Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Een beetje onhandig van beide kanten. Kendrick had voor dit nummer misschien niet een blank meisje moeten kiezen, maar ze had zich ook wel iets meer bewust ervan kunnen zijn dat op een podium keihard "nigga" mee te zingen bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schiet.

Ik merkte wel toen Kendrick optrad in Antwerpen dat hij zelf ook vaak dat woord skipte.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Gewoon lame van Kendrick dit. Eerst je lines vol droppen met nigga dit nigga dat. Dan uitgerekend op dat nummer een iemand mee laten rappen en uitgerekend een blanke... en die zou het niet mogen zeggen. Beetje makkelijk scoren imo.

Het is niet dat dit meisje zelf uit het niets met niggas begint te strooien, het zijn zijn eigen lines desnoods. Komt wel uitgelokt over zo.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wat een naaistreek van Kendrick. Ik denk trouwens dat dit nog een staartje gaat krijgen, het is natuurlijk niet oké om zomaar The N-Word te gebruiken, maar in de muziek is het nog een soort van grijs gebied. EL-P gebruikt het woord bijvoorbeeld zelf ook in zijn muziek, en niemand heeft hem er nog op bekritiseerd. Ben benieuwd.

Mocht je in augustus on stage worden uitgenodigd, pas dan maar goed op :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Zo is het maar net Dennis, kan hij wel uit Compton komen.. maar tegen een echte Zeeuw heeft hij geen schijn van kans. Hij durft vast ook niet maar Klomppop te komen, daar weten ze wel raad met dat soort lui. Wat nou fuck the police, daar heb je niet eens police.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.407
1.087
Zo is het maar net Dennis, kan hij wel uit Compton komen.. maar tegen een echte Zeeuw heeft hij geen schijn van kans. Hij durft vast ook niet maar Klomppop te komen, daar weten ze wel raad met dat soort lui. Wat nou fuck the police, daar heb je niet eens police.

???
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Richie Hawtin, BICEP, Floating Points, Âmé II Âmé, Charlotte de Witte, Max Cooper, Surgeon, BEN UFO, Fatima Yamaha, Daniel Avery, Kiasmos, George FitzGerald, Motor City Drum Ensemble , San Holo, Tom Trago… niets mis met die dance namen in ieder geval. Ben het er wel mee eens dat het iets te veel in die techno hoek zit ja.

Wanneer je het zo eventjes oplepelt zie je pas hoe bizar goed dit is voor een festival als Lowlands waar het nachtprogramma niet helemaal de main focus is.

Ik ben ook zeker voor een trance-act. Vorig jaar natuurlijk wel gezien met Nina Kraviz, die geregeld een trance-klassieker erin gooide. Man, dat was toch wel echt één van de fijnste sets die ik ooit heb gezien.

Ik vond de nacht afgelopen jaar wat tegenvallen. Die set van Nina kwam er niet zo in bij mij... Robert Hood stal de show afgelopen jaar. Doe mij maar Rodhad, Recondite, Speedy J & Tale of Us van dat jaar ervoor ;) Benieuwd wie dit jaar de show gaat stelen.

Het is inderdaad wat overdreven om te zeggen dat Kendrick haar echt voor schut zet. Verder ben ik het er ook helemaal niet mee eens dat ik het N woord niet zou mogen zeggen. Wanneer een bepaalde bevolkingsgroep dit gebruikt waarom zou een andere dat dan niet mogen. Schijnheilig gezever... maar dat is natuurlijk een ander verhaal.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Mocht je in augustus on stage worden uitgenodigd, pas dan maar goed op
1f61b.svg

Ik sla 'm sowieso over, dus ben redelijk veilig :wink:
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zo is het maar net Dennis, kan hij wel uit Compton komen.. maar tegen een echte Zeeuw heeft hij geen schijn van kans. Hij durft vast ook niet maar Klomppop te komen, daar weten ze wel raad met dat soort lui. Wat nou fuck the police, daar heb je niet eens police.

Ik pull up in een John Deere, neef. Technisch gezien heb je gelijk. In de gemeente Borsele hebben we geen politiebureau :)
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die de LL-site cq het artwork bepaald niet relaxed vind. Verschrikkelijk, word er draaierig van en kan amper ontcijferen wat er staat. Verder begin ik ook druk te voelen om kaarten te gaan kopen met die 87%. Als Arcade Fire nou nog gedropt wordt, ga ik wel opschieten.....
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik weet niet wie het hier nu laatst over Lane8 had? Die ben ik eens gaan beluisteren (kende ik niet), en die mag van mij zeker op LL spelen!! Heul fijne beats!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Iets in de orde van arcade fire verwacht ik echt niet meer.

Misschien nog 4 acts die in de middag van de Heineken, bravo of alpha staan. Maar grote word het echt niet meer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Nee headliners krijgen we idd niet meer... heel misschien een subje erbij met een beetje geluk. Maar hoop nog wel op wat redelijke mooie alpha/bravo of heineken vullers.

Ik mis nog steeds ook de domme dance act van dit jaar, zoals Bloody Beetroots vorig jaar, of Chase & Status vele jaren, Paul Kalkbrenner, Flume beetje de commercieele grote dance act dus.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
In dat opzicht hoop ik stiekem nog op justice! Ik vind het moeilijk ik te schatten hoe groot die nog zijn. Cross was fantastisch! Alles daarna eigen heel matig. Maar live blijft het episch!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Klopt, ik heb ze live helaas nog nooit gezien. Zit zelfs nog steeds te twijfel om een dag kaartje te kopen voor We Are Electric om ze eindelijk eens te zien.

Pendulum mag ook in dat kader, lijkt me iets meer realistisch dan Justice. Al hoewel ze dan volgens mij ook wel op Pukkelpop zouden staan.
 

madboyray

Nieuw lid
24 mei 2018
2
0
Ik weet het niet hoor maar ik ga al een aantal jaren naar Lowlands en elk jaar vind ik de line up als maar slechter en slechter. Er zijn bijna geen hype (wild feest) artiesten die nog op lowlands staan. Voelt een beetje alsof ik mn slaapzak mee het festivalterrein op moet nemen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik weet het niet hoor maar ik ga al een aantal jaren naar Lowlands en elk jaar vind ik de line up als maar slechter en slechter. Er zijn bijna geen hype (wild feest) artiesten die nog op lowlands staan. Voelt een beetje alsof ik mn slaapzak mee het festivalterrein op moet nemen.
Dat hype/wild-feestgevoel had ik vorig jaar wel bij de Bloody Beetroots en Mydy Rabycad :-D die waren echt geweldig!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken