Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Lieve Lowlanders, Iedereen zag het al aankomen, maar nu is de kogel door de kerk: Lowlands gaat deze zomer niet door en wordt verplaatst naar volgend jaar. Dit omdat er tot 1 september geen grootschalige evenementen mogen plaatsvinden vanwege de coronacrisis. We balen daar net zo hard van als jullie, want iedereen had er onwijs veel zin in: de kaarten waren in no time uitverkocht, artiesten, kunstenaars, schrijvers, theatermakers, wetenschappers, foodies en crews waren geboekt en iedereen stond te popelen om naar Biddinghuizen te komen. Maar we kunnen niet anders: we’re in this together en iedereen begrijpt dat de maatregelen die door de overheid zijn getroffen nodig zijn. We kunnen nu alleen maar vooruitkijken en beloven je dat we van Lowlands 2021 een feest als nooit tevoren maken. Lowlands is aangesloten bij de ‘Bewaar je ticket, geniet later’-regeling die door de hele culturele sector gedragen wordt. Hierdoor blijft je ticket geldig voor Lowlands 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen en volgend jaar kun je gebruikmaken van het ticket dat je voor Lowlands 2020 hebt ontvangen. Dit geldt niet alleen voor je festivalticket, maar ook voor eventuele overige tickets zoals parkeertickets, campercampingtickets, accommodaties voor het Gllamcamp etc. Daarnaast is het mogelijk om je ticket(s) om te zetten in een tegoed voor andere concerten en evenementen of om een refund aan te vragen. Heb je vragen over deze regeling, kijk dan hier: https://support.mojo.nl/support/home Op dit moment werken we samen met Ticketmaster aan de technische afhandeling van de tegoeden en refunds. We hebben hier wat tijd voor nodig en hopen hiervoor op je begrip. Zodra het mogelijk is een tegoed of refund aan te vragen, ontvangen ticketkopers hierover van Ticketmaster een email met gedetailleerde informatie. Als je een ticket via TicketSwap of een vergelijkbare partij hebt gekocht, blijft het ticket ook geldig voor Lowlands 2021. Je komt niet in aanmerking voor een tegoed of refund omdat wij alleen contact hebben met kaartkopers die hun ticket rechtstreeks bij Ticketmaster hebben aangeschaft. Hou er rekening mee dat het voor ons niet mogelijk is om de geldigheid te garanderen van tickets die niet rechtstreeks bij Ticketmaster zijn gekocht. Binnenkort wordt door Ticketmaster het Fan2Fan-platform gelanceerd. Hier kun je zelf veilig je ticket verkopen als je toch niet meer naar Lowlands 2021 wilt gaan. Het ticket van de verkoper wordt ongeldig gemaakt en de koper ontvangt een ticket met een nieuwe QR-code, waardoor je als koper zeker weet dat je een geldig ticket koopt. Alleen e-tickets kunnen via deze service worden verkocht, voor hardcopy-tickets is dit niet mogelijk. Meer informatie over Fan2Fan volgt later. We hopen je op 20 + 21 + 22 augustus 2021 in Biddinghuizen te zien. Hang in there & stay safe, Lowlands
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
@Marc wrote:
Yes‼️ Kaartje 2021 is binnen ?

Hmpf… ik snap de maatregelen heel goed, maar het blijft jammer…

Ik heb dus tickets gewonnen voor 2020 via Kink maar ben nu heel benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan ?

Ik neem aan dat je deze gewoon in 2021 kan gebruiken lijkt me. Zou het raar vinden dat dit niet zo zou zijn. Misschien even navragen bij Kink
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Aaran wrote:

@Marc wrote:
Yes‼️ Kaartje 2021 is binnen ?


Hmpf… ik snap de maatregelen heel goed, maar het blijft jammer…

Ik heb dus tickets gewonnen voor 2020 via Kink maar ben nu heel benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan ?

Ik neem aan dat je deze gewoon in 2021 kan gebruiken lijkt me. Zou het raar vinden dat dit niet zo zou zijn. Misschien even navragen bij Kink

Lijkt me een goed idee, ga ik zometeen maar is eventjes doen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Het zat er natuurlijk aan te komen, maar wat zonde. Ik bewaar mijn kaartje voor volgend jaar!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
@Marc wrote:

Aaran wrote:

@Marc wrote:
Yes‼️ Kaartje 2021 is binnen ?


Hmpf… ik snap de maatregelen heel goed, maar het blijft jammer…

Ik heb dus tickets gewonnen voor 2020 via Kink maar ben nu heel benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan ?


Ik neem aan dat je deze gewoon in 2021 kan gebruiken lijkt me. Zou het raar vinden dat dit niet zo zou zijn. Misschien even navragen bij Kink

Lijkt me een goed idee, ga ik zometeen maar is eventjes doen!


Bij vorige winacties die verplaats werden, bleven de kaarten geldig.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik hoop dat ik gewoon nog een kaartje kan kopen voor volgend jaar, ik had nog niks namelijk.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Er zullen vast mensen zijn die van hun kaartje af willen tzt. Ze zijn bezig met dat eigen platform dat je een 2e handse kan omruilen voor een nieuwe. Goede ontwikkeling denk ik.

Nieuwe kaarten zullen er niet vrijgegeven worden het is nog steeds uitverkocht.

Ik zou nu niet heel gerust zijn met een ticketswap kaart.
 

jeusti

Nieuw lid
27 jun 2019
4
0
Agnes Obel is woensdag 18 augustus 2021 in Tivoli en de dag ervoor in 013. Ik durf haar op te schrijven voor volgend jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Lol ik wilde ook net hier posten,

Biffy Clyro staat op Zondag 15 augustus in Duitsland op Taubertal, ook staan daar The Fever 333, Flogging Molly, Fiddler's Green.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
@Marc wrote:

Aaran wrote:

@Marc wrote:
Yes‼️ Kaartje 2021 is binnen ?


Hmpf… ik snap de maatregelen heel goed, maar het blijft jammer…

Ik heb dus tickets gewonnen voor 2020 via Kink maar ben nu heel benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan ?


Ik neem aan dat je deze gewoon in 2021 kan gebruiken lijkt me. Zou het raar vinden dat dit niet zo zou zijn. Misschien even navragen bij Kink

Lijkt me een goed idee, ga ik zometeen maar is eventjes doen!

voorgaande keren dat ik een ticket had voor een uitgesteld concert (James Blake, overigens later nog een keer gecancled en toen wel voor altijd) bleef het ook gewoon geldig
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Op Faceculture staat een podcast met van Eerdenburg. NL acts gaan op ieuw uitgenodigd worden voor 2021.

Internationale acts zal ook wel wat meekomen naar 2020. Maar niet alles waarschijnlijk.

Ook hoorde ik Sevdaliza en The Murder Capital vallen. Die waren nog niet bevestigd.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Even peilen hoe het sentiment onder gelijkgestemde is, want Jezus wat gaat dit een lange zomer worden (waarvan de ik reden er achter uiteraard volledig begrijp). Normaal zou de voorpret richting ons geliefde festival al lang en breed zijn begonnen, maar nu voelt het eigenlijk als zelfkastijding aangezien ik YouTube af struin naar nog onbekende filmpjes. Natuurlijk veel concerten teruggekeken en inmiddels weet ik alles over de Techniek achter Lowlands. De volgende stap is dat ik vlogs aan het terugkijken ben van veel te hippe jongens en meiden, gewoon omdat het over Lowlands gaat. Was ook blij met de verwijzing van @Indiaantje89 naar een bericht van Faceculture waar ik nog heel wat oud materiaal op vond.

De vrienden met wie ik al vele jaren ga, vinden een weekend weg een goede vervanging en ik wil niet de hele tijd bij hen aankomen hoe erg ik het mis. En begrijp me goed, ik heb weinig te klagen in het leven maar dat sombere gevoel van dinsdag/woensdag als je thuis komt na een wederom geweldige editie overvalt me regelmatig als ik een festival anthem hoor, een special biertje van Brand zie of zelfs... een reclame van Miele voorbij hoor komen tijdens een podcast die ik luister!

De liefde voor Lowlands zit diep, en daardoor zal het gemis ook zo heftig zijn. Hopelijk slepen we elkaar er doorheen :p
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Herkenbaar gevoel..... ik reed zondag nog op de weg waar nu het viaduct is gebouwd (ipv van de trappen zeg maar.....)
Weet niet wat erger is, zo schuin er tegenop lopen en er ook weer af, of de trappen. Gaat waarschijnlijk wel lollige momenten opleveren met karretjes die terugrollen of juist over het viaduct er hard vanaf gaan ?
(valt dit ook onder voorpret?)
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Dat valt zeker onder voorpret, en ben ook erg benieuwd naar de ervaring van de nieuwe brug. Hoewel wij de laatste twee jaar ervoor gekozen hebben om met de tent voor de brug te staan. Geen gezeul op donderdag en minder lopen op maandag. Daarnaast kwamen we tijdens een festival dag toch al niet meer op de camping, dus die twee keer lopen op een dag was te overzien. Zal ook wel iets met de leeftijd te maken hebben.

Ik heb ook aan mijn vrienden voorgesteld om ergens de komende maanden met een paar zespakken op de Alpha berg te zitten. Gewoon om er toch even te zijn. Daarnaast lijkt het me erg bijzonder om daar in je eentje rond te lopen op een grote grasvlakte waar normaal 60.000 man aanwezig zijn en x duizend tentjes staan. Iemand daar ervaring mee?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Haha ja, ik heb dat soort momenten ook echt extreem. Ik vind het leuk om topics door te lezen op verschillende festival fora (Festileaks, Graz, Fok!) of oude artikelen van Lowlove terug te lezen. Leuk om reacties te zien van lading met namen bijvoorbeeld. Soms kom je je eigen reacties tegen, en dat is leuk om te zien hoe o.a. je muziek smaak in de loop jaren is veranderd, en wat de ervaring was van toen. "Interview van Eerdenburg" doe ik ook nog regelmatig van afgelopen jaren, of de super akward docu Life @ Lowlands: https://www.youtube.com/watch?v=OVYJokqaVGI.

Ik mis het... Kon de hele wereld maar zoals Lowlands zijn.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Zo! Even het laatste Lowlands Fok! forum doorgelezen en daar zitten inderdaad meer idioten, meteen toegevoegd aan mn bookmarks. Moest hardop lachen om de volgende zeer herkenbare quote!

Zit op deze zonnige namiddag voor de zoveelste keer bier weg te hakken in de tuin. Wat ga ik Lowlands missen zeg. Verdomme.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Dat valt zeker onder voorpret, en ben ook erg benieuwd naar de ervaring van de nieuwe brug. Hoewel wij de laatste twee jaar ervoor gekozen hebben om met de tent voor de brug te staan. Geen gezeul op donderdag en minder lopen op maandag. Daarnaast kwamen we tijdens een festival dag toch al niet meer op de camping, dus die twee keer lopen op een dag was te overzien. Zal ook wel iets met de leeftijd te maken hebben.

Ik heb ook aan mijn vrienden voorgesteld om ergens de komende maanden met een paar zespakken op de Alpha berg te zitten. Gewoon om er toch even te zijn. Daarnaast lijkt het me erg bijzonder om daar in je eentje rond te lopen op een grote grasvlakte waar normaal 60.000 man aanwezig zijn en x duizend tentjes staan. Iemand daar ervaring mee?

Mijn ouders zitten daar in de buurt op Europarcs. Ga ook wel eens vaker richting het terrein, maar de bewaking van Walibi is erg actief. Het lukt soms wel eens, maar even relaxt daar zitten is denk ik geen optie. Maar leuk plan ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Mojo-directeur: 'Annuleren Lowlands voelde alsof een atoombom ontplofte'
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken