James wrote:
Romy wrote:
Waar heb je gelezen dat het de afscheidstour van Architects is??? Ik had aanvankelijk inderdaad gedacht dat ze na het overlijden van Tom zouden stoppen maar ik heb nog niks gehoord over dat de band daadwerkelijk wilde gaan stoppen.
@jamesvlem
Verder is Architects echt een topnaam. Hoop dat ze er inderdaad staan!
Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het betreffende artikel momenteel niet vinden, beter in ieder geval, hahaha.
Ik had iets gelezen over het feit dat ze wilden stoppen omdat het na het overlijden van Tom niet meer hetzelfde zou zijn en dat ze nog één keer de fans gedag wilden zeggen. Maar als blijkt dat dit niet klopt ben ik dubbel blij, want Architects is echt steengoed.
Van mij mag Lowlands ze in een kleine tent zetten, 1000 man ofzo, en gaan!
Gone With The Wind als ode aan Tom gaat echt heel bijzonder worden, daar ben ik zeker van.
Zanger Sam Carter heeft aangegeven dat de band momenteel even geen nieuwe muziek uitbrengt. Dit om Tom te eren met zijn laatste werk All Our Gods Have Abandoned Us, maar ook omdat hij de meeste nummers schreef. Nu er zo’n belangrijke schakel is weggevallen moet de band natuurlijk kijken hoe ze dat oplossen en zoals ze zelf zeggen: werk uit kunnen brengen dat Tom fantastisch gevonden zou hebben. Dat ze zouden stoppen is nergens gezegd, al had ik na de fantastische tournee van oktober/november wel gedacht dat ze rust zouden nemen volgend jaar. Ik ben in Antwerpen en Amsterdam geweest, beiden onvergetelijk. Hoop ze volgend jaar een paar keer te zien.
Edit: Architects met o.a. Megadeth, Whitechapel, August Burns Red, Trivium en Hatebreed op het Duitse Elbriot. op zaterdag 19 augustus. Architects op Lowlands en/of Pukkelpop lijkt me te gaan gebeuren.