Normaal gesproken begon de voorverkoop van lowlands altijd pas in de eerste week van februari. Wat dat betreft lopen ze dit jaar flink vooruit met hun early bird die ze meteen na afloop van de laatste editie al hebben ingezet. En Wessel heeft gelijk, veel mensen zijn er wellicht nog niet over uit welke festivals ze dit jaar zullen aandoen. Met uitzondering van BKS kun je overal nog terecht. En de meeste festivals hebben nog niet veel prijsgegeven van hun programma. Pinkpop bijvoorbeeld pas twee headliners, BKS twee (machtige) headliners, Werchter zeven (behoorlijke grote) namen, DTRH nog helemaal niets, Zwarte Cross en Paaspop ook pas een eerste aanzet enzovoort...
Waarom lowlands zo vroeg was met hun eerste pakketje? Geen idee, enige dat ik kan bedenken is een beetje tegengas geven tegen de geweldige programmering van de eerste twee BKS-namen. Duidelijk signaal geven wat er dit jaar op lowlands te verwachten valt of zo?
Een mooi rijtje overigens hoor, al ben ik zelf altijd benieuwder naar de onbekendere dingen..... waar ze ongetwijfeld nog veel van in petto zullen hebben.
Ook apart dat er eerder lowlandsnamen bekend waren dat DTRH-namen.
Waarom lowlands zo vroeg was met hun eerste pakketje? Geen idee, enige dat ik kan bedenken is een beetje tegengas geven tegen de geweldige programmering van de eerste twee BKS-namen. Duidelijk signaal geven wat er dit jaar op lowlands te verwachten valt of zo?
Een mooi rijtje overigens hoor, al ben ik zelf altijd benieuwder naar de onbekendere dingen..... waar ze ongetwijfeld nog veel van in petto zullen hebben.
Ook apart dat er eerder lowlandsnamen bekend waren dat DTRH-namen.