Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Biffy clyro is live gewoon echt dik in orde ! Laatste keer was echt dik in Tivoli !
Ik zou heel blij met ze zijn op LL :-)

Heb zojuist via Kink tickets gewonnen voor Lowlands ?? zo ontzettend blij mee! Was zelf helaas te laat met de tickets, had zelf ook niet verwacht dat de verkoop zo snel zou gaan. Had de hoop al opgegeven dus ben niet bekend met de geruchten die er nog rond gaan naast heel heel misschien RATM en grotere kans Eminem/Foo Fighters. Zijn er verder nog namen waar de kans groot van is dat die naar LL komen?

hanskazan wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik heb daar het zelfde gevoel bij als Foals, erg leuke band. Maar al best vaak gezien en hoeft voor mij niet per direct.

Krijg er ook een Lowlands 2018 gevoel bij, toen waren de 3 Bravo afsluiters:
Foals, Biffy Clyro en (Noel) Gallagher

Was dat niet alweer 2016?

Excuus dat bedoelde ik eigenlijk ook.

Ze stonden toen voor een groot deel tov Muse, was best sneu voor ze. De tent liep steeds verder leeg..... heb het braaf afgekeken, maar was zeker geen succes in mijn ogen. Ze verdienen daarom wel een herkansing ?

Heb zojuist via Kink tickets gewonnen voor Lowlands ?? zo ontzettend blij mee! Was zelf helaas te laat met de tickets, had zelf ook niet verwacht dat de verkoop zo snel zou gaan. Had de hoop al opgegeven dus ben niet bekend met de geruchten die er nog rond gaan naast heel heel misschien RATM en grotere kans Eminem/Foo Fighters. Zijn er verder nog namen waar de kans groot van is dat die naar LL komen?

Hoe cool is dat? Gefeliciteerd!

Aaran wrote:

Hoe cool is dat? Gefeliciteerd!

Ben er echt enorm blij mee! Dankjewel haha!

Nou.. we delen iig Sam Fender met DTRH!

Jammer dat het de kans op Clairo en Hot Chip verkleint.

Hoop voor de Lowlands-gangers dat Partiboi69 ook even een uurtje X-Ray komt slopen 's nachts.
Op Melt! gaat dat echt waanzinnig worden.
Lijkt me ook wel te passen bij de koers die Lowlands op is gegaan.

Hoop voor de Lowlands-gangers dat Partiboi69 ook even een uurtje X-Ray komt slopen ’s nachts.
Op Melt! gaat dat echt waanzinnig worden.
Lijkt me ook wel te passen bij de koers die Lowlands op is gegaan.
Ik ben voor.

Clairo op DTRH vind ik zelf wel heel jammer. Had graag haar cancel van vorig jaar ingehaald zien worden op Lowlands.

Clairo op DTRH vind ik zelf wel heel jammer. Had graag haar cancel van vorig jaar ingehaald zien worden op Lowlands.

Had er stiekem zelfs al een beetje op gerekend, haha.

Offtopic: ik word de hele tijd, als ik naar de laatste reactie wil gaan, doorgeleid naar een niet bestaande pagina in dit topic. In dit geval page 65. Anderen ook last van?

nitotheno wrote:

Offtopic: ik word de hele tijd, als ik naar de laatste reactie wil gaan, doorgeleid naar een niet bestaande pagina in dit topic. In dit geval page 65. Anderen ook last van?

Bij mij doet hij inderdaad constant het zelfde. Heel vervelend

nitotheno wrote:

Yep. Same.

Offtopic: Yep. Same.

ik moet zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in wat er nog aan headliners bij zou kunnen komen.
The weeknd is afgevallen. Het hele Eminem gerucht lijkt niet te kloppen en ook RATM zal hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn.
Dan zou ik niet weten wat we nog wel mogen verwachten.

Wanneer verwachten jullie weer nieuwe namen?

ik moet zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in wat er nog aan headliners bij zou kunnen komen.
The weeknd is afgevallen. Het hele Eminem gerucht lijkt niet te kloppen en ook RATM zal hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn.

The XX

r-pzkfw wrote:

The XX

Volgens mij wil jij dat The XX komen, of niet? :wink:

r-pzkfw wrote:

The XX

Waren er 2 jaar geleden ook al.
Was echter wel goed

Ben benieuwd of The XX gaat touren nu Romy deze zomer her en der dj-sets gaat doen.

Car Seat Headrest komt weer met nieuwe muziek. Ze touren deze lente en zomer door Amerika t/m 30 juli. Als ze daarna door Europa gaan touren, lijkt me de kans best groot dat de band weer naar Lowlands komt.

Users who are viewing this thread