Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.167
6.234
Frequency zet Imagine Dragons er bij als headliner.
Lijkt me een kleine stap naar Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Voor mij hoeft het ook niet zo, en zeker niet als headliner. Maar lijkt me wel optie als sub/Bravo afsluiter. Ik heb weinig met deze band.
 

Maurice Koster

Playlistbediener
17 okt 2014
27
0
Ik hoop het ook niet zeg, eerste album was nog leuk maar tegenwoordig te hoog 538 gehalte. Al vrees ik dat Lowlands ze alsnog gaat boeken voor sub-Alpha...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.388
1.860
Imagine Dragons hebben vrij recent al twee keer op Lowlands gestaan natuurlijk. Sowieso een keer al in de Alpha dacht ik. Ze zijn populair genoeg dus.

Subjectieve, persoonlijke modus aan: Maar echt, wat een wanstaltige band. Zo bedacht en geregisseerd. Verschrikkelijk. Subjectieve, persoonlijke modus weer uit.

Dat is gelukkig het mooie aan Lowlands: dit soort verschrikkelijke boekingen kun je gelukkig probleemloos ontwijken. En anderen hebben het daar weer juist geweldig naar de zin. Iedereen blij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.167
6.234
vrij recent? 2013 en 2014 toch?

Ik denk dat je anno 2018 best rekening kan houden voor een festival als Lowlands en Pukkelpop dat Imagine Dragons niet misstaat als headliner.
Zeker na de run die ze afgelopen jaar gemaakt hebben, ook Frequency zet ze als headliner.

Zie niet in waarom niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.388
1.860
Vind ik vrij recent ja. Zeker omdat ze er toen twee jaar achter elkaar stonden.

Ik sluit ze ook zeker niet uit als headliner. Verwacht het zelf niet (hoop het ook niet), maar zoals ik al zei: ze zijn populair genoeg. Dus wie weet.

Maar ik heb het vermoeden dat er interessantere acts beschikbaar zijn als headliner. Als Imagine Dragons komen, en die kans is zeker groot, da denk ik inderdaad sub in de alpha.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Hoop toch niet dat als ze komen, ze als headliner staan.. Ik hou ergens nog steeds een beetje op hoop op Arcade Fire.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
En daarnaast weet ik niet of er ook echt een mooi lijstje namen komt. Er tourt voor mijn gevoel te weinig moois in augustus. Of er moeten ergens nog wat verassingen in een hoge hoed zitten.

Zoals ik al een x eerder had vermoed, denk ik nog steeds dat Eminem een groot kanshebber is. Vorige week vrijdag zijn nieuwe album gereleased en dan moet het wel zover komen op een tour, toch?
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
https://festileaks.com/2017/12/arctic-monkeys-groot-gerucht-mad-cool-festival-2018/

Arctic Monkeys vermoedelijk halverwege juli in Madrid. Dan is halverwege augustus Biddinghuizen wat mij betreft prima mogelijk!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
AM is ook een gerucht voor best kept en dtrh. En op het pinkpop forum geloven ze ook nog dat het een sub kan zijn. Ik zou het een hele mooie boeking voor lowlands vinden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Niks mee en niks tegen. Eerste keer AM was dat toen alles rond de Alpha veranderde in een grote modder glijbaan?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Klopt ja, in 2006! Heel vet optreden...

http://www.lowlove.nl/2012/aftelserie/legendarisch-lowlandsconcert-arctic-monkeys-2006/
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Het schijnt dat half januari artic monkeys op meerdere festivals tegelijk word aangekondigd. Het zou mooi zijn als dat hetgeen is waar we op wachten.

Britney Spears staat half augustus in Denemarken. Beetje eenElfde boeking als Jean Paul vorig jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Ik acht Britney toch wat groter en duurder als act. Maar mochten ze die kunnen halen voor een niet headline spot dan zou ik het tof vinden.

 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Het is 2018… Rapid_Razor_Bob mag nu wel eens uit zijn winterslaap komen
1f642.svg

Wanneer komt Pukkelpop over het algemeen met de eerste namen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken