Lowlands 2016

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
T is ook een beetje een persoonlijk ding!

Wat mijn verwachtingen zijn :

Bands:
Indd sum41 ( wordt ineens gehyped op 3fm)
Imaging dragons?
Tame impala ( of dtrh)
Foals
Radiohead (geef ik nog niet op voorlopig, iig een grote naam moet minstens)
Last shadow puppets

Elektronisch :
Disclosure
Jacku??
Pendulum ( zou wel erg leuk zijn)

Hiphop :
Dazzled sticks
Nog meer verwacht wel
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
T is ook een beetje een persoonlijk ding!

Wat mijn verwachtingen zijn :

Bands:
Indd sum41 ( wordt ineens gehyped op 3fm)
Imaging dragons?
Tame impala ( of dtrh)
Foals
Radiohead (geef ik nog niet op voorlopig, iig een grote naam moet minstens)
Last shadow puppets

Elektronisch :
Disclosure
Jacku??
Pendulum ( zou wel erg leuk zijn)

Hiphop :
Dazzled sticks
Nog meer verwacht wel

Hoe graag ik ook zou willen: Radiohead staat in Japan tijdens het LL-weekend. Niet echt te verwachten in Biddinghuizen dus ;-)

Ik reken in ieder geval op Moderat, Jamie Xx en/of LCD Soundsystem. Julia Holter en Wolf Alice ook. Metronomy hopelijk. Foals ongetwijfeld.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Lcd soundsystem! Dan geen radiohead meer wss dat zou te duur worden (of was gewoon al te duur). Wel een mooi lijstje al! Disclosure weet ik nog niet zo of ik daarop zit te wachten voor de derde keer. Zou wel leuk zijn als lorde erbij was maar vind hun eerste album toch nog het beste. En verwacht ook een mogelijkheid dat er een arctict monkeys of miles kane bij komt gezien last shadow puppets genoemd is. Was vorig jaar ook ongeveer zo met diplo en major lazer!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
En verwacht ook een mogelijkheid dat er een arctict monkeys of miles kane bij komt gezien last shadow puppets genoemd is. Was vorig jaar ook ongeveer zo met diplo en major lazer!

Niet op hopen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Vergeleken met vorig jaar is het een prima eerste lichting namen, maar het is niet echt my cup of tea. Disclosure bijvoorbeeld vind ik leuk tijdens het uitgaan, maar ik hoef er niet per de een liveshow van te zien. Zelfde geldt voor The Last Shadow Puppets.

Maar dat is puur persoonlijk (en subjectief, hihi).

Ik wacht het nog even af, maar ik hou er wel rekening mee dat ik de grens overga deze zomer. :p

Edit: dat is ook wel iet te negatief. Je gaat toch altijd naar Lowlands voor de net iets kleinere namen op de poster en daarvan komen er nog veel. Daarbij zijn Sigur Ros, LCD en Philip Glass wel echt geniaal.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Toch jammer dat TLSP op lowlands staat, had graag een dagkaart gekocht voor ze
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Eerste wat in me op kwam is 'typische Lowlands namen'. Verder helemaal niks mis mee, denk dat ze hier best wel raak schieten voor hun publiek.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Disclosure sloot twee jaar geleden ook af... dat is wel heel zwak. Zitten mooie dingen tussen, maar ook echt hele slechte. Maarja typisch lowlands inderdaad.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als Disclosure, LCD Soundsystem en The Last Shaddow Puppets headliners zijn is dat echt enorm matig in mijn ogen.

Disclosure heb ik gewoonweg niks mee. LCD Soundsystem vind ik echt geen headliner, ik snap echt niet hoe ze dat voor elkaar krijgen! The Last Shadow Puppets lijkt me wel erg tof. Jammer dat die niet op BKS staan. Verder ook erg weinig boeiends. Dus nee ik ben niet onder de indruk.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Vind deze namen persoonlijk fantastisch! Van de grote namen: EODM was feest in 2012, LSP en LCD SoundSystem zijn heel vet live, Sum41 (oldschool), leuke hiphop met Flatbush Zombies en Mike Jenkins, chille soul met Jamie Woon. Ik vind M83 en Oh Wonder beide heel chill. En wordt lekker moshen bij Ghost, Frank Carter & The Rattlesnakes en Sleeping With Sirens!
Ik heb er zin in!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Puppets zijn geen headliner denk ik, LCD ook niet mag je toch hopen, Disclosure 100%.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
"Maar maar maar, lowlands is geen headlinerfestival"

Zat zelf eerder te kijken naar Oscar & The Wolf, dat is toch een beetje de Belgische Kensington?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Deze lichting namen illustreert voor mij persoonlijk waarom ik niet meer naar lowlands ga. Het gros van de line-up is me te plat. Tuurlijk, er zijn altijd de krenten in de pap maar met de komst van DTRH en vooral BKS zijn er festivals bijgekomen die een stuk meer krenten in hun pap hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jezus, 25000 Earlybirdtickets van 159 euro, en daarna reguliere tickets 175. Plus ze hebben ook een groepsticket voor 165pp (voor tien mensen). Dit festival zit heel erg met zichzelf in de knoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken