Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Nee hoor, zo maak ik dat niet op uit dit artikel. Haar soloproject - my indigo - heeft ze gebruikt om haar energie voor WT weer te vinden. Eind dit jaar staan 3 concerten gepland en ik maak uit het artikel op dat er ook een nieuw WT-album komt.

Terug naar topic: ik weet niet of My Indigo iets voor Lowlands is...
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Swedish House Maffia is weer terug, maar dat zal wel niet... Run the Jewels zou erg tof zijn, maar verwacht ik ook niet. Maar laten we het wat breder bespreken, zijn er nog gastlezingen of cabaretiers of iets degelijks waar jullie blij van zouden worden? Vind persoonlijk Rundfunk en Hans Teeuwen geweldig, maar die zijn al geweest.. Misschien Daniel Arends? Toch ook wel een topper.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Swedish House Maffia is weer terug, maar dat zal wel niet... Run the Jewels zou erg tof zijn, maar verwacht ik ook niet. Maar laten we het wat breder bespreken, zijn er nog gastlezingen of cabaretiers of iets degelijks waar jullie blij van zouden worden? Vind persoonlijk Rundfunk en Hans Teeuwen geweldig, maar die zijn al geweest.. Misschien Daniel Arends? Toch ook wel een topper.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Swedish House Maffia is weer terug, maar dat zal wel niet… Run the Jewels zou erg tof zijn, maar verwacht ik ook niet. Maar laten we het wat breder bespreken, zijn er nog gastlezingen of cabaretiers of iets degelijks waar jullie blij van zouden worden? Vind persoonlijk Rundfunk en Hans Teeuwen geweldig, maar die zijn al geweest.. Misschien Daniel Arends? Toch ook wel een topper.

Daniël Arends altijd welkom ??
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Weer wat pagina's achtergelopen, loop nog steeds na te blaffen van een koud weekend Paaspop.
Joost in de Paaspop top10 van 3voor12 is terecht. De klerebende die hij aanrichtte in de Roxy terwijl hij 'Kogels' inzette was fucking heerlijk, ik snap dat een hoop mensen de post-ironische teksten niet helemaal trekken, en het is ook wel een beetje weird, maar dat is in mijn ogen juist wat Lowlands Lowlands maakt: acts die een wenkbrauw doen optrekken maar al wel ontzettend goed gaan in hun eigen scene. Ben benieuwd in welke tent hij zal staan, de X-Ray is in ieder geval al te klein.

Voor de mensen die harde muziek willen: check 'City Rejects' van Ho99o9, dat wordt me een potje sterven a la Death Grips vorig jaar. Zelf hoop ik op Equal Idiots, maar ben bang dat die nog niet bekend genoeg zijn in Nederland.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Sowieso heel benieuwd wat de indeling van acts <-> podia gaat worden. Kan het echt voor geen meter inschatten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Vind het langzaam tijd worden voor wat nieuwe “bandjes”
1f633.svg

“Stevige gitaarbandjes”
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik ga naar Graspop voor dat soort bandjes.. Maar die zijn er altijd toch wel op Lowlands enkele aanwezig hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken