Ik loop me echt letterlijk ieder jaar te pletter, heb de maandag ook bewust nodig om bij te komen. De dinsdag daarna neem ik nog vrij om nog even thuis te genieten van de vrije tijd, en die dag er na weer aan het werk.Indiaantje89 wrote:
Mijn routine is echt in de ochtend wakker worden, broodje en wat te drinken halen bij die winkeltjes, en zodra de poorten open zijn ben ik weer op het terrein te vinden, en strompel ik er rond een uurtje of 5 weer vanaf.. en dat 4 dagen achter elkaar.
Dat houd ik niet vol, maar ja ben ook geen twintig (of dertig, of veertig…) meer haha. Ik lig de meeste nachten zo tussen 2 en 3 weer in mijn tentje. En na LL de rest van de week vrij om bij te komen, uiteraard.
Mijn routine is ’s ochtends heeeeeel rustig wakker worden, in pyjama in de rij staan voor de wc’s, daarna zelf koffie maken, gekookt eitje en zelfgemaakte hamburgers eten, nog meer chillen en zo rond de middag eens het terrein op (afhankelijk van het programma).
Het festival leven is bij mij altijd een topsport in ieder geval. En ondanks ik soms klaag op het affiche ren ik als nog van her naar der.