Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
61
58
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..

Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
@Marc wrote:
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..

Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten…

Wel een mooi spaarpotje zo......
Madball
Nick Cave
Pearl Jam
Faith No More
Lowlands....
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
jaigalaar wrote:

@Marc wrote:
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..


Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten…

Wel een mooi spaarpotje zo……
Madball
Nick Cave
Pearl Jam
Faith No More
Lowlands….

Nick Cave is alleen maar uitgesteld toch?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
@Marc wrote:

jaigalaar wrote:

@Marc wrote:
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..


Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten…


Wel een mooi spaarpotje zo……
Madball
Nick Cave
Pearl Jam
Faith No More
Lowlands….

Nick Cave is alleen maar uitgesteld toch?

Ok, was ik nog niet van op de hoogte.... van uitstel komt.....
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?

Je vriendin is niet gek; ik kreeg ook een melding. Maar via Instagram (heb meldingen van nieuwe posts aanstaan). Ik klikte er op maar de post was weg. Ik zag dat het een foto leek van een man met gespreide armen op een berg en de lucht was wat geel. Geen idee of er bij iemand nu een belletje voor een artiest gaat rinkelen dan wel dat het 'eenzaamheid' moest uitbeelden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
bardt wrote:

@Marc wrote:

jaigalaar wrote:

@Marc wrote:
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..


Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten…


Wel een mooi spaarpotje zo……
Madball
Nick Cave
Pearl Jam
Faith No More
Lowlands….


Nick Cave is alleen maar uitgesteld toch?

Ok, was ik nog niet van op de hoogte…. van uitstel komt…..

Nick Cave gaat niet stoppen met optreden Marc. ;-) Alleen nu even niet. Ik kijk nu nog harder uit naar die show dan voordien natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
martydude wrote:
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?

Je vriendin is niet gek; ik kreeg ook een melding. Maar via Instagram (heb meldingen van nieuwe posts aanstaan). Ik klikte er op maar de post was weg. Ik zag dat het een foto leek van een man met gespreide armen op een berg en de lucht was wat geel. Geen idee of er bij iemand nu een belletje voor een artiest gaat rinkelen dan wel dat het ‘eenzaamheid’ moest uitbeelden.
Thanks voor de tip, helaas niks kunnen vinden. Heb wat andere festivals afgestruind rond Lowlands, maar kon niks vinden met deze omschrijving helaas.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
@Marc wrote:

bardt wrote:

@Marc wrote:

jaigalaar wrote:

@Marc wrote:
Ben bang dat LL straks festival opener gaat zijn in NL…..


Ik ben bang dat dat al heel optimistisch is. Persoonlijk vind ik het moeilijk in te denken dat we nu niet eens met 100 man mogen samenkomen en we in augustus met 50.000/60.000 (?) man onder bar slechte hygiënische omstandigheden staan te feesten…


Wel een mooi spaarpotje zo……
Madball
Nick Cave
Pearl Jam
Faith No More
Lowlands….


Nick Cave is alleen maar uitgesteld toch?


Ok, was ik nog niet van op de hoogte…. van uitstel komt…..

Nick Cave gaat niet stoppen met optreden Marc. ? Alleen nu even niet. Ik kijk nu nog harder uit naar die show dan voordien natuurlijk.

Daar ga ik ook niet vanuit, maar ik hou er wel rekening mee dat het langer gaat duren dan ik zou willen ?
Keek er ook heel erg naar uit, maar zijn duistere muziek in deze tijd ?
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Waarschijnlijk de komende tijd geen nieuwe bevestigingen? Waar moeten wij dan naar uitkijken?? :(
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Als het dit jaar niet meer doorgaat, wat denken jullie wat er gaat gebeuren met de tickets? Geld terug en daarna een nieuw kaartje voor volgend jaar kopen? Of zouden ze de ticket voor dit jaar simpelweg veranderen naar een ticket voor volgend jaar? Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
In een interview met de eigenaar van MOJO zeggen ze: “Laat mensen in eerste instantie hun kaart houden voor volgend jaar, als ze dan niet kunnen een voucher voor een ander evenement, en pas als iemand echt niet kan geld terug.”

Zou het ook erg goed begrijpen als bovenstaande het geval is.

Edit: Ik probeerde de link van het interview erbij te plakken, maar deze werkte niet. Interview is te vinden op 3voor12 mocht iemand hem willen lezen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik zou geldigheid voor volgend jaar prima vinden. Ondertussen blijf ik vooral hopen dat we in augustus weer mogen gaan, ook al is het onwaarschijnlijk.

Goed interview overigens met de MOJO man.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Geen idee of ik me er zelf wel goed bij zou voelen mocht het wel doorgaan. Ik vind het nu best raar om met 60.000 mensen zo op elkaar te zitten.....
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ook al zou het doorgaan, dan is het maar afwachten met welke artiesten.
Zou beter zijn als het verplaatst word naar volgend jaar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Ik denk dat er veel artiesten zijn die op willen / moeten treden. Ik denk dat tegenwoordig artiesten moeten toeren om geld te verdienen. Zolang stilstaan en zeker in een festivalseizoen is net als bij bedrijven..... hoe groot is je buffer en ik denk dat dit bij veel artiesten niet groot is.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ook al zou het doorgaan, dan is het maar afwachten met welke artiesten.
Zou beter zijn als het verplaatst word naar volgend jaar.

Voor volgend jaar kunnen ze waarschijnlijk wel weer een regulier festival organiseren.
Volgens Mojo gaan ze, als het enigzins kan, ook dit jaar ervoor.

Wat mij betreft mag dat best een mindere line up zijn als we daar kunnen/mogen rondlopen in augustus. Als dat inhoud dat alles weer veilig is, ben ik wel klaar het leven weer te vieren!
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
In België zijn alle festivals afgelast tot en met 31 augustus. Onder andere Rock Werchter en Tomorrowland gaan daardoor niet door. Ik vrees dat Nederland een soortgelijk beleid zal overnemen en dat Lowlands dus nog net in die periode gaat vallen. :(
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Yes‼️ Kaartje 2021 is binnen ?

Hmpf... ik snap de maatregelen heel goed, maar het blijft jammer...

Ik heb dus tickets gewonnen voor 2020 via Kink maar ben nu heel benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken