Lowlands 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jezus jongens, dit is weer net zo lekker als vorig jaar.

Weer van alles wat, onwijs blij met deze eerste namen zeg.
Meezingen bij headliner Mumford & Sons, dansen bij Moderat en Ben Klock, beuken bij Ty en dan rustig aan doen bij Elbow.
Verder Iggy Pop meepakken, feestje bij Flume en ook Alt-J en Editors meepakken mocht er tijd zijn.

Onwijs lekker bezig en bij erg blij met de ticket die ik al een tijdje heb.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik denk trouwens dat we er niet blind vanuit hoeven te gaan dat we de 3 Headliners nu dan al hebben. Een band als Sigur Rós is bijvoorbeeld even groot als The XX dus waarom zouden zij wel headliner... En je moet niet vergeten dat Lowlands 25 jaar bestaat, daarvoor gaan ze echt wel uitpakken. En het ziet er naar uit dat het geld niet in Pinkpop zit dit jaar?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
True, Lowlands heeft vaak meerdere grote interessante naast elkaar staan. Nu weer veel middelgrote namen die prima een tent kunnen afsluiten. Al zouden ze op papier toch wel alle 3 headliner kunnen zijn voor een festival als Lowlands.

Ben nu al benieuwd naar de magere variant van deze line-up. Oftewel waar gaat Pukkelpop mee komen (;
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Blij met de eerste namen. Vooral Alt J, M & S en Nothing but Thieves. Sommige inderdaad niet nodig zoals Editors. Natuurlijk veel al gestaan en gezien. Maar ja, sommige maken toch ook weer mooie platen na de laatste keer dat ze er waren ?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vraag me toch echt af of Mumford & Sons wel een headliner is hoor.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een hartstikke leuke band , en kan de muziek zeker waarderen.
Maar zijn toch al een paar jaar minder relevant. het beste album (Vind ik) dateert toch alweer uit 2012 (Sigh no more).

Ik zie ze eerder de Heineken tent afsluiten of als sub in de alpha :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
M & S verwacht ik toch wel als headliner. Laatste keer in NL was toch Goffertpark?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Ik verwacht Mumford and Sons zeker als headliner. Kan me niet voorstellen dat ze nog drie grotere acts gaan boeken.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Mumford and Sons is absoluut headliner. Zou op elk festival headliner zijn.

Blij met de namen hoor! Wel kleine kanttekeningen dat ik Editors nu wel echt vrij veel gezien heb en ik Alt-J en the XX live niet heel bijzonder vind(verder wel echt toffe muziek.)

Flume, Moderat, Mura Masa, Nothing but Thieves en Mumford and Sons ben ik ontzettend blij mee!

Nu hopen op Justice en Foster the people. Benieuwd naar de volgende lading hoor!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Ja ik kijk ook al uit naar de volgende lading. Al zal die nog wel even op zich laten wachten. Keek al wel met schuin oog naar Sziget, daarvan zou ik DJ Shadow en Vince Staples wel in Biddinghuizen willen zien.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Ik hoorde net nog een leuke bevestiging voor het hardere werk die ik al verwacht had, maar zeker komen ??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Ik hoorde net nog een leuke bevestiging voor het hardere werk die ik al verwacht had, maar zeker komen
1f918-1f3fb.svg

Kun je 'm delen?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Architects
Ik ben er blij mee in ieder geval ?
ATDI mag van mij er ook nog wel bij
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Mumfords & sons is hoe dan ook headliner. Van de bovenste 3 namen zou je alleen aan the xx kunnen twijfelen als headliner. Maar die waren in 2012 bv ook gewoon sub op Werchter. Denk mede daarom dat die hier ook gewoon headliner zijn.

Ik hoop nog op Lana del rey en London grammar. Die staan het weekend erna op flow festival. Die zijn zeker welkom op lowlands.

En er komen natuurlijk ook altijd wat Nederlandse acts. Verwacht typhoon. Die is al 2 jaar niet geweest. En chef's special komt met nieuw werk. Dus die zullen ook wel komen.

En daarnaast vind ik het gewoon heel leuk om de pareltjes te zoeken uit de enorme lijst onbekende bandjes.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Architects
Ik ben er blij mee in ieder geval
1f600.svg

ATDI mag van mij er ook nog wel bij

Hoe kom je aan deze bevestiging als ik vragen mag? Is er wel een waar ik heel erg blij mee ben! Laatste album is echt steengoed.
Heb ook maar mijn kaartjes gekocht, had eigenlijk nog even willen wachten maar met deze lijst namen was ik toch al wel overtuigd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Niet om interessant te doen of geheimzinnig, maar dat geef ik liever niet prijs. Ik snap dat je er dan wellicht weinig waarde aan hecht, maar ik weet dat het klopt. Dus ben je straks nog een keer blij als het officieel bevestigd wordt. Lag ook wel voor de hand gezien het aantal festivals wat ze spelen en de laatste plaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken