Woodkid in oktober naar Tivoli, werd hier als kanshebber genoemd.. Maakt de kansen weer wat kleiner.
Woodkid zou inderdaad zo'n naam zijn die interessanter is dan de Foals/Lewis Capaldi/Opposites die er nu staan, imo.
Zo zou ik een Bon Iver ook veel interessanter hebben gevonden bovenaan het affiche, of een FKA Twigs. Toch iets meer "niche" denk ik zo. Maar dat is misschien meer het allure.
Maar ik ben het ook eens met je; de namen die er nu staan zijn prima.. maar zou mooi zijn als in de volgende drop een aantal namen zitten die niet "top 40" en/of herhalingsnamen zijn.
Maar ik vind het wel schrijnend dat wel allemaal met vrij cliché namen komen als “opties”. Inclusief ik zelf, dus no offence naar iemand. Maar het zijn vrij veel namen op herhaling, of die niet echt supernieuw zijn.
Geeft ook wel aan dat er niet heel veel spannends lijkt te touren rond die periode. Ik vind nog steeds de eerste namen niet slecht, maar spannend is het ook niet echt. En heb het idee dat er veel interessants te vinden is rond die periode.
Woodkid zou inderdaad zo'n naam zijn die interessanter is dan de Foals/Lewis Capaldi/Opposites die er nu staan, imo.
Zo zou ik een Bon Iver ook veel interessanter hebben gevonden bovenaan het affiche, of een FKA Twigs. Toch iets meer "niche" denk ik zo. Maar dat is misschien meer het allure.
Maar ik ben het ook eens met je; de namen die er nu staan zijn prima.. maar zou mooi zijn als in de volgende drop een aantal namen zitten die niet "top 40" en/of herhalingsnamen zijn.