89 wrote:
Toen regende het bijzonder hard.. Ik stond toen bij Sharon van Etten.

Was eigenlijk vergeten dat My Baby op Lowlands stond verleden jaar, maar nu je het zo zegt stond ik ook in de India!

En pfoe het regende wel goed hard toen eventjes.

Het regende de pleuris, maar wat stond ik goed in de India
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
nitotheno wrote:
Pas als je vooraan hebt gestaan bij My Baby op Lowlands, ben je een echte Lowlandsganger
1f609.svg


Is daar 1 iemand geweest dan?

Toevallig het mini concert gezien vlakbij de Heineken met mini instrumenten ...dat was toch wel geinig
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
[video]https://www.youtube.com/watch?v=scLjlN3lrgw[/video]

Mocht je het gemist hebben....echo echo echo :p
At 4.20 wordt het toch wel lekker....
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
[video]https://www.youtube.com/watch?v=r3U0oV-pGYE[/video]

Even een korte impressie ...
Gewoon omdat we allemaal geen genoeg kunnen krijgen van My Baby ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Even een korte impressie …
Gewoon omdat we allemaal geen genoeg kunnen krijgen van My Baby
1f609.svg


Ik snap het probleem met My Baby niet zo. Waar komt deze grap ook alweer vandaan?

Er is ook geen probleem met My Baby, ik zelf heb ze vaak gezien en er lekker staan swingen...
Ik geloof meer dat het gaat om dat ze ieder festival in europa zo'n beetje vaak gedaan hebben inmiddels....en natuurlijk het feit dat niet iedereen gecharmeerd is van hun stijl/muziek...
Weet eigenlijk ook niet meer waarom het een " runnin gag" is geworden...... :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken