Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89 wrote:
Mijn routine is echt in de ochtend wakker worden, broodje en wat te drinken halen bij die winkeltjes, en zodra de poorten open zijn ben ik weer op het terrein te vinden, en strompel ik er rond een uurtje of 5 weer vanaf.. en dat 4 dagen achter elkaar.

Dat houd ik niet vol, maar ja ben ook geen twintig (of dertig, of veertig…) meer haha. Ik lig de meeste nachten zo tussen 2 en 3 weer in mijn tentje. En na LL de rest van de week vrij om bij te komen, uiteraard.

Mijn routine is ’s ochtends heeeeeel rustig wakker worden, in pyjama in de rij staan voor de wc’s, daarna zelf koffie maken, gekookt eitje en zelfgemaakte hamburgers eten, nog meer chillen en zo rond de middag eens het terrein op (afhankelijk van het programma).
Ik loop me echt letterlijk ieder jaar te pletter, heb de maandag ook bewust nodig om bij te komen. De dinsdag daarna neem ik nog vrij om nog even thuis te genieten van de vrije tijd, en die dag er na weer aan het werk.

Het festival leven is bij mij altijd een topsport in ieder geval. En ondanks ik soms klaag op het affiche ren ik als nog van her naar der.

Wat grappig hoe iedereen z’n eigen ervaring heeft. Ik ga NOOIT meer op camping 1, 2 of 3. Veel te druk en veel te ver sjouwen met al je spullen, inclusief de brug! Dan liever lekker chill op 5 of 6 (vorig jaar dus 7). Niet zo ver lopen met je spullen en dan liever elke dag iets langer wandelen naar en van het festivalterrein. En zonder bagage valt die brug ook hartstikke mee. Maar wij gaan dan ook nooit tussendoor nog terug naar de camping.
Dit klinkt bekend! Voor een vest kan je ook een lockertje nemen. En bij aankomst zijn hier vaak nog genoeg plekken te vinden, zodat de mensen die later komen ook nog plek hebben.

Ik moet echt vaker gewoon wat eten fixen op de camping. Wij sjouwen altijd liters sap en zakken broodjes mee terwijl je voor 1 of 2 muntjes alweer een pak dubbel fris of een eitje hebt. Alleen ik heb echt een schijthekel aan in een rij staan. Een van de taaiste manieren om je tijd te besteden.

Tussendoor zijn wij eigenlijk nooit op de camping te vinden helaas. Ik neem altijd een blouse mee als het in de avond wat kouder wordt. Verder speelt er elk uur wel iets waardoor ik niet twee uur kwijt zoek te zijn als ik weer terug naar mijn tentje loop. Diep in de nacht trekken wij weer moe en voldaan richting dn camping.

Ik neem ook altijd de maandag en dinsdag vrij ^^

Ik moet echt vaker gewoon wat eten fixen op de camping. Wij sjouwen altijd liters sap en zakken broodjes mee terwijl je voor 1 of 2 muntjes alweer een pak dubbel fris of een eitje hebt. Alleen ik heb echt een schijthekel aan in een rij staan. Een van de taaiste manieren om je tijd te besteden.

Wij sjouwen ons ook altijd de tyftandjes (nou ja... "wij"... mijn sjerpa's doen dat ;-) ). Maar daardoor ben je wel een stuk goedkoper uit hoor. Ik vind zo'n festival toch al duur zat, en door zelf je ontbijt en wat drinken mee te nemen voor op de camping bespaar je zo 50 tot 100 euro. Ik vind die ontbijt- en koffiestands echt reteduur.

Het geluk wat Ik heb is dat het een thuiswedstrijd is. Na een aantal jaren op de camping te hebben vertoefd. Gaan we nu telkens met het fietsje heen en weer. De Camping gaat hem niet meer worden aangezien mijn rug dat niet meer volbrengt maar mis die sfeer wel. Zoals de hele dag en nacht de kreten van Theo en wat hebben we al niet meer gehad. Toch wel lekker dat wonen in Biddinghuizen al is het maar voor die drie dagen :-D

Ben benieuwd of ze na vorig jaar nog weer aanpassingen gaan doen op de campings en het festivalterrein? Ik vond de ingang vanaf de camping en het festivalterrein echt wel een verbetering. Ik heb geen één keer moeten wachten.

Inderdaad leuk om ieder zijn en haar beleving te lezen. Qua weer, het hoeft van mij niet te warm te zijn. 20/22 graden met een beetje bewolking. Ideaal festivalweer ?

Inderdaad, de ingang naar het festivalterrein en de 24h op het festivalterrein zijn echt 2 enorm fijne toevoegingen, vooral de ingang is echt de beste sinds jaren. Hoe heerlijk is het om met een blik halve liter het terrein op lopen zonder ook maar enigszins aangesproken te worden. :-)

Ik mis de oude ingang toch wel, heb ik ook eigenlijk altijd vrijwel door kunnen lopen. Was altijd een thuiskomertje, maar ik heb dan ook niks met die armadillow.

Vandaag trouwens nog 100 nachtjes te gaan

De ingang vanaf de camping was dit jaar zo ontzettend fijn + de toevoeging van de ingang bij de heineken. En inderdaad; je mocht gewoon met een biertje het terrein op. Dan mogen die paaltjes van de oude ingang wel wat metertjes verderop staan van mij :-P

Die 24 uurs stage mag wel iets beter overkapt worden. Die schaduwdoeken zorgen voor een flinke spatregen onder de doeken. Van mij mag ie mooi halfopen zijn maar als ik dan toch in de late uurtjes eventjes wil chillen, feesten of eten doe ik dat graag wel graag zonder overdreven nat te worden.
Die nieuwe ingang die eigenlijk niet als een ingang voelt is een hele mooie verbetering!

Afgelopen vrijdagnacht naar de Melkweg geweest voor Lane8. Hij draaide een set van 2 uur die naar mijn mening perfect op Lowlands zou passen. Naast zijn eigen nummers veel goede mixjes van Deadmau5, RUFUS en Odesza. Staat veel werk op spotify. Zeker een aanrader.

Kom maar dorrrrr

Afgelopen vrijdagnacht naar de Melkweg geweest voor Lane8. Hij draaide een set van 2 uur die naar mijn mening perfect op Lowlands zou passen. Naast zijn eigen nummers veel goede mixjes van Deadmau5, RUFUS en Odesza. Staat veel werk op spotify. Zeker een aanrader.

Kom maar dorrrrr
Zeker welkom, die ken ik nog uit de Anjunadeep tijdperk. Heb er zelf nog wat vinyltjes van thuis liggen. Maar sowieso wel een kleine leuke lichting bij komen. Kwa randprogrammering (film, cabaret, literatuur, politiek etc.) is ook nog niet veel bekend.

Het is wel rustig kwa geruchten hé... toch wel anders dan die tijden dat Lowlove hoogtij vierde, en iedere dag bijna wel iets te lezen was over Lowlands. Moet zeggen dat ik wel benieuwd wat we nog gaan krijgen, ik moet zeggen dat ik toch weinig verwachtingen meer heb.

Ik ben benieuwd of er nog 1 headliner bij komt gezien het lege blokje op de site bij de overige headliners.....

Ik denk dat we geen grote namen meer kunnen verwachten, misschien nog één semi-grote naam.

Ik hoop dat in de volgende lading/landingen er nog wat leuke kleine naampjes tussen zitten.

Ik denk dat we geen grote namen meer kunnen verwachten, misschien nog één semi-grote naam.

Ik hoop dat in de volgende lading/landingen er nog wat leuke kleine naampjes tussen zitten.

Mee eens. Het echte vuurwerk zat duidelijk in de eerste lichtingen. Al zullen er best nog een paar aardige namen achter de hand gehouden zijn om de kaartverkoop nu en dan weer te doen oplaaien.

Ik verwacht een Blaudzun nog wel, of een Kovacs. Kwa internationale namen heb ik ook weinig verwachtingen meer. Ook niet dat ik per definitie op hoop ofzo. Maar kwa kleinere namen heb ik ook weinig dingen wat ik nog als zekerheidje zie wat gaat komen. Misschien iets The Joy Formidable ofzo, maar dan houd het wel op.

Ik hoop eigenlijk op JOHAN, maar die staat al op zoveel festivals dus die zal wel niet komen.
Blaudzun zou ik ook tevreden mee zijn.

Zou er op plek 7 (onder DUA LIPA) nog een naam bekend moeten worden gemaakt denken jullie?
Hier staat wel een blok dus verwacht ik nog een mooie naam.

Ik denk dat dit blok gewoon een design dingetje is, en niet zo zeer een suggestie voor een open plek. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben ;)

Users who are viewing this thread