Lowlands 2016

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Hopelijk dan vandaag de eerste lichting. Anders wordt het waarschijnlijk volgende week. En dan komt de volgende lading voor dtrh ook een week later....
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Geen verrassing: deze week de eerste LL-namen.
Wel een verrassing: het gaat deze vrijdag gebeuren.

Bron: Facebook Lowlands.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Geen verrassing: deze week de eerste LL-namen.
Wel een verrassing: het gaat deze vrijdag gebeuren.

Donderdag namen voor Reading/Leeds. Benieuwd wat er aan het eind van de zomer in Europa te vinden is.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Aan de puntjes voor de G te zien denk ik dat de organisatie bedoelt dat de dag van de aankondigingen eindigt met een G ...G ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Brian wrote:
Aan de puntjes voor de G te zien denk ik dat de organisatie bedoelt dat de dag van de aankondigingen eindigt met een D …D
1f609.png



Ik volg je niet, doordat ze een G typen is het een D?
Overigens denk ik niet dat Green Day iets voor Lowlands is, eerder Pukkelpop en Sziget.

Ik bedoel een G. verkeerd getypt, vergist. Pardon, zal het aanpassen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Gorillaz zou wel de heilige graal zijn, zeg... Maar inderdaad, die G zegt niks over de acts.

AHNONI geef ik wel een goede kans, hoor. Die begint te touren in juli, toch? En Drake zou ook wel tof zijn. Nou ja, er is genoeg om te wensen in ieder geval.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Razend enthousiast word ik tot dusverre niet van de namen op Reading/Leeds.

Foals is prima natuurlijk. Al regelmatig gezien.

Verder: Disclosure zou de derde keer zijn in de afgelopen vier jaar. Hetzelfde geldt voor Imagine Dragons. Los dat ik er persoonlijk weinig mee kan, zou het wel een zwaktebod zijn. Ook al weten ze dat de tenten volstromen bij deze acts, ik hoop toch dat er wat meer variatie zal zijn in de programmering.

Crystal Castles was paar jaar geleden wel leuk. Al begonnen ze veel te laat en eindigden ze te vroeg. Wispelturig koppeltje volgens mij ;-)

We gaan het morgen horen en zien! Ben erg nieuwsgierig....
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Ik zeg altijd maar zo, je kan toch nooit alles zien!

Als ik naar lowlands ga wil ik altijd graag 30 dingen zien als het kan maar dat lukt nooit met de programmering. Daarom kies ik er dan tien die ik zeker niet moet missen en als ik dan uiteindelijk na het weekend vijf daarvan echt heb gezien ben ik al happy.

Vorig jaar genoten van chembros, opgezwolle en tame impala maar stond ook te chillen op de camping tijdens kendrick lamar wat uiteindelijk misschien nog wel veel gezelliger was!
En een hoop gezien bij de lima en Charlie, geen idee meer wat maar ik heb er wel genoten. Heerlijk weertje, goede muziek en bier.
En snachts standaard in de bravo.

Je kan wel volgens het boekje alles aflopen maar dat is in de praktijk niet te doen en zonde van je weekendje lowlands. Gewoon rondlopen en zien wat je tegenkomt! Enige voorbereiding thuis met weten wat je iig niet hoeft te zien is wel handig!

Chvrches ken ik niet en t klinkt niet naar mijn smaak dus daar zal ik iig niet zijn en dat geeft niks want zulke artiesten moet je er ook tussen hebben zitten. Dat maakt het kiezen in de programmering veel makkelijker!

Wel benieuwd wat er morgen gaat komen, hoop toch wel wat moois!
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
juri wrote:
Je kan wel volgens het boekje alles aflopen maar dat is in de praktijk niet te doen en zonde van je weekendje lowlands. Gewoon rondlopen en zien wat je tegenkomt! Enige voorbereiding thuis met weten wat je iig niet hoeft te zien is wel handig!

Je spreekt voor jezelf neem ik aan?
Ik heb een prachtig weekend gehad door veel af te lopen volgens het boekje, het was prima te doen, en het weekendje Lowlands was voor mij op die manier stukken mooier dan zomaar wat feesten. Na de headliners zijn er nog steeds 4/5 uur om te feesten, overigens: Als het je om het feest gaat is die €180,- vrij prijzig niet waar? Genoeg andere festivals waarbij je dit voor minder geld kunt doen.

Dit.
Natuurlijk kan Lowlands óók leuk zijn wanneer er eens geen 10 dingen op een dag komen die je graag wilt zien. Als je daar bang voor bent kan je je er een stuk beter vermaken dan op een festival als Pinkpop.
Maar voor mij staan er toch altijd genoeg interessante dingen in het boekje om een heel weekend mee te vullen, en dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen. Live acts zien is toch nog wel reden #1 dat ik naar een festival toega.
Ja, achteraf heb je dan vast iets van die "gekkigheid" van het festival gemist, maar de ander heeft dan misschien een hele toffe band gemist terwijl 'ie aan het knutselen was.
Je mist sowieso van alles, en zolang je het naar je zin hebt is het nooit zonde van je weekend.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Op Lowlands loop ik een heel weekend van tent naar tent. Er is echt zoveel te zien, en dat wordt toch vaak wat onderschat als je het bij vraagt
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Ik spreek inderdaad voor mezelf.

Bij lowlands koop ik graag blind een kaartje omdat ik het toch wel leuk ga hebben ondanks de acts. En tuurlijk kijk ik ook wel een beetje naar t programma soms. Maar de sfeer op lowlands is toch naar mijn idee iets apparts. En er valt inderdaad ook veel te ontdekken qua muziek wat vaak leuker is dan iets wat je volgens het programmaboekje had willen zien .Heb een hoop festivals gezien en beleefd maar koop niet zomaar voor alles blind een kaartje.

Twijfel erg aan BKS dit jaar vanwege Beck maar wordt dan hooguit een dagkaart en dan zal ik dat optreden ook zeker niet missen. Maar dan ga ik ook met een andere insteek naar dat festival dan dat ik op lowlands rondloop!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Is dit niet meer persoonlijk ?
Ben nu 9x op lowlands geweest.. En heb er jaren tussen gehad dat ik echt heel veel wou zien en me best moest doen om alles te zien.
Dan is het echt plannen en zoveel mogelijk meepakken.
Maar ook jaren dat ik als een kip zonder kop rondloop en supertoffe dingen tegen kom en dan een paar must See !

Anyway, ik denk dat we straks Sum41 . Disclosure , Sevn Alias & Hef al kunnen verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken