Lowlands 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Eerste rijtje namen van Reading/Leeds biedt weinig interessants voor Lowlands. Eigenlijk alleen Danny Brown en Glass Animals die ik graag zou willen zien.

Major Lazer En Bastille zijn dus ook weer beschikbaar in augustus, een van die twee of beiden kun je dan wel invullen voor Lowlands.

Glass Animals zie ik niet gebeuren, die waren er vorig jaar al en over het algemeen komt er op lowlands niemand 2x achter elkaar.
Ik denk wel Dat Danny Brown de Hiphop headliner word ! En dat mag ook wel, want dat laatste album is geniaal.
Daarnaast denk ik dat je gelijk hebt met Major lazer/Bastille... Prima als opvulling maar a.u.b. geen Alpha !

Danny Brown lijkt me zeker de gedroomde hiphopheadliner!

Glass Animals heb ik vorig jaar dan helemaal gemist. Nou ja, dat gebeurt wel vaker ;-)

Overigens komt het wel eens voor dat acts twee jaar achter elkaar geboekt worden. Sowieso Disclosure al een keer.

Ze stonden ook al om 12:45 op de zondag.... Dus het is niet raar dat je het gemist hebt ;-)

Ik noemde het express "over het algemeen" omdat het natuurlijk af en toe wel gebeurd.

Ach we zullen nog even geduld moeten hebben, maar voorpret is altijd leuk :-)

Ik heb geen idee hoe je hier bij komt, maar Glass Animals stond er toch echt voor het laatst in 2014. Misschien ben je in de war met Philip Glass ;)

Ik hoop inderdaad ook dat deze twee namen op Lowlands staan! Zou niet verkeerd zijn.

Philip Glass had ik inderdaad wel een stuk van gezien :-)

Maar het zal nog wel even duren voor de eerste namen bekend worden. Maar hoe dan ook: er zit altijd genoeg interessants tussen.

Foals, Benjamin Clementine, Ty Segall en Car Seat Headrest bekendgemaakt voor een festival in Portugal dat rond dezelfde tijd is als Lowlands. Foals zie ik niet meteen alweer terugkeren. Ty Segall en Benjamin Clementine zou ook al weer redelijk snel zijn (ik juich Benjamin Clementine overigens heel erg toe). Car Seat Headrest kunnen we wel met potlood opschrijven denk ik zo?

Kanshebbers voor Lowlands?
Newly confirmed for Frequency Festival 2017: MUMFORD & SONS, Billy Talent, Moderat, Wanda, Kraftklub, Bonez MC & Raf Camora, White Lies, Foreign Beggars, Sub Focus - stay tuned for more!

Moderat zou ik toejuichen; de rest is uiteraard wel kanshebber gezien het tijdstip van dit festival, maar persoonlijk mogen die allemaal wegblijven wat mij betreft. Met name Billy Talent en Rise Against.

Al zou Mumford & Sons uiteraard wel headliner kunnen zijn.

Moderat zou heel tof zijn inderdaad! Mumford & Sons heb ik nog nooit live gezien en waardeer het eerste album van ze wel, dus die mogen van mij best komen! Met de rest heb ik ook niet zoveel.

Mumford & Sons zie ik nou toch al als grote kanshebber. Verkoopt veel tickets, goede liveshow en al tijdje niet meer op Lowlands gestaan. Ook hebben ze de afgelopen jaren genoeg eigen shows gehad.

Rise Against maar vooral Moderat lijken mij heel gruwelijke toevoegingen!! Meer leuks dan op Reading/Leeds alvast.

Ik denk ook Mumford & Sons . Prima toevoeging. Maar ben eigenlijk na Sigh no more gestopt met dit te luisteren.

Is Sub Focus eigenlijk een kanshebber voor Lowlands ? Ikzelf twijfel een beetje...

Wanneer zouden de eerste namen ongeveer komen? Ik hoop op (en verwacht ook wel een beetje) M&S, The Killers, Franz Ferdinand, The National (al zou ik een losse show leuker vinden), Moderat en Car seat Headrest.

Oh ja, en natuurlijk Kees van Hondt... ?

Wanneer zouden de eerste namen ongeveer komen? Ik hoop op (en verwacht ook wel een beetje) M&S, The Killers, Franz Ferdinand, The National (al zou ik een losse show leuker vinden), Moderat en Car seat Headrest.

Oh ja, en natuurlijk Kees van Hondt…
1f60f.svg

Eind januari/ begin februari volgensmij. Ik hoop trouwens ook op al die namen. Laten we duimen.

Oh ja, en natuurlijk Kees van Hondt…
1f60f.svg
Realistische namen inderdaad! Schrijf Placebo daar ook maar bij.

Lowlands heeft op FB zowel de omslagfoto als profielfoto bijgewerkt. Zou dit kunnen betekenen dat de eerste namen snel volgen?

De nieuwe profielfoto zal inderdaad duiden op de aankondiging van de eerste namen, lijkt me. Best vroeg dan. Doorgaans pas eind januari.

Misschien een wat grotere naam die op het punt staat een tour aan te kondigen? Of zijn ze gewoon vroeger dan normaal?

Vorig jaar is Sigur Ros ook al voorafgaand aan de eerste namen aangekondigd overigens.

Nu ook de melding dat de spotifyplaylist niet lang meer leeg zal zijn.... Morgen eerste namen gok ik dan.

Mumford and Sons gok ik dan, gezien de bekendmakingen vorige week.

Users who are viewing this thread