Lowlands 2017

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Niet om interessant te doen of geheimzinnig, maar dat geef ik liever niet prijs. Ik snap dat je er dan wellicht weinig waarde aan hecht, maar ik weet dat het klopt. Dus ben je straks nog een keer blij als het officieel bevestigd wordt. Lag ook wel voor de hand gezien het aantal festivals wat ze spelen en de laatste plaat.

Is verder prima hoor, ik ga ervan uit dat het klopt, en ben er ook zeer blij mee! Had ze eigenlijk op PP verwacht, maar daar ga ik niet heen (Wel RW en dus LL) dus dan is dit een aangename verrassing!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Als de Architects komen, spring ik een gat in de lucht ! Dus je hebt mijn vrijdagochtend goed gemaakt :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Als de Architects komen, spring ik een gat in de lucht ! Dus je hebt mijn vrijdagochtend goed gemaakt
1f642.svg

Het is ook de afscheidstour van Architects als ik me niet vergis toch?
Nog een keertje springen dan met z'n allen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Ben benieuwd welke tent ze staan. Hopelijk niet te groot. Dan kan het een aardig feestje worden ?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Waar heb je gelezen dat het de afscheidstour van Architects is??? Ik had aanvankelijk inderdaad gedacht dat ze na het overlijden van Tom zouden stoppen maar ik heb nog niks gehoord over dat de band daadwerkelijk wilde gaan stoppen. @jamesvlem
Verder is Architects echt een topnaam. Hoop dat ze er inderdaad staan!
 

Kenny

Playlistbediener
11 nov 2016
10
0
Architects is echt een hele mooie naam voor Lowlands.
Zeker gezien het laatste album en de support die ze van hun fans ontvangen voor Tom.

Zal een heel bijzonder optreden worden!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Volgens mij zijn er aardig wat Architects fans hier op het forum, laat ze het maar snel bevestigen.
En inderdaad wat Romy zegt, waar heb je dat vandaan dat het een afscheidstour is ?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Waar heb je gelezen dat het de afscheidstour van Architects is??? Ik had aanvankelijk inderdaad gedacht dat ze na het overlijden van Tom zouden stoppen maar ik heb nog niks gehoord over dat de band daadwerkelijk wilde gaan stoppen. @jamesvlem
Verder is Architects echt een topnaam. Hoop dat ze er inderdaad staan!

Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het betreffende artikel momenteel niet vinden, beter in ieder geval, hahaha.
Ik had iets gelezen over het feit dat ze wilden stoppen omdat het na het overlijden van Tom niet meer hetzelfde zou zijn en dat ze nog één keer de fans gedag wilden zeggen. Maar als blijkt dat dit niet klopt ben ik dubbel blij, want Architects is echt steengoed.
Van mij mag Lowlands ze in een kleine tent zetten, 1000 man ofzo, en gaan!
Gone With The Wind als ode aan Tom gaat echt heel bijzonder worden, daar ben ik zeker van.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Ik zie bands als hatebreed en trivium nu ook wel komen aangezien ze in Duitsland staan in dezelfde periode.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Romy wrote:
Waar heb je gelezen dat het de afscheidstour van Architects is??? Ik had aanvankelijk inderdaad gedacht dat ze na het overlijden van Tom zouden stoppen maar ik heb nog niks gehoord over dat de band daadwerkelijk wilde gaan stoppen. @jamesvlem
Verder is Architects echt een topnaam. Hoop dat ze er inderdaad staan!


Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het betreffende artikel momenteel niet vinden, beter in ieder geval, hahaha.
Ik had iets gelezen over het feit dat ze wilden stoppen omdat het na het overlijden van Tom niet meer hetzelfde zou zijn en dat ze nog één keer de fans gedag wilden zeggen. Maar als blijkt dat dit niet klopt ben ik dubbel blij, want Architects is echt steengoed.
Van mij mag Lowlands ze in een kleine tent zetten, 1000 man ofzo, en gaan!
Gone With The Wind als ode aan Tom gaat echt heel bijzonder worden, daar ben ik zeker van.

Zanger Sam Carter heeft aangegeven dat de band momenteel even geen nieuwe muziek uitbrengt. Dit om Tom te eren met zijn laatste werk All Our Gods Have Abandoned Us, maar ook omdat hij de meeste nummers schreef. Nu er zo'n belangrijke schakel is weggevallen moet de band natuurlijk kijken hoe ze dat oplossen en zoals ze zelf zeggen: werk uit kunnen brengen dat Tom fantastisch gevonden zou hebben. Dat ze zouden stoppen is nergens gezegd, al had ik na de fantastische tournee van oktober/november wel gedacht dat ze rust zouden nemen volgend jaar. Ik ben in Antwerpen en Amsterdam geweest, beiden onvergetelijk. Hoop ze volgend jaar een paar keer te zien.

Edit: Architects met o.a. Megadeth, Whitechapel, August Burns Red, Trivium en Hatebreed op het Duitse Elbriot. op zaterdag 19 augustus. Architects op Lowlands en/of Pukkelpop lijkt me te gaan gebeuren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Lowlands gaat gebeuren. Dus dan op vrijdag of zondag. Ik hoop op vrijdag
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heeft iemand een vermoeden hoe de programmering eruitziet wat betreft headliners?
Want zijn M&S, Editors & The xx nou de drie headliners? Ik vraag me af hoe ze dit aan alt-J gaan verkopen, die al bv. een Open'er hebben gespeeld als headliner. Of gaan ze dan The xx als een soort dance-act aan alt-J verkopen volgens een RW constructie en dan alt-J als 'headliner' zetten?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Romy wrote:
Waar heb je gelezen dat het de afscheidstour van Architects is??? Ik had aanvankelijk inderdaad gedacht dat ze na het overlijden van Tom zouden stoppen maar ik heb nog niks gehoord over dat de band daadwerkelijk wilde gaan stoppen. @jamesvlem
Verder is Architects echt een topnaam. Hoop dat ze er inderdaad staan!


Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het betreffende artikel momenteel niet vinden, beter in ieder geval, hahaha.
Ik had iets gelezen over het feit dat ze wilden stoppen omdat het na het overlijden van Tom niet meer hetzelfde zou zijn en dat ze nog één keer de fans gedag wilden zeggen. Maar als blijkt dat dit niet klopt ben ik dubbel blij, want Architects is echt steengoed.
Van mij mag Lowlands ze in een kleine tent zetten, 1000 man ofzo, en gaan!
Gone With The Wind als ode aan Tom gaat echt heel bijzonder worden, daar ben ik zeker van.


Zanger Sam Carter heeft aangegeven dat de band momenteel even geen nieuwe muziek uitbrengt. Dit om Tom te eren met zijn laatste werk All Our Gods Have Abandoned Us, maar ook omdat hij de meeste nummers schreef. Nu er zo’n belangrijke schakel is weggevallen moet de band natuurlijk kijken hoe ze dat oplossen en zoals ze zelf zeggen: werk uit kunnen brengen dat Tom fantastisch gevonden zou hebben. Dat ze zouden stoppen is nergens gezegd, al had ik na de fantastische tournee van oktober/november wel gedacht dat ze rust zouden nemen volgend jaar. Ik ben in Antwerpen en Amsterdam geweest, beiden onvergetelijk. Hoop ze volgend jaar een paar keer te zien.

Edit: Architects met o.a. Megadeth, Whitechapel, August Burns Red, Trivium en Hatebreed op het Duitse Elbriot. op zaterdag 19 augustus. Architects op Lowlands en/of Pukkelpop lijkt me te gaan gebeuren.

Aahh oke, naja, dan heb ik het verkeerd gelezen! Om even inhoudelijk op de geruchten in te gaan: Whitechapel mag van mij ook zo doorkomen, lijkt mij heel vet!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Alt-J is in Nederland niet zo groot als in een hoop omliggende landen. Dat weten zij waarschijnlijk ook wel. Alt-j zou misschien Heineken afsluiter kunnen zijn. Of sub voor een van de andere 3 bands.

Ik verwacht ook geen andere headliner meer. Denk dat deze 3 het zijn.
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Tool op tour ?
Die mogen echt wel even langskomen ??
Ik ga dan volledig BUNKERS... in 2007 zag ik ze op LL voor het laatst live...dat is al veels te lang geleden
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Heeft er iemand enig idee waarom de kaartverkoop zo langzaam gaat op het moment bij lowlands? Er zijn nog steeds earlybird kaarten te koop. En dat zijn alleen de eerste 12000 kaarten.

Ze hebben een hele goede lichting eerste namen dus dat kan het niet zijn....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heeft er iemand enig idee waarom de kaartverkoop zo langzaam gaat op het moment bij lowlands? Er zijn nog steeds earlybird kaarten te koop. En dat zijn alleen de eerste 12000 kaarten.

Ze hebben een hele goede lichting eerste namen dus dat kan het niet zijn….

Lowlands is dit jaar heel vroeg met al een groot deel van hun grote namen. Op dit moment twijfelen nog veel mensen naar welke festivals ze komend jaar gaan aangezien er nog velen festivals met hun namen moeten komen.
Dus ongeacht dat de namen al erg leuk zijn denk ik dat andere festivals ook eerst met hun namen moeten komen. Ze zullen zeker wel rond de 10k zitten maar misschien weet het volgende pakketjes wat meer volk over te halen.

Ik snap het vroege pakketjes gewoon niet zo...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken