Even peilen hoe het sentiment onder gelijkgestemde is, want Jezus wat gaat dit een lange zomer worden (waarvan de ik reden er achter uiteraard volledig begrijp). Normaal zou de voorpret richting ons geliefde festival al lang en breed zijn begonnen, maar nu voelt het eigenlijk als zelfkastijding aangezien ik YouTube af struin naar nog onbekende filmpjes. Natuurlijk veel concerten teruggekeken en inmiddels weet ik alles over de Techniek achter Lowlands. De volgende stap is dat ik vlogs aan het terugkijken ben van veel te hippe jongens en meiden, gewoon omdat het over Lowlands gaat. Was ook blij met de verwijzing van @Indiaantje89 naar een bericht van Faceculture waar ik nog heel wat oud materiaal op vond.
De vrienden met wie ik al vele jaren ga, vinden een weekend weg een goede vervanging en ik wil niet de hele tijd bij hen aankomen hoe erg ik het mis. En begrijp me goed, ik heb weinig te klagen in het leven maar dat sombere gevoel van dinsdag/woensdag als je thuis komt na een wederom geweldige editie overvalt me regelmatig als ik een festival anthem hoor, een special biertje van Brand zie of zelfs… een reclame van Miele voorbij hoor komen tijdens een podcast die ik luister!
De liefde voor Lowlands zit diep, en daardoor zal het gemis ook zo heftig zijn. Hopelijk slepen we elkaar er doorheen ?
heel herkenbaar!. Vooral dat filmpjes kijken van youtubers.
valt me trouwens op dat die allemaal naar de zelfde acts gaan.
ze beleven mijns inziens niet het echte Lowlands.
Ze komen nooit in de julliet, de x ray, de echo, de lima. de sexyland, de adonis
en ik zie ze enkel friet eten.
deze vind ik dan wel heel leuk, omdat hij gewoon grappig is
https://www.youtube.com/results?search_query=leroy+lowlands