Lowlands 2016

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Vrijdag weer nieuwe namen?

Hopelijk, ik ben best wel benieuwd namelijk.

Ik denk trouwens dat de volgende namen geen muziek namen zullen zijn, maar de randprogramma's.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Iemand nog speculaties qua namen?

Ik denk dat De Staat, Dazzled Sticks, Stormzy, De Likt, HAEVN en Sef wel langskomen.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
De staat staat al op pinkpop en dtrh. Kleine kans lowlands maar had wel gepast. Maargoed wie heeft de staat nog niet gezien? Iedereen wel denk ik? Desondanks wel goeie band.

Heavn vanwege dat ene saaie nummer? Hoop het niet.

Sef kan geen uur vol breien dus denk ik/ hoop ik ook niet.

Dazzled sticks en stormzy hoop ik wel en denk ik ook wel! :)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
De Staat denk ik toch wel, is denk ik de enige band waarbij het opdit moment gepast is om te doen, maar we zullen zien

HAEVN verkoopt toch wel even Paradiso uit en zal vast wel met nieuw werk komen. Ik zeg niet dat ik een fan van de muziek ben, maar ik denk het gewoon

Sef gaat al een tijdje mee hoor, zal vast wel een uur vol krijgen.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Mwah heb Sef vaak ontmoet maar backstage heeft hij het meer naar z'n zin geloof ik. En welke nummers moet hij gaan doen? Hij kan toch niet meer wegkomen met zn hitjes met flinke namen? Alleen die one Day fly op 3fm eind vorig jaar.. Vandaar m'n opmerking over dat het uur niet vol komt bij hem.

Heavn zou echt jammer zijn als die kwam. En veelste rustig voor lowlands, rustige dingen staan er al in de vorm van oh wonder en chvrches wat ik dan nog leuker vind ;p

Haty Haty of Bombay zou ik eerder verwachten in het Hollands / Belgische segment. Of iets van een 3fm talent als lucas hamming ofzo?

Maar wat mij nou echt eens leuk lijkt om te zien, wel al oud maar nog nooit live gezien: voict! Dat is echt al een tijd terug dat die een plaatje hebben gemaakt en spelen die nog dat iemand weet?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Over Bombay en Haty Haty heb je wel gelijk, die zie ik wel komen idd.

Voicst verwacht ik niet, Tjeerd Bomhof is nu bezig rond Dazzled Sticks.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Joris wrote:
stan-the-man wrote:
Zou trouwens wel heel lekker zijn als ZZ top op LL zou staan, of vallen ze in de categorie headliner?


Volgensmij ben ik heel dom, maar wat is ZZ?


Het gaat over ‘ZZ Top’
1f609.png

Ah dus toch, ik dacht een afkorting :p
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Wat dachten we van Faithless?

14 augustus in Lokeren, 20steeds in Engeland

Daar kan best een tussenstop Nederlandse polder bij.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Wat dachten we van Faithless?

14 augustus in Lokeren, 20steeds in Engeland

Daar kan best een tussenstop Nederlandse polder bij.

Als er een band het predikaat "been there, done that" verdient is het Faithless wel. Check de live recensies uit 2015:

http://www.oor.nl/sitemap/concerts/faithless_2_0_heeft_weinig_toegevoegde_waarde/concert

http://oor.nl/sitemap/concerts/faithless_scoort_makkelijk_in_eindhoven/concert

Ik heb alleen die van Oor gevonden maar ook andere recensies die ik heb gelezen zijn behoorlijk lauw over deze "comeback".
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
ZZ Top en Faithless zouden echt smetten zijn op de mooie affiche. Acts die ver over hun beste tijd heen zijn... dat is het laatste wat Lowlands moet doen om weer hip te worden.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
ZZ Top en Faithless zouden echt smetten zijn op de mooie affiche. Acts die ver over hun beste tijd heen zijn… dat is het laatste wat Lowlands moet doen om weer hip te worden.

Heb ZZ top nog nooit live gezien, aangezien ze al een tijdje meegaan kan ik me voorstellen dat mensen het een been there done that is voor veel mensen.

Ze staan in juni in de HMH dus misschien moet ik ze daar dan eens gaan zien;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Faithless doet maar 1 festival in 2016

http://www.concertatsea.nl/artiesten/faithless/
 

tosdekker

Nieuw lid
21 feb 2016
4
0
Verwacht nog wel wat hiphopnamen, denk dan aan namen als Stormzy, A$AP Ferg, Hopsin en G Eazy. Verder hoop ik dat Flume en/of Jack Ü nog komt, en eigenlijk zie ik Jake Bugg en Kaiser Chiefs nog wel terugkomen naar LL, The 1975 en Santigold (nieuw album, laatst op LL in 2012) verwacht ik ook wel dit jaar. Moet zeggen dat de lineup er al aardig uit begint te zien, wat denken jullie van deze namen?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Verwacht nog wel wat hiphopnamen, denk dan aan namen als Stormzy, A$AP Ferg, Hopsin en G Eazy. Verder hoop ik dat Flume en/of Jack Ü nog komt, en eigenlijk zie ik Jake Bugg en Kaiser Chiefs nog wel terugkomen naar LL, The 1975 en Santigold (nieuw album, laatst op LL in 2012) verwacht ik ook wel dit jaar. Moet zeggen dat de lineup er al aardig uit begint te zien, wat denken jullie van deze namen?

Ik hoop ook dat er nog een goeie dance naam komt, LCD Soundsystem en Disclosure doen het m' niet voor mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken