Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Even voor de misvatting, ik vind wel dat BJörk gewoon op Lowlands past hoor.
Alleen vind ik de Alpha als headliner een beetje teveel van het goede.

Ik loop zelf wel ergens anders heen, dat is geen probleem.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Uiteraard past Björk er maar niet als headliner maar dat is ze qua statuur en gage natuurlijk wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Maar zou toch weer vreemd zijn dat heel NL haar laat schieten? Zo vaak tourt zeo ok weer niet.. Toen in 2011 werd ze hier ook al overgeslagen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zou vooral jammer zijn. Ze lijkt heel bewust beperkt op te treden en gezien de afzeggingen daar ook nog op terug te komen.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ik las vanmorgen dat St. Tropez (voorheen Go Back to the Zoo) in mei met een tweede album komt. Dat lijkt me dus ook een mooie naam voor Lowlands.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik las vanmorgen dat St. Tropez (voorheen Go Back to the Zoo) in mei met een tweede album komt. Dat lijkt me dus ook een mooie naam voor Lowlands.
is idd niet verkeerd qua NL inbreng in de festivals
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik las vanmorgen dat St. Tropez (voorheen Go Back to the Zoo) in mei met een tweede album komt. Dat lijkt me dus ook een mooie naam voor Lowlands.
Heb ze paar jaar terug gezien op Paaspop, maar dat heeft weinig indruk op me achter gelaten. Terwijl ik Go Back To The Zoo echt tof vond. (ook zo'n band wat ik een beetje vergeten, de tijd gaat snel zeg).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb ze paar jaar terug gezien op Paaspop, maar dat heeft weinig indruk op me achter gelaten.

Prima rammelbandje, weinig speciaals. Leuk met wat biertjes op.
Ik stem voor Tusky!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik wil ook fat freddy’s Drop! Hou van die band. Hebben wel geloof ik een afas show op de agenda staan.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z'n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z’n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd
1f642.svg

Deels mee eens. Als afsluiter zou ik het echt een grote domper vinden, maar zo rond een uur of drie in de Grolsch is prima. Het is live niet slecht, maar inderdaad erg vlak.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
nitotheno wrote:
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z’n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd
1f642.svg


Deels mee eens. Als afsluiter zou ik het echt een grote domper vinden, maar zo rond een uur of drie in de Grolsch is prima. Het is live niet slecht, maar inderdaad erg vlak.
Die gaan echt wel wat later staan hoor. Gewoon Alpha sub of Heinken/Bravo afsluiter. Ik vond hun laatste album echt tof, maar moet wel zeggen dat het beetje veel van hetzelfde is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
nitotheno wrote:
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z’n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd
1f642.svg


Deels mee eens. Als afsluiter zou ik het echt een grote domper vinden, maar zo rond een uur of drie in de Grolsch is prima. Het is live niet slecht, maar inderdaad erg vlak.

Ik verwacht ze ook niet als headliner in de alpha, maar het is ook uitgesloten dat ze om 15 uur in de Heineken staan. Gezien de plek op het affiche staan ze op zijn minst als voorlaatste in de alpha, maar eerder nog als afsluiter in de Heineken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z’n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd
1f642.svg

Ik vond het album destijds ook niet zo supergoed, maar heb ze toen wel in 2015 op Werchter gezien. De show verbaasde me eigenlijk erg positief, ik vond het idee live juist heel goed overkomen. Ze stonden ook op het perfecte moment op de goede plek (ondergaande zon, mainstage!).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Green Man heeft leuke namen op het affiche in het Lowlandsweekend. Daar mag het nodige van doorkomen wat mij betreft: Anna Calvi, Mount Kimbie, John Maus, Joan As Policewoman, Courtney Marie Andrews, Baxter Dury, John Talabot, Wye oak, Kelly Lee Owens, Amber Arcades. Zijn wel wat acts bij die al eerder of vaker op Lowlands hebben gestaan, maar interessant genoeg wat mij betreft.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Als War on Drugs geen headliner is, wie sluiten er dan de Alpha af naast Lamar?

Sowieso Gorillaz. En er zal nog een kanshebber voor die derde plek geboekt worden, afgaande op het interview met EvE.
 

willis

Nieuw lid
25 feb 2018
4
0
Ik zie overigens best wel veel mensen hier die graag the war on drugs willen zien. Ben benieuwd waarom. Heb filmpjes bekeken op youtube van hun concerten en ik vond het nogal vlak. Ik vind de muziek opzich wel vet, maar naar mijn idee komt het niet echt over.

Wil hiermee overigens niet bashen op mensen die het wel tof vinden, I mean ieder z’n ding of course, maar ja was gewoon benieuwd ?

Ik vind The War on Drugs een van de beste bands op het moment. Hun live optredens zijn voor mij altijd 1 grote trip. Ze zijn niet de meest charismatische band die het dak van de Alpha spelen met bekende hits (daarom wellicht ook niet heel geschikt als afsluiter), maar het zijn in mijn ogen wel meeslepende, epische concerten. Wat dat betreft omschreef deze recensie van OOR perfect wat ik tot nu toe bij 2 van hun concerten voelde: https://oor.nl/concerten/the-war-on-drugs-amerikaans-sprookje/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken