Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Johnny Depp zal misschien ook wel niet meer komen als ik dat zo lees mbt zijn ex ?

Stefan wrote:

r-pzkfw wrote:
ik moet zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in wat er nog aan headliners bij zou kunnen komen.
The weeknd is afgevallen. Het hele Eminem gerucht lijkt niet te kloppen en ook RATM zal hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn.
Dan zou ik niet weten wat we nog wel mogen verwachten.

Wanneer verwachten jullie weer nieuwe namen?

The XX

Volgens mij wil jij dat The XX komen, of niet?
1f609.svg

Yep, werkte bij de Chemical Brothers ook...gewoon in het universum gooien ;-)

Ben benieuwd of The XX gaat touren nu Romy deze zomer her en der dj-sets gaat doen.

Ok, wist ik niet. Volgens mij komt er wel nieuwe muziek van The XX aan voor de zomer.
Maar DJ set van Romy is een leuk alternatief ;-)

Architects heeft vandaag een aantal Duitse festivalshows in augustus aangekondigd. Mogen ook best langskomen al zijn ze misschien iets te groot nu. De hardere namen die lowlands nog boekt staan meestal niet erg hoog op het affiche namelijk.

mgbss wrote:
Ben benieuwd of The XX gaat touren nu Romy deze zomer her en der dj-sets gaat doen.

Ok, wist ik niet. Volgens mij komt er wel nieuwe muziek van The XX aan voor de zomer.
Maar DJ set van Romy is een leuk alternatief
1f609.svg

Ze staat op DTRH, dus de kans zal wel klein zijn, maar het lijkt mij ook leuk.

Aangezien ze toch de de Line up van 2017 aan het kopiëren zijn, mag Car Seat Headrest er prima bij. Toen gemist omdat het tergelijk met Cypress Hill was.

Stefan wrote:

mgbss wrote:

Maar DJ set van Romy is een leuk alternatief
1f609.svg

Ze staat op DTRH, dus de kans zal wel klein zijn, maar het lijkt mij ook leuk.

Aangezien ze toch de de Line up van 2017 aan het kopiëren zijn, mag Car Seat Headrest er prima bij. Toen gemist omdat het tergelijk met Cypress Hill was.
Als je niet verder komt dan Human League en Depeche Mode plaatjes draaien mag ze lekker wegblijven hoor. Alle respect voor haar als The XX lid, maar als je dat soort plaatjes gaat draaien op een festival dan mag je van mij lekker wegblijven.

Architects heeft vandaag een aantal Duitse festivalshows in augustus aangekondigd. Mogen ook best langskomen al zijn ze misschien iets te groot nu. De hardere namen die lowlands nog boekt staan meestal niet erg hoog op het affiche namelijk.

Net gecheckt, komen niet naar een festival in NL. Jammer, vorige keer was supertof.

superginger wrote:

Net gecheckt, komen niet naar een festival in NL. Jammer, vorige keer was supertof.

Waar zie je dat?

@Marc wrote:

superginger wrote:

Waar zie je dat?

Via via nagevraagd. Waarschijnlijk slaan ze NL helemaal over

Als je niet verder komt dan Human League en Depeche Mode plaatjes draaien mag ze lekker wegblijven hoor. Alle respect voor haar als The XX lid, maar als je dat soort plaatjes gaat draaien op een festival dan mag je van mij lekker wegblijven.

Heb je al iets van haar muziekkeuzes gehoord dan?

Nieuwe Caribou-plaat is uit, heuj!

https://open.spotify.com/album/3q5CZdmVxP6hE0mlBcYEU1

Indiaantje89 wrote:

Heb je al iets van haar muziekkeuzes gehoord dan?
Stond vermeld in het DTRH topic. En liever krijgt gewoon een "echte" dj de kans.

Stond vermeld in het DTRH topic. En liever krijgt gewoon een “echte” dj de kans.

Oh het is gewoon speculeren, dus? Volgens mij is er niet veel bekend wat ze gaat draaien. Als ze maar een procent van de muzikaliteit van Jamie XX meeneemt in haar set zit het wel snor. Zou me niets verbazen als het live (of semi-live) is met haar voorkeur voor Rolands' e.d.

Ja, ik ben erover uit. Ik vind het ronduit kut dat Clairo op DTRH staat en niet op Lowlands. Beter komt ze gewoon nog.
Kan niet stoppen met haar album luisteren.

Perfume Genius mag van mij ook naar Lowlands komen. De nieuwe single van hem is echt keigoed namelijk

Is het al augustus? Heb zoveel zin om te gaan. Ik ben zo iemand die in maart al begint met dingen verzamelen die mee moeten. Hippe regen poncho's, oploskoffie. Gewoon om maar het LL gevoel te hebben ????

Users who are viewing this thread