Ik ben drie jaar achter elkaar naar de LotR films geweest in de Echo. Hilarische sfeer, alle vrouwen krijsten bij Orlando Bloom en de mannen joelden voor Liv Tyler :lol:
Haha, dat mag... Maar ik denk dat er hier anderen zijn die nog een stuk vaker zijn geweest ( @jetski ). Inderdaad wel een hoop vette dingen gezien ja. Sla de 'legendarische Lowlands optredens' er maar eens op na die Lowlove een aantal jaar geleden op een rij zette (https://www.google.nl/search?biw=1920&bih=1069&ei=ecEHW5uCKM3QwQKrs6L4DQ&q=legendarisch+lowlands+concert+lowlove&oq=legendarisch+lowlands+concert+lowlove&gs_l=psy-ab.3..33i160k1.7786.9359.0.9475.2.2.0.0.0.0.85.148.2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.2.147....0.8YbYsrDivpo). Was bij meer dan de helft present!visdave34 wrote:
Op mijn allereerste Lowlands (2001) heb ik ’s nachts The Exorcist gekeken in de Echo
Daarna de Echo of Juliet nooit meer betreden.
Mag ik jaloers zijn? 2001.. pff dan moet je al heel veel toffe shit voorbij hebben zien komen. Vind je LL nog net zo leuk als rond de 00’s ?
Waar die lege blokjes op de site eerst nog om de 7 artiesten stonden staan ze nu helemaal random.
Misschien ligt er dus toch nog een headliner in het verschiet? Of ben ik nu te optimistisch?
Conclusie van dit alles is natuurlijk ook gewoon dat ik een ouwe lul begin te worden…De sfeer en beleving is nog steeds uniek, maar steeds minder ‘geschikt’ voor mij denk ik. Maar voor hetzelfde geld sta ik er volgend jaar gewoon weer hoor
Echt alles hieraan is herkenbaar! Afgelopen jaar alleen een beetje jammer dat het zo fris was 's nachts (en de Bravo bomvol stond). Juist toen was het jammer dat de Armadillow niet overdekt was voor een ouderwets Groove-Tube-stijl feestje. En dus ook minder geschikt weer om een beetje buiten te slenteren, dat heb ik ook zeker gemist.visdave34 wrote:
Conclusie van dit alles is natuurlijk ook gewoon dat ik een ouwe lul begin te worden…De sfeer en beleving is nog steeds uniek, maar steeds minder ‘geschikt’ voor mij denk ik. Maar voor hetzelfde geld sta ik er volgend jaar gewoon weer hoor
Dit wordt mijn 23e editie. De sfeer op Lowlands is in de loop van de jaren anders, maar niet noodzakelijkerwijs slechter geworden. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van het publiek ongeveer gelijk is gebleven, en aangezien ik toch echt wat ouder ben dan toen is mijn perceptie natuurlijk veranderdToen ik voor het eerst ging was ik 27, nu 49, dat scheelt nogal.
Mijn manier van “Lowlandsbeleven” is wel heel anders dan in het begin. Tijdens de eerste edities speelde ik vooral op safe en hing met name rond in de Alpha en de Golf/Grolsch. Maar dat hing samen met de groep vrienden van toen. Maar nu zoek ik graag de onbekende acts op, en vind ik het leuker om te laten verrassen. Dat wil niet zeggen dat ik grote namen per se mijd als ik ze leuk vind (vorig jaar natuurlijk wel naar Iggy Pop, Moderat en Nicolas Jaar geweest!!). Mijn tempo is ook trager geworden in de loop der tijd, ik hoef niet meer per se vooraan te staan stuiteren, ik kan ook buiten de tent met een biertje op het gras volop genieten. Er zijn per editie nu meetal nog maar twee of drie acts waarbij ik vind dat ik vooraan MOET staanvoor dit jaar is Patti Smith voorlopig de enige.
Waar ik ook erg van geniet is de nachtelijke sfeer op het terrein, vooral in de X-Ray en de India, en soms de Bravo. In “hoger sferen” door “een zekere dosis” alcohol (nee, niet straalbezopen, dan is het niet leuk meer) is slenteren over het terrein midden in de nacht heerlijk. Ik vind het dan geweldig om te zien hoe verschillend mensen genieten van het festival. Je kunt mij dan met een enorme van-oor-tot-oor-grijns tegenkomen
Ik heb OATW nooit echt gevolgd en vind het ook bizar dat ze overal zo hoog op affiche staan. Maar dat zal weer aan mij liggen. Hoop dat ze dat geld laten besteden aan Kraftwerk, Justice of Massive Attack.
Wishful thinking
Als we toch Belgen halen doen dan maar Goose of dEUS.
Van die Sziget namen zou ik Flux Pavilion nog wel tof vinden.
Oscar is 100 procent een no go