Lowlands 2016

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
En in het geval van dance namen hoop ik ook ten zeerste op Jack Ü inderdaad, daarnaast mogen ze Boaz van de Beatz (Ik weet dat hij nu Boaz heet maar alsnog) ook wel vragen als solo-act. Ze maken een beetje de zelfde stuiterballen muziek, maar t is wel vet.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Trouwens, als The 1975 langs zou komen wordt dat vrijdag bekend, aangezien ze dan in de HMH staan. Zou niet de eerste keer zijn dit jaar, precies hetzelfde werd gedaan met Muse en Foals.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Inderdaad. Al is er ook een grote kans dat ze voor DTRH aangekondigd gaan worden. Daar mist nog één middelgrote naam. Ik hoop in beide gevallen van harte van niet, maar het lijkt erop dat we niet onder The 1975 uitkomen.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Je buik nog vol van Pasen? Je hebt vast nog wel een plekje over voor een flinke hap nieuwe Lowlands namen....

De Staat | Jake Bugg | Warpaint | Noisia | The Kills | ANDY C | Edward Sharpe and the Magnetic Zeros | Tiga Live | Causes Music | The Internet Music | NAO | The Neighbourhood | Weval | BØRNS | Caravan Palace | Pumarosa | The Academic | Brian Fallon & The Crowes | STUFF. | SOOM T | Charlotte OC | Highly Suspect | Keith Ape | Rag’n’Bone Man | Wakrat

Dat wordt dus één groot feest in Biddinghuizen want eerder werd al bekend dat o.a. Muse, Disclosure, LCD Soundsystem, Sigur Rós, The Last Shadow Puppets en Oscar And The Wolf ook langskomen.

Kijk voor het volledige programma tot nu toe op www.lowlands.nl en als je alvast wil inluisteren ben je bij de LL16 Spotify Playlist aan het juiste adres: http://spoti.fi/1WdZav0

Tickets voor drie dagen en nachten festival kosten e175,- (excl. e10 servicekosten) en zijn verkrijgbaar via Ticketmaster Nederland.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Warpaint is leuk! Pumarosa was op London Calling echt een veelbelovende act. Jake Bugg vind ik echt oersaai live. Verder vind ik het "wel aardig".
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Kende veel niet maar van wat ik net even snel geluisterd hebt zitten er mooie dingen tussen. Rag'n'Bone man, the kills, Caravan Placeen Highly Suspect klinken heel vet
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Lowlands is lekker bezig dit jaar!

Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, The Neighbourhood, Warpaint, Highly Suspect, Jake Bugg, Brian Fallon en de Staat vind ik prima artiesten. De rest moet ik even gaan ontdekken.
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Voor mij The Kills, Warpaint, Weval en Highly Suspect als zekeheidjes (mocht de planning het allemaal toelaten natuurlijk).

Hoop nog op Harts, maar dan nog nu al heel blij met de huidige namen!

Verder veel onbekende namen voor mij die ik zeker even ga checken. Lowlands is dit jaar wel echt goed bezig zeg
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
De staat vind ik gewoon een vette life act. Zeker als er niet iets ander op dat moment staat.
Jake bugg en the kills zijn twee acts die ik graag een keer live wil zien.
Tiga en noisia twee mega aanwinsten voor het nachtprogramma!
the neighbourhood vindt ik leuk voor in de middag!

En de rest moet ik weer gaan ontdekken.

Ik ben blij met deze lichting namen!

En heel blij me alle namen tot nu toe!! en we zitten pas op de helft!
 

schreuder

Playlistbediener
16 jun 2015
12
0
Zit zeker weer wat leuks tussen, Edward Sharp kan ik aanraden aantal jaar geleden in het paard gezien en was een groot feest
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Onder de indruk hoor. Sterk programma dit jaar. Alleen Jake Bugg kan ik iedereen afraden. Twee keer gezien en beide keren ongelofelijk zoutloos, sfeerloos, emotieloos en onmemorabel.

Maar Nao, the Internet, the Kills en the Neighbourhood zijn mooie toevoegingen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zitten weer wat fijne namen tussen: De Staat, Noisia, Brian Fallon, Warpaint. Jake Bugg inderdaad een grote afrader, zelden zoiets saais gezien..
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
De Staat, The Kills en Brian Fallon en The Crowes zijn hele mooie toevoegingen. Dat dacht ik over Jake Bugg dus eigenlijk ook, maar drie keer niks zo te lezen...

Verder zijn ze me niet heel bekend, iemand aanraders?
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Had eigenlijk gehoopt dat Moderat/Jack U ook aangekondigd zou worden. Neem aan dat er nog wel een 'grote' dance act bij komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Het valt me op dat er enkele mensen serieus Jack U willen zien. Dat is toch van die platte kermis EDM die helemaal niet op een festival als Lowlands thuis hoort? Alleen dat singletje Where Are U Now vind ik nog beluisterbaar, de rest is toch erg inwisselbaar en herkauwd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
De Staat, The Kills en Brian Fallon en The Crowes zijn hele mooie toevoegingen. Dat dacht ik over Jake Bugg dus eigenlijk ook, maar drie keer niks zo te lezen…

Verder zijn ze me niet heel bekend, iemand aanraders?

Nao is tof, als je van soulvolle dingen houdt. :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nao is tof, als je van soulvolle dingen houdt.
simple-smile.png

Niet helemaal mijn ding, maar prima om de dag eens rustig mee op te starten lijkt me :)

Bad Blood is wel echt een fijne plaat
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken