Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Nou pfoe.. die Pukkelpop namen beloofd niet veel goeds. Zit niet heel veel tussen wat naar Biddinghuizen mag komen. Maar doe toch maar The Joy Formidable pls.

Oftewel ik ga proberen mijn caravan het reguliere kampeerterrein binnen te smokkelen. Iemand tips?

Iemand de nieuwe namen van Pukkelpop al gezien? Sleaford Mods, Superorganism en SOPHIE lijken me toch wel hele leuke toevoegingen!

Wij gaan al 10 jaar met de camper. Ooit een mooi (maar redelijk spartaans) VW T3 luchtgekoeld camperbusje maar inmiddels een Hymer. Nooit meer anders wat ons betreft. En idd de sfeer op de camper/caravan/vouwwagen camping is prima. Busjes kijken, kletsen met de buren.... goed sfeertje !
Dit jaar ook dezelfde camping op DTRH eens bezoeken. :-D

Nou pfoe.. die Pukkelpop namen beloofd niet veel goeds. Zit niet heel veel tussen wat naar Biddinghuizen mag komen. Maar doe toch maar The Joy Formidable pls.

Weinig spannends bij zo op het eerste gezicht. Het lijkt wel of het geen populaire periode is om op tour te gaan.....

Komende Lowlands eens goed over nadenken terwijl we voor de 3e keer over die brug lopen en weer 4 uur lang op de parkeerplaats staan te kutten.
Dat kamperen met al die tentjes hoort toch al jaren bij het festivalgevoel... Twijfels.

Komende Lowlands eens goed over nadenken terwijl we voor de 3e keer over die brug lopen en weer 4 uur lang op de parkeerplaats staan te kutten.
Dat kamperen met al die tentjes hoort toch al jaren bij het festivalgevoel… Twijfels.

Ik heb nog nooit op de campercamping gestaan, maar wel twee keer "aan de overkant" (op 5 en 6). Dat doe ik nooit weer, als je vanaf de Alpha even een jas of een vest wilt halen ben je zo drie kwartier kwijt, en telkens die k*tbrug over... NOPE. Gewoon op donderdag- en maandagochtend mezelf twee keer de tandjes sjouwen, dat zij dan maar zo, maar dan heb ik tenminste wel een lekker chill plekje op camping drie :)

Ik krijg trouwens met dit weer wel ontzettende Lowlandskriebels hoor. Hoeveel nachtjes nog??

Wat grappig hoe iedereen z’n eigen ervaring heeft. Ik ga NOOIT meer op camping 1, 2 of 3. Veel te druk en veel te ver sjouwen met al je spullen, inclusief de brug! Dan liever lekker chill op 5 of 6 (vorig jaar dus 7). Niet zo ver lopen met je spullen en dan liever elke dag iets langer wandelen naar en van het festivalterrein. En zonder bagage valt die brug ook hartstikke mee. Maar wij gaan dan ook nooit tussendoor nog terug naar de camping.

Wat grappig hoe iedereen z’n eigen ervaring heeft. Ik ga NOOIT meer op camping 1, 2 of 3. Veel te druk en veel te ver sjouwen met al je spullen, inclusief de brug! Dan liever lekker chill op 5 of 6 (vorig jaar dus 7). Niet zo ver lopen met je spullen en dan liever elke dag iets langer wandelen naar en van het festivalterrein. En zonder bagage valt die brug ook hartstikke mee. Maar wij gaan dan ook nooit tussendoor nog terug naar de camping.
Herkenbaar.. idem hier. Al was de ingang van de camping minder prettig dan andere jaren, die kwam nu uit midden op de camping. Die mag van mij gewoon weer op dat pleintje bij de brug uitkomen.

visdave34 wrote:

Herkenbaar.. idem hier. Al was de ingang van de camping minder prettig dan andere jaren, die kwam nu uit midden op de camping. Die mag van mij gewoon weer op dat pleintje bij de brug uitkomen.
Dat was zeker geen verbetering. Onze vaste stek op camping 5 konden we daardoor niet meer staan ?

visdave34 wrote:

Gelukkig is iedereen anders inderdaad ;-) ik vind het juist heerlijk om lekker dichtbij de ingang te zitten, zo af en toe terug naar de camping te lopen, even chillen (lees: een dutje :-P ) of gewoon even bij of in je tent te zitten met (iets) minder prikkels dan op het festivalterrein. Ennn met je eigen koffie, uiteraard.

Het is trouwens nog 100 nachtjes tot 16 augustus :D

Indiaantje89 wrote:

visdave34 wrote:

Gelukkig is iedereen anders inderdaad
1f609.svg
ik vind het juist heerlijk om lekker dichtbij de ingang te zitten, zo af en toe terug naar de camping te lopen, even chillen (lees: een dutje
1f61b.svg
) of gewoon even bij of in je tent te zitten met (iets) minder prikkels dan op het festivalterrein. Ennn met je eigen koffie, uiteraard.

Het is trouwens nog 100 nachtjes tot 16 augustus
1f600.svg
Mijn routine is echt in de ochtend wakker worden, broodje en wat te drinken halen bij die winkeltjes, en zodra de poorten open zijn ben ik weer op het terrein te vinden, en strompel ik er rond een uurtje of 5 weer vanaf.. en dat 4 dagen achter elkaar.

Mijn routine is echt in de ochtend wakker worden, broodje en wat te drinken halen bij die winkeltjes, en zodra de poorten open zijn ben ik weer op het terrein te vinden, en strompel ik er rond een uurtje of 5 weer vanaf.. en dat 4 dagen achter elkaar.

Dat houd ik niet vol, maar ja ben ook geen twintig (of dertig, of veertig...) meer haha. Ik lig de meeste nachten zo tussen 2 en 3 weer in mijn tentje. En na LL de rest van de week vrij om bij te komen, uiteraard.

Mijn routine is 's ochtends heeeeeel rustig wakker worden, in pyjama in de rij staan voor de wc's, daarna zelf koffie maken, gekookt eitje en zelfgemaakte hamburgers eten, nog meer chillen en zo rond de middag eens het terrein op (afhankelijk van het programma).

Heerlijk. Ik ben juist te vinden tussentijd op de camping. Ook vaak na 23:00 uur nog eventjes om wat moed in te drinken om de rest van de avond weer verder te kunnen tot een uur of 8. Campingfun is nét zo leuk als op het festivalterrein zelf; dat is op Lowlands op één of andere manier ongeëvenaard en heb toch al heel wat verschillende festivals geproefd.

Man, als ik voor 5 dagen dit weer kon voorspellen op één moment in het jaar zou dat derde weekend van augustus zijn. :-)

Users who are viewing this thread