Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik weet het niet hoor maar ik ga al een aantal jaren naar Lowlands en elk jaar vind ik de line up als maar slechter en slechter. Er zijn bijna geen hype (wild feest) artiesten die nog op lowlands staan. Voelt een beetje alsof ik mn slaapzak mee het festivalterrein op moet nemen.

BROCKHAMPTON
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Lachen, gieren, brullen: het comedyprogramma van A Campingflight to Lowlands Paradise 2018 *official*is bekend!

? Arjen Lubach (je weet wel, die zónder Facebook)
? UK Comedy Line-Up met Dane J. Baptiste, Abigoliah Schamaun en Andrew Bird
? Patrick Laureij
? Lebbis
? Badum, Onliners Live
? Comedytrain
? Eva Crutzen
? Klikbeet
? Stefano Keizers

De razendsnelle stand-uppers van dit jaar zijn:
Anne Neuteboom | Bas Birker | Berit Companjen | Daan van der Hoeven | Iwein Segers | Janneke de Bijl | Jens Dendoncker | Jochen Otten | Kasper van der Laan | Mark Waumans | Martijn Kardol | René van Meurs

Het comedyprogramma in de Juliet wordt gepresenteerd door Soundos El Ahmadi en Howard Komproe is de MC van het stand-up comedyprogramma.

Kijk voor een uitgebreide omschrijving van al deze comedytoppers op www.lowlands.nl
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik ben in al die tijd Lowlands nog nooit één keer in de Juliet geweest. Of Echo. Leuk voor de mensen die het wel interesseert , denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik ook niet... dacht eerst even dat Arjan Lubach nog best eens in een grote tent zou kunnen staan (zoals toen met Hans Teeuwen0. Maar ook gewoon Julliet zo te zien.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk soms wel: Hé wat een leuke comedy naam..
In de praktijk komt het er inderdaad eigenlijk nooit van.

Echter is het over het algemeen wel druk bij de Juliet, dus er is genoeg Animo voor.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In al die jaren ( keertje of vijftien) nog nooit één voet in die Juliet gezet. Om op Lowlands binnen te komen moet ik al lang genoeg in de rij (en file) staan. Zonde van de tijd terwijl er altijd wel ergens een leuk bandje speelt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hier idem. Nog nooit in Juliet of Echo geweest. Zelfs in de Lima ben ik slechts hoogst zelden geweest overigens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Hier idem. Nog nooit in Juliet of Echo geweest. Zelfs in de Lima ben ik slechts hoogst zelden geweest overigens.
Oei dan mis je wel wat hoor... De Lima is misschien wel een van de "leukste" tenten van Lowlands (muzikaal niet de beste, maar er is altijd wel een goed feestje aan de gang). Alleen vorig jaar is de Lima en Charlie in een geworden zeg maar, en die tent is wel lastiger. Vond het fijner toen dat nog openlucht was.

In de echo ooit geweest in 2012 omdat daar toen een airco aanwezig was... maar als nog was het warm. En was zo'n dude wiskundige afstanden van Lowlands aan uitleggen en berekenen. Hoe ver je van tent A naar tent B loopt, en dan met een hoop wiskundige materie erbij. Ik kon toen amper mijn ogen open houden zo saai was het (en die hitte zal ook niet geholpen hebben).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
534
Op mijn allereerste Lowlands (2001) heb ik 's nachts The Exorcist gekeken in de Echo :)
Daarna de Echo of Juliet nooit meer betreden.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik kom elk jaar in de Echo voor de Nationale Wetenschapskwis :) altijd leuk! In de Juliet ben ik ook nog nooit geweest, nee. Wel in de Mike, een paar jaar geleden (toen achter Lake Lowlands), daar was wat standup-gedoe aan de gang, was best leuk voor een keertje.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Hier idem. Nog nooit in Juliet of Echo geweest. Zelfs in de Lima ben ik slechts hoogst zelden geweest overigens.

Oei dan mis je wel wat hoor… De Lima is misschien wel een van de “leukste” tenten van Lowlands (muzikaal niet de beste, maar er is altijd wel een goed feestje aan de gang). Alleen vorig jaar is de Lima en Charlie in een geworden zeg maar, en die tent is wel lastiger. Vond het fijner toen dat nog openlucht was.

In de echo ooit geweest in 2012 omdat daar toen een airco aanwezig was… maar als nog was het warm. En was zo’n dude wiskundige afstanden van Lowlands aan uitleggen en berekenen. Hoe ver je van tent A naar tent B loopt, en dan met een hoop wiskundige materie erbij. Ik kon toen amper mijn ogen open houden zo saai was het (en die hitte zal ook niet geholpen hebben).

Ik ken de tent uiteraard wel en ben er vaker langs gelopen (zowel in de huidige setting als voor vorig jaar), maar muzikaal staat er doorgaans weinig dat mij aanspreekt. Ooit heb ik vanuit de verte een stukje Mark Lanegan gezien in de Lima. Maar dat qua stijl ook wel een beetje een vreemde eend in de bijt, als je kijkt wat er verder in die tent staat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Op mijn allereerste Lowlands (2001) heb ik ’s nachts The Exorcist gekeken in de Echo
1f642.svg

Daarna de Echo of Juliet nooit meer betreden.
Mag ik jaloers zijn? 2001.. pff dan moet je al heel veel toffe shit voorbij hebben zien komen. Vind je LL nog net zo leuk als rond de 00's ?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
In de Lima moet je per ongeluk belanden. Ook ik heb daar een aantal hele leuke feestjes gehad zonder dat ik toen (en nu ook nog trouwens) enig idee bij had wie dat was.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
In de Lima moet je per ongeluk belanden. Ook ik heb daar een aantal hele leuke feestjes gehad zonder dat ik toen (en nu ook nog trouwens) enig idee bij had wie dat was.

Dat had ik een paar jaar geleden daar bij La Pegatina. Dat was in 2012, toen het zo godvergeten heet was... WAT een feestje!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik ben in al die tijd Lowlands nog nooit één keer in de Juliet geweest. Of Echo. Leuk voor de mensen die het wel interesseert , denk ik.

Ik probeer vaak wel comedytrain mee te pakken of een leuke comedian. Het lange wachten is inderdaad ruk. De sfeer en de klassiekers die de DJ vooraf draait zijn fantastisch.

Qua echo, alleen bij heel slecht weer. De laatste keer dat ik bewust heen ging was nog naar de Beavis and Butthead movie.... maar toen verkochten ze ook nog paddo’s op het festivalterrein ? Één keer maar nooit weer ??
 

jacktheknipper

Nieuw lid
21 mrt 2018
4
0
Waar die lege blokjes op de site eerst nog om de 7 artiesten stonden staan ze nu helemaal random.

Misschien ligt er dus toch nog een headliner in het verschiet? Of ben ik nu te optimistisch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben wel voor een paar grote cabaretiers in grote tenten op Lowlands. Maar in de rij gaan staan voor dat kleine tentje zit er bij mij echt niet in. Zeker laat op de avond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken