Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Woodkid in oktober naar Tivoli, werd hier als kanshebber genoemd.. Maakt de kansen weer wat kleiner.

Maar ik vind het wel schrijnend dat wel allemaal met vrij cliché namen komen als “opties”. Inclusief ik zelf, dus no offence naar iemand. Maar het zijn vrij veel namen op herhaling, of die niet echt supernieuw zijn.

Geeft ook wel aan dat er niet heel veel spannends lijkt te touren rond die periode. Ik vind nog steeds de eerste namen niet slecht, maar spannend is het ook niet echt. En heb het idee dat er veel interessants te vinden is rond die periode.

Woodkid zou inderdaad zo'n naam zijn die interessanter is dan de Foals/Lewis Capaldi/Opposites die er nu staan, imo.
Zo zou ik een Bon Iver ook veel interessanter hebben gevonden bovenaan het affiche, of een FKA Twigs. Toch iets meer "niche" denk ik zo. Maar dat is misschien meer het allure.

Maar ik ben het ook eens met je; de namen die er nu staan zijn prima.. maar zou mooi zijn als in de volgende drop een aantal namen zitten die niet "top 40" en/of herhalingsnamen zijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.179
576
Zelfbevestiging van Massive Attack op Rock en Seine een weekje na LL/Pukkelpop. Zou een mooie headliner zijn.

Wordt althans op Pukkelpop forum genoemd, kan zelf even geen bron vinden ;-(
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
130
195
Woodkid in oktober naar Tivoli, werd hier als kanshebber genoemd.. Maakt de kansen weer wat kleiner..

Erg jammer inderdaad, had idd een mooie unieke naam kunnen zijn. Vraag mij af of ze dan wellicht toch een headliner van BKS pakken om een headliner spot te vullen. Lijkt mij inderdaad dat de programmering van LL op dit moment vast loopt op headliners .

Verwacht iggy pop trouwens ook nog wel
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Ik ben zelf ook (totaal) geen fan van Tove Lo en van mij hoeft ze ook niet per se te komen, maar ik dacht enkel in het kader van ''potentiële namen''. Vandaar dat ik haar noemde. :wink:
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
We hebben de verkeerde supergroep op Lowlands staan.

Eerste plaat is weliswaar een cover, wel tof:
https://open.spotify.com/track/2zo7zYgn8rFwjaepog52kb?si=cWPi0phkTrSMbnPtVTQa7g

Met oa Muse‘s Matt Bellamy, Miles Kane, en Blur‘s Graham Coxon. Hoop dat ze nog gaan touren deze zomer.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Zouden jullie Lil Uzi Vert nog een tweede kans willen geven? Als het goed is komt hij binnenkort ein-de-lijk met zijn langverwachte Eternal Atake album. Ik hoef hem zelf helemaal niet per se te zien, maar als ik dichtbij ben en op dat moment geen must-see artiest speelt, zou ik best even naar zijn show gluren (ook al verwacht ik dat het net zo'n soortgelijke shitshow als Migos in 2017 gaat worden).

Zou King Krule ook nog kans maken?

Slowthai kunnen we trouwens met 99% zekerheid opschrijven: hij is samen met JPEGMAFIA, Denzel Curry en ZillaKami (rapper van City Morgue) een soort supergroup van rappers gestart genaamd ''Club Black Dust''. Hoe fucking vet zou het zijn als zij naast hun aparte shows ook als groep gaan optreden op Lowlands?

Uit een interview met Denzel:

In the interview Denzel said, “We also got Club Black Dust – that’s me JPEGMAFIA, Slowthai and Zillakami. We’re gonna be like a boy band, but we’re gonna call ourselves a ‘man band’. I’ve been talking to Kenny about joining that shit.”

This could possibly be the most chaotic boyband of all time.

Fingers crossed for some live shows and new music from the four artists.


 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Zouden jullie Lil Uzi Vert nog een tweede kans willen geven? Als het goed is komt hij binnenkort ein-de-lijk met zijn langverwachte Eternal Atake album. Ik hoef hem zelf helemaal niet per se te zien, maar als ik dichtbij ben en op dat moment geen must-see artiest speelt, zou ik best even naar zijn show gluren (ook al verwacht ik dat het net zo’n soortgelijke shitshow als Migos in 2017 gaat worden).

Zou het opzich wel tof vinden, maar na vorig jaar op twee festivals te zijn geweest (Woo hah & Lowlands), waar ik allebei naar hem uitkeek en hij ze allebei heeft afgezegd.. Ben ik er wel een klein beetje klaar mee haha.

Slowthai kunnen we trouwens met 99% zekerheid opschrijven: hij is samen met JPEGMAFIA, Denzel Curry en ZillaKami (rapper van City Morgue) een soort supergroup van rappers gestart genaamd ”Club Black Dust”. Hoe fucking vet zou het zijn als zij naast hun aparte shows ook als groep gaan optreden op Lowlands?

Zou heel vet zijn. Weet alleen niet of je hem dan meteen met zekerheid kan opschrijven, zeker omdat hij ook op Woo hah staat. Zou het 100% toejuichen though.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
843
889
Zouden jullie Lil Uzi Vert nog een tweede kans willen geven? Als het goed is komt hij binnenkort ein-de-lijk met zijn langverwachte Eternal Atake album. Ik hoef hem zelf helemaal niet per se te zien, maar als ik dichtbij ben en op dat moment geen must-see artiest speelt, zou ik best even naar zijn show gluren (ook al verwacht ik dat het net zo’n soortgelijke shitshow als Migos in 2017 gaat worden).

Zou King Krule ook nog kans maken?

Slowthai kunnen we trouwens met 99% zekerheid opschrijven: hij is samen met JPEGMAFIA, Denzel Curry en ZillaKami (rapper van City Morgue) een soort supergroup van rappers gestart genaamd ”Club Black Dust”. Hoe fucking vet zou het zijn als zij naast hun aparte shows ook als groep gaan optreden op Lowlands?

Uit een interview met Denzel:

In the interview Denzel said, “We also got Club Black Dust – that’s me JPEGMAFIA, Slowthai and Zillakami. We’re gonna be like a boy band, but we’re gonna call ourselves a ‘man band’. I’ve been talking to Kenny about joining that shit.”

This could possibly be the most chaotic boyband of all time.

Fingers crossed for some live shows and new music from the four artists.


King Krule zou echt geweldig zijn, had hem eerder op BKS verwacht maar daar is ie (nog) niet bekend gemaakt. Lil Uzi Vert mag van mij lekker wegblijven.

slowthai hoopte is sws al op, en verwacht dat ie naast WOO HAH nog wel naar Lowlands komt. Die super groep klinkt ook wel vet!

Volgende week nieuwe namen maar? :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Volgende week nieuwe namen maar?

Zou mooi zijn, maar gaat denk ik nog iets langer duren. Vorig jaar werd de eerste dagelijkse naam (James Blake) op 18 maart aangekondigd. Dus ik gok dat ergens tijdens/na de week van 18 maart namen komen.

Maar natuurlijk hoop ik eerder :wink:
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik denk dat we langer moeten wachten op nieuwe namen. Was vorig jaar pas eind maart.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ik zie dat dEUS weer met nieuw werk komt. Zou ik een mooie LL naam vinden wel. En wat betreft "super groups" laat Muzz maar komen: https://soundcloud.com/user-434202633/muzz-bad-feeling

Bestaat uit Paul Banks (Interpol), Matt Barrick (The Walkmen/Fleet Foxes) en Josh Kaufman.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
https://www.blockfest.fi/

50 Cent ook in de buurt. Zou geinig zijn op de Cypress Hill spot van een tijdje terug. Guilty Pleasure.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Ik zie dat dEUS weer met nieuw werk komt. Zou ik een mooie LL naam vinden wel. En wat betreft “super groups” laat Muzz maar komen: https://soundcloud.com/user-434202633/muzz-bad-feeling

Bestaat uit Paul Banks (Interpol), Matt Barrick (The Walkmen/Fleet Foxes) en Josh Kaufman.
Ja inderdaad, leuke Belgische band net als Balthazar.



50 cent mag zeker doorkomen , idd toffe GP
1f642.svg

Zou mooi passen in het rijtje Snoop Dogg, Sean Paul, Cypress Hill!
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Ik zie U.S. Girls ook nog wel op Lowlands verschijnen, vanwege het nieuwe album met ''Lowlands-waardige muziek'' en een voorspelde tour door Europa dit najaar. Ik hoop ook heel erg dat Perfume Genius komt, maar aangezien hij begin augustus door de VS tourt, heb ik er weinig vertrouwen in.

50 Cent zou ik erg tof vinden, maar ik zie via Blockfest dat - net als 50 Cent - Swae Lee dan ook in de buurt is en die mag van mij dan weer wegblijven. Gucci Mane (ook op Blockfest) zou ik dan wel weer leuk vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken