Lowlands 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Zijn denk ik wel een hoop mensen die London Grammar willen zien. Heb ze zelf of Werchter gezien. Was erg goed.

Nou van dat rijtje mogen idd Danny Brown , Vince staples , Car Seat Headrest , Lana Del Ray & Rise Against nog wel doorkomen.
Doe dan voor mij Lil Uzi vert , Wiley & J.cole er ook maar bij :-P

Voor NL(Hiphop) denk ik ook SMIB & Yung Internet maar ook een Hef of Mario Kartel.
Daarnaast komen ook wat oude rotten met nieuwe muziek volgens mij --> Rico&Sticks , Zwart licht , Great minds , Winne & Typhoon komen volgens mij allemaal met nieuwe muziek, dus zal ook wel wat van komen dan.

Verder hoop(Denk) ik op : Jamie T , Bonzai , Flogging Molly , Justice , Pundulum (live) Prophets of Rage , en ik hoop zelf heeeeeel erg op: The killers . (Maar denk dat die op Dtrh staan)

The Weeknd, Lana Del Rey, London Grammar, Glass Animals en Vince Staples mogen zeker doorkomen.

Ik hoop dat Lorde, Frank Ocean, Childish Gambino en J. Cole wellicht ook komen.

Van het eerder genoemde lijstje verwacht ik de volgende op LL:

Bastille – Lana Del Rey – Aphex Twin – At The Drive-In - Two Door Cinema Club – London Grammar – Rise Against – Vince Staples – Billy Talent – Tory Lanez – White Lies – Dixon – DJ Shadow – Bad Religion – Jon Hopkins – Jenny Hval – Glass Animals – Andy C – Maceo Plex – Danny Brown – GTA – Phantogram – Architects –Ty Segall – Against The Current – Car Seat Headrest – While She Sleeps – LVL UP

Ik mis de pixies ?
Wel veel stevige namen heb je er in staan. Ik hoop het, maar verwacht het niet....

Ik mis nog 1 bevestiging:

Het fabelachtige team van Martin van Zandvoort in de winebar......

Soen iets voor LL? Nieuwe nummers wel erg mooi. Iemand bekend met Soen live?

In het kader van 'dromen mag': Arctic Monkeys? Zijn aan een nieuw album aan het werken... zou wat zijn zeg.

Interpol vond ik de laatste keer ook niet heel erg goed. AM, geen idee. Dromen mag ?

Eerlijk gezegd denk ik dat we de headliners al binnen hebben. Dus dromen over de artic monkeys mag natuurlijk altijd maar verwacht niet dat ze komen.

Ik vind de muziek van Interpol ontzettend goed. Maar zit niet heel veel beleving in een live set van die gasten.

Eerlijk gezegd denk ik dat we de headliners al binnen hebben. Dus dromen over de artic monkeys mag natuurlijk altijd maar verwacht niet dat ze komen.

Ik vind de muziek van Interpol ontzettend goed. Maar zit niet heel veel beleving in een live set van die gasten.
Het is nogal wisselend, is mijn ervaring. Kan me twee keer op LL herinneren, waarvan 1x erg goed (toen nog in de Grolsch) en één keer heel vies tegenvallend (in een halflege Alpha). In de HMH weer tegengevallen, maar op Werchter 2015 vond ik ze juist weer ontzettend sterk.

Dit lijkt mij ook het meest logisch, maar met betrekking tot dat het een jubileumeditie is, zou het ook nog goed kunnen dat er ergens een nog grotere vis uit de hoge hoed wordt getoverd.

Al is dit met de nu al zeer sterke line-up natuurlijk geen must

Ik denk ook dat we de headliners al hebben nu. Maar je weet het natuurlijk maar nooit.

Heb Interpol twee keer gezien. Eerste keer was heel overtuigend, tweede keer was het inderdaad gezapig. Echt een band met twee gezichten. Maar een Interpol in vorm zou ik graag willen zien. Al verwacht ik ze dit jaar eigenlijk niet.

Volgende lading namen zal toch ook niet lang meer op zich laten wachten.

Users who are viewing this thread