Lowlands 2017

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Indiaantje89 wrote:
Nicolas Jaar (zal wel niet want DTRH), Ryan Adams, Halsey, Richie Hawtin, The Shins (maar al bevestigd), Omar Souleyman,.

Ben niet kapot van die Pukkelpop lichting


Nicolas Jaar (zal wel niet want DTRH), Ryan Adams, The Shins (maar al bevestigd), 2manydjs (live), Sampha, STUFF., Strand of Oaks (zal wel niet want BKS), Floating Points (zal wel niet want BKS), Gruppo di Pawlowski, Joanna Fraser, Parquet Courts, Preoccupations, Pvris…

Ben best kapot van die Pukkelpop lichting. Stuur maar door!

Deze namen mogen er van mij best wel bij: Ryan Adams, Omar Soleyman en Richie Hawtin. En ik zou helemaal blij zijn als Ho99o9 er ook weer bij is. wie herinnert zich hun show in X-ray 2015? wat een (bizar) goed optreden.

Wat denken jullie van nog funk namen erbij? Major Hawthorne of Jamie Lidell? die laatste staat ook op NSJ
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Frank Turner weer twee festivals toegevoegd in augustus. Kans is nu toch wel reëel aan het worden.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zie dat Enter Shikari ook op Pukkelpop staat, wanneer stonden zij voor het laatst op Lowlands?
Lijkt me wel weer tof om ze te zien!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Enter Shikari nog nooit op LL gezien dat het fantastisch was. Frank Turner mag van mij dan wel weer komen ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Afgelopen week geen namen. Is dat ook een teken dat de kaartverkoop goed gaat? Ze maken niet echt haast met de aankondigingen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel ongeduldig begin te worden. Deze week zouden ze toch eigenlijk wel gewoon met nieuwe namen moeten komen lijkt me?
 

Kenny

Playlistbediener
11 nov 2016
10
0
Zou Enter Shikari graag weer een keer zien! Hele gave band. Benieuwd wanneer de volgende lichting volgt, duurt me nu nét te lang..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk dat de namen pas volgende week komen, nog even geduld waarschijnlijk.
Op zich zou ik het niet erg vinden om gewoon 5 namen per week te krijgen zoals Werchter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Ja "over een tijdje" van vorige week klonk nog niet echt als dat er snel namen zouden komen.

Jammer ik kan wel weer namen gebruiken!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Je zou toch verwachten dat het niet meer lang duurt, die nieuwe namen. 2 maart laatste toevoegingen. En ik neem toch aan dat het merendeel van de acts die komen, inmiddels al wel een keertje geboekt zal zijn.

Iedere week paar namen zou ik ook niet gek vinden inderdaad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Het vervelende is dat ze straks met namen komen als Chance The Rapper en The Shins, en dan ben je daar niet helemaal euforisch over, omdat je het eigenlijk al beetje weet dat ze komen. Terwijl dat 2 ontzettend toffe namen zouden zijn.
 

LLLJm

Nieuw lid
4 apr 2017
1
0
Zowel James Vincent McMorrow en Jordan Rakei spelen enkele dagen voor (of tijdens) LL in Duitsland. Kanshebbers? (ik hoop het!)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken