Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

robinhooddd

Nieuw lid
5 aug 2018
2
0
Hoi allemaal, ik kijk al een tijdje mee op het forum maar nu voor het eerst een account aangemaakt. Ik ga dit jaar met een vriendengroep naar Lowlands en ik heb me er een gruwelijke partij zin in!

Echter, heb ik een vraagje voor degene die al vaker zijn geweest. Op de website staat dat je naar de camping een X aantal liter drank zelf mee mag nemen, controleren ze hier streng op? Ik ben eerder al een aantal keer naar Pinkpop geweest en hier werd er nauwelijks naar gekeken. Alvast bedankt! (Erg leuk om al jullie aanbevelingen en discussie's te lezen btw!)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
@robinhooddd Niet iedereen wordt gecontroleerd, maar als je gecontroleerd wordt en je hebt teveel drank bij je moet je het inleveren. Ik heb het een keer kunnen voorkomen door te zeggen dat mijn drank in de bolderkar van een vriend zat (was ook echt zo) toen hij gecontroleerd werd en ruim 20 liter in de kar had liggen ;-) als je mazzel hebt zijn ze soepel. Zolang het maar geen glas is, daarin zijn ze streng.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Bijzonder hoe erg de weersverwachtingen verschillen per website. Buienradar heeft het over een constante 25 graden zonder regen. Weeronline heeft het over een behoorlijk regenachtig weekend. De komende dagen maar eens in de gaten houden wie er gelijk gaat krijgen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Voor de liefhebber die niet kan wachten, dit gaan ze doen in de juiste volgorde: https://open.spotify.com/user/mdekens/playlist/7MHIdfJGiQc3veG5fHC8Id
 

robinhooddd

Nieuw lid
5 aug 2018
2
0
@Jet ah oke, bedankt voor de info! Dan kwamen jullie er toen idd goed van af ;) Kan dusbgeen kwaad wat extra goedkope blikken mee te nemen, het risico wel waard
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Weet iemand wat er waar is aan het gerucht dat Kees van Hondt een avond komt feesten?

In de Klap van de Molenpodcast waar hij laatst te gast was heeft hij zelf gezegd dat hij dit jaar er weer zou zijn. Ik denk dat hij opeens op het Sexyland-podium opduikt.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Bijzonder hoe erg de weersverwachtingen verschillen per website. Buienradar heeft het over een constante 25 graden zonder regen. Weeronline heeft het over een behoorlijk regenachtig weekend. De komende dagen maar eens in de gaten houden wie er gelijk gaat krijgen.

Weeronline zegt nu dat het droog blijft. niets is veranderlijker dan.... juist :lol:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor de liefhebber die niet kan wachten, dit gaan ze doen in de juiste volgorde: https://open.spotify.com/user/mdekens/playlist/7MHIdfJGiQc3veG5fHC8Id

Ik check graag altijd even wat ze spelen maar de volgorde weet ik liever niet dus heb ze even in shuffle in m'n wachtrij gepleurd.

In de Klap van de Molenpodcast waar hij laatst te gast was heeft hij zelf gezegd dat hij dit jaar er weer zou zijn. Ik denk dat hij opeens op het Sexyland-podium opduikt.

Dan zullen we het Sexyland podium eens bezoeken de laatste avond!

Veel plezier bij Patti Smith vanavond wie gaan!
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Een vriendin van ons heeft bedacht dat ze ineens toch mee wil -_- , dus mocht iemand een kaartje overhebben dan hoor ik het graag van jullie!!
Dat gezegd te hebben. Ik hoor veel goede berichten over San Holo, aangezien hij voor de artiesten draait die ik echt wil zien op de zondagnacht ( Metrik en Pythius) wat kan ik verwachten van een San Holo set? ik vind zijn muziek namelijk redelijk Mellow (?1?)

 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Hoe was Patti Smith?

FAN-TAST-TISCH!! Wat een energie zeg. En wat een uitstraling! Ze is héél fel, politiek geëngageerd, en recht-voor-z'n-raap. Haal geen geintjes met d'r uit want je krijgt ze keihard terug :lol: lekker schelden op mensen die staan te filmen met een fel led-lichtje aan hun telefoon ("arsehole!") maar tegelijkertijd bemoederend zeggen dat we allemaal genoeg water moeten drinken vanwege de hitte. Een prachtmens! Ik heb trouwens nog nooit zo'n lange rij gezien buiten bij Paradiso.

Oh ja, de muziek :lol: prachtig! Met af en toe een pauze voor Patti (ze is geen twintig meer he). De band speelde een heerlijk rock-'n-roll nummer (plaspauze voor Patti), en andere rustpunten waren een rustige Elvis cover (I can't help faling in love with you) en een Stones/Lou Reed mix (I'm Free/Walk on the wild side). Buiten die rustpunten was Mevrouw Smith heerlijk fel en hard - wat een volume, ze bezweert het publiek volkomen! Ik ben heeeeel benieuwd hoe dat op Lowlands uitpakt. Met haar stijl windt ze de hele Bravo om haar vingers :-D :cool:
 

nowelleb

Nieuw lid
3 aug 2018
1
0
Goedemorgen! Zijn hier toevallig festivalgangers die naar Lowlands gaan met de trein? :oops: Ik zoek reizigers die per trein naar Lowlands gaan voor een fotoreeks van de NS. We willen graag een mooie serie foto's publiceren van de reis ernaartoe. Er gaat dan ook een professionele fotograaf mee. Als het oproepje hier niet mag staan hoor ik het graag van de moderators! vast veel dank! (Ook als je misschien iemand kent die per trein gaat en die dit leuk zou vinden, hoor ik het graag!)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
@Marc wrote:
Hoe was Patti Smith?

FAN-TAST-TISCH!! Wat een energie zeg. En wat een uitstraling! Ze is héél fel, politiek geëngageerd, en recht-voor-z’n-raap. Haal geen geintjes met d’r uit want je krijgt ze keihard terug
1f606.svg
lekker schelden op mensen die staan te filmen met een fel led-lichtje aan hun telefoon (“arsehole!”) maar tegelijkertijd bemoederend zeggen dat we allemaal genoeg water moeten drinken vanwege de hitte. Een prachtmens! Ik heb trouwens nog nooit zo’n lange rij gezien buiten bij Paradiso.

Oh ja, de muziek
1f606.svg
prachtig! Met af en toe een pauze voor Patti (ze is geen twintig meer he). De band speelde een heerlijk rock-‘n-roll nummer (plaspauze voor Patti), en andere rustpunten waren een rustige Elvis cover (I can’t help faling in love with you) en een Stones/Lou Reed mix (I’m Free/Walk on the wild side). Buiten die rustpunten was Mevrouw Smith heerlijk fel en hard – wat een volume, ze bezweert het publiek volkomen! Ik ben heeeeel benieuwd hoe dat op Lowlands uitpakt. Met haar stijl windt ze de hele Bravo om haar vingers
1f600.svg
1f60e.svg
Geen Land (Horses) dus? daar baal ik wel van.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Geen Land (Horses) dus? daar baal ik wel van.
Redondo Beach
Wing
Ghost Dance
Dancing Barefoot
Southern Cross
Peaceable Kingdom
People Died
Summer Cannibals
Strange Messengers
I'm Free/Walk on the Wild Side
Pissing in a River
Because the Night
Gloria
I Can't Help (Falling in Love With You)
People Got The Power
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken