Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Justice een mogelijkheid voor LL? Of Chemical Brothers?

CB onlangs nog geweest. Justice volgens mij nog nooit. Snap ik ook niet helemaal waarom. Mogen van mij wel komen ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Ik schrijf Boef al op voor de Llowagenda 2018.
In navolging tot de treitervlogger vorig jaar? Ik denk dat B??f echt een stap te ver is gegaan..... ware aard van het beestje. Ben blij dat hij zo op z’n bek gaat. En nu vooral volhouden allemaal. Dus nee liever niet op LL 2018
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
gguuss wrote:
Justice een mogelijkheid voor LL? Of Chemical Brothers?

CB onlangs nog geweest. Justice volgens mij nog nooit. Snap ik ook niet helemaal waarom. Mogen van mij wel komen ?
Kan me anders nog een retevette set in de Bravo herinneren, maar dan praat je wel over heel wat jaartjes geleden...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
CB geloof ik niet. Die doen al jaren hetzelfde, hebben geen nieuw werk oid. Dus die ga je dan niet zo snel al weer boeken.

Justice heb ik in de hmh gezien. Het meeste gruwelijke elektronische optreden dat ik ooit heb gezien. Maar toen hadden ze alleen nog maar cross uit. Alle muziek die ze daarna hebben gemaakt is alleen maar minder geworden. Dus zal de live set er ook wel op achteruit gaan. Daarnaast vind ik justice absoluut niet headliner waardig maar wil je ze wel echt in het donker zien. Dat zou dus een hele goede reden kunnen zijn waarom ze nog nooit in de alpha hebben gestaan. Al vond ik dat de afgelopen jaren ook met moderat en sigur ros.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
@Marc wrote:

gguuss wrote:
Justice een mogelijkheid voor LL? Of Chemical Brothers?


CB onlangs nog geweest. Justice volgens mij nog nooit. Snap ik ook niet helemaal waarom. Mogen van mij wel komen ?

Kan me anders nog een retevette set in de Bravo herinneren, maar dan praat je wel over heel wat jaartjes geleden…
Even teruggezocht, was in 2007, dus ook ten tijde van Cross.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Klopt de hmh was in de zomer van 2008. Ik heb ze daarna nog een keer gezien op Werchter. Dat was in 2012. Dat was een stuk minder. Maar wel nog steeds erg goed.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
Klopt de hmh was in de zomer van 2008. Ik heb ze daarna nog een keer gezien op Werchter. Dat was in 2012. Dat was een stuk minder. Maar wel nog steeds erg goed.
Haha, daar was ik ook bij, maar viel niet helemaal mee op dat grote main stage.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Zo, de vakantie is voorbij. Zullen we binnenkort de eerste namen krijgen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Krijg nu een 502 Bad Gateway te zien op de website. Misschien aan het sleutelen?

Edit: en het is al weer weg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Ze zullen vast al her en der al wat doen op de site. Gok op de week van 22 januari voor de eerste namen. En dan 3 februari voorverkoop.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Omdat ze tot vorig jaar (toen was lowlands erg vroeg) altijd in de tweede helft van januari met namen kwam. Voorverkoop begon toen altijd rond 1 februari. Vandaar. Maar blijft een gok natuurlijk :).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Maar wel een gok met een goede redenatie erachter. Ik vond het vorig jaar wel lekker met de voorverkoop. Gelijk met de eerste namen kaarten gekocht zonder stress. Na de vroeg uitverkochte editie van vorig jaar gaan mensen misschien toch wel weer massaal kaarten kopen de eerste verkoop dag.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Maar wel een gok met een goede redenatie erachter. Ik vond het vorig jaar wel lekker met de voorverkoop. Gelijk met de eerste namen kaarten gekocht zonder stress. Na de vroeg uitverkochte editie van vorig jaar gaan mensen misschien toch wel weer massaal kaarten kopen de eerste verkoop dag.

Dat denk ik inderdaad ook.... hopelijk niet WW’er zulke taferelen als een paar jaar terug.

Eerste nemen mogen wel doorkomen. Headliners lagen toch al vast begreep ik van EvE
 

Daan

Playlistbediener
28 mrt 2017
13
0
Hoe groot schatten we de kans dat Nine Inch Nails komt?
Staan in juli op een paar Europese festivals.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Durf ik niet in een percentage uit te drukken maar zou ik wel heel fijn vinden.
 

Daan

Playlistbediener
28 mrt 2017
13
0
Durf ik niet in een percentage uit te drukken maar zou ik wel heel fijn vinden.

Same. Zeker met het nieuwe materiaal en de laatste EP die er nog aan zit te komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken