Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Gaat harder met de tickets op Ticketswap sinds de rede van Rutte.
Wel apart want het gaat door of niet. En in het laatste geval heeft Mojo een verantwoordelijkheid naar de klant.
Lijkt een beetje op omgekeerd hamsteren ;-)
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Om maar met een beetje een positieve noot te komen... Welk nummer/filmpje van de huidge line-up heeft jou overtuigd om absoluut daar te gaan kijken?

Ik vond het filmpje van Stormzy op Glastonbury echt vet, mooie forumtip! Heeft mij overtuigd
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Om maar met een beetje een positieve noot te komen… Welk nummer/filmpje van de huidge line-up heeft jou overtuigd om absoluut daar te gaan kijken?

Ik vond het filmpje van Stormzy op Glastonbury echt vet, mooie forumtip! Heeft mij overtuigd
Bijzonder weinig eigenlijk.. ik kende bijna alles al van het affiche.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Fuji Rock festival, dat gelijktijdig met Lowlands plaatsvindt in Japan, heeft een aantal namen bekend gemaakt. Dat zijn zeer waarschijnlijk afvallers voor Lowlands, hoewel Georgia bij beiden op het programma staat: https://www.fujirockfestival.com/artist/



 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar wat ben ik opgelucht dat Lowlands een relatief laat festival is in het festivalseizoen. Rewire in Den Haag is al afgelast en ik vraag me af of Roadburn ook nog doorgaat.
 

punkrockrenegade

Nieuw lid
9 mrt 2020
4
0
Fuji Rock festival, dat gelijktijdig met Lowlands plaatsvindt in Japan, heeft een aantal namen bekend gemaakt. Dat zijn zeer waarschijnlijk afvallers voor Lowlands, hoewel Georgia bij beiden op het programma staat: https://www.fujirockfestival.com/artist/

Ik moet zeggen dat ze een beste line up hebben daar in Japan. Veel van de namen zijn natuurlijk wel te zien in NL op DTRH en BKS. Had Future Islands wel weer graag in de polder zien spelen. Ook kunnen we de XX denk ik uitsluiten aangezien Romy dan in Japan is.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
gesp wrote:
Fuji Rock festival, dat gelijktijdig met Lowlands plaatsvindt in Japan, heeft een aantal namen bekend gemaakt. Dat zijn zeer waarschijnlijk afvallers voor Lowlands, hoewel Georgia bij beiden op het programma staat: https://www.fujirockfestival.com/artist/

Ik moet zeggen dat ze een beste line up hebben daar in Japan. Veel van de namen zijn natuurlijk wel te zien in NL op DTRH en BKS. Had Future Islands wel weer graag in de polder zien spelen. Ook kunnen we de XX denk ik uitsluiten aangezien Romy dan in Japan is.
Ik zie wel dat Georgia op LL en Fuji Rock staat, maar die sleept waarschijnlijk niet met veel spullen ;)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Ik zie wel dat Georgia op LL en Fuji Rock staat, maar die sleept waarschijnlijk niet met veel spullen

Ligt er een beetje aan. Ze heeft een hele one-man-band-live-set-up. Maar dat kan wellicht allemaal al gehuurd worden daar?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
eddie33 wrote:
Ik zie wel dat Georgia op LL en Fuji Rock staat, maar die sleept waarschijnlijk niet met veel spullen

Ligt er een beetje aan. Ze heeft een hele one-man-band-live-set-up. Maar dat kan wellicht allemaal al gehuurd worden daar?

Nah...dat zijn echt wel eigen spullen en dat kan ook met cargo flight. Maar apart is het wel zo grote reis afstand tusen optredens zo dicht op elkaar
En The XX lijkt me idd wel uitgesloten ...helaas
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.407
1.087
Mysterieus dat ze dat kreeg...... voor de rest gaat alles wel goed gezien de omstandigheden in de wereld.....?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?
Toch niet de meldingen van die concert uitzendingen die ze nu dagelijks doen?
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
martydude wrote:
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?

Toch niet de meldingen van die concert uitzendingen die ze nu dagelijks doen?
Nee dat was mijn reactie dus ook als eerste.. De banner was oook anders dan bij de bekendmakingen van die concerten..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Indiaantje89 wrote:

martydude wrote:
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?


Toch niet de meldingen van die concert uitzendingen die ze nu dagelijks doen?

Nee dat was mijn reactie dus ook als eerste.. De banner was oook anders dan bij de bekendmakingen van die concerten..
Ik vind het een beetje vaag verhaal (no offence overigens). Maar enkel je vriendin zou deze melding gehad hebben? Dat lijkt me sterk. En wat voor melding was het? Facebook, Twitter, Insta?

Ik denk dat ze toch echt niets bijzonders heeft gezien ;)
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
martydude wrote:

Indiaantje89 wrote:

martydude wrote:
Mijn vriendin kreeg net een melding van lowlands, maar toen zer op klikte was het weg. Zal ongetwijfeld niks zijn, maar niemand die het weet. Vraag me nu toch wel echt af wanneer de nieuwe namen komen.. Vorig jaar kwam rond deze tijd de 2e reeks namen. Of nouja, de dag bekendmakingen dan. Aan de artiesten zal het niet liggen, die zijn vaak rond deze periode al wel geboekt toch?


Toch niet de meldingen van die concert uitzendingen die ze nu dagelijks doen?


Nee dat was mijn reactie dus ook als eerste.. De banner was oook anders dan bij de bekendmakingen van die concerten..

Ik vind het een beetje vaag verhaal (no offence overigens). Maar enkel je vriendin zou deze melding gehad hebben? Dat lijkt me sterk. En wat voor melding was het? Facebook, Twitter, Insta?

Ik denk dat ze toch echt niets bijzonders heeft gezien ?
haha nee ik begrijp je helemaal, no worry (; nou torn ze het vertelde gebeurde het precies op dat moment, en een minuut later poste ik het hier. Hopende dat er meerdere mensen wat gezien hadden. Zei al tegen dr dat ik niet zou moeten weten wat dat geweest zou zijn. Nog steeds hopende kp nieuwe namen. Hoe verwachten jullie dat dit zou verlopen? Ivm corona etc

Het was btw facebook..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken