Live Is Live 2023 - Nieuws & Geruchten

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
En dus ook een tweede podium. Benieuwd wat dat qua timetable zal geven. Vorig jaar was hun 'motto' dat elke artiest een volwaardige set op het festival zou spelen. Met 6 artiesten in plaats van 5, wordt dat toch al een stuk lastiger. Als het tweede podium niet samen geprogrammeerd wordt met het eerste zeker. Ik zou misschien voor Belle and Sebastian willen gaan, maar wel als hun settijd lang genoeg is.

Dageraad: new acoustic​

De tweede editie van Live is Live brengt nog iets nieuws: een tweede podium! In het groen van het Middenvijver en in de luwte van het hoofdpodium zit de Dageraad verscholen. Een podium waar artiesten een intieme set voor je zullen spelen, alsook een plek waar je even kan bekomen van de luidere decibels. Dageraad is een ode aan de singer-songwriter, aan de schoonheid van het ochtendgloren wanneer heel wat mooie nummers worden geschreven, maar ook aan de Dageraadplaats, het iconische plein in Antwerpen. Kom genieten van deze zenplek en een reeks artiesten die de rust even terugbrengen voor je weer kan dansen aan de main stage.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Line-up is compleet.
Our lineup for Live /s Live 2023 is complete!
💚
🌸
Hydrogen Sea, Jasmine Jethwa, Indigo Sparke and néomí are added to the bill of our second stage Dageraad.
We also made sure you can now buy combi tickets if you want to join us on both Saturday and Sunday! Did you already buy a separate day ticket for both Saturday and Sunday? Then 20 euros will automatically be refunded. Already have a ticket for Saturday or Sunday and would like to come for two days? Then contact Ticketmaster so you can still enjoy this benefit via the following link: https://bit.ly/LiveisLive_ContactTicketmaster
Let’s count down to summer, get your tickets now – www.liveislive.be

336913034_626440438930146_1601573182292661765_n.jpg
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Combiticket aangeschaft.

Met The War on Drugs en dEUS natuurlijk twee uitstekende headliners, zeker ook dEUS met die nieuwe plaat.

Balthazar, Whispering Sons en Sylvie Kreusch altijd kwaliteit, Warpaint is alweer zes jaar geleden dat ik ze gezien heb (Rock Werchter 2017), Grace Jones zelfs 14 jaar geleden (Rock Werchter 2009)! Nog nooit gezien: Whitney, Suede (!), Belle & Sebastian (!).

Verder kijk ik ook uit naar de comeback van The Hickey Underworld en het Dageraad-podium met Novastar, Admiral Freebee, Hydrogen Sea, Indigo Sparke, néomi en Jasmine Jethwa.

Kortom, voor mij zijn 140 euro waard!
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

MauRisico

Playlistbediener
31 jan 2015
17
3
Iemand die een idee heeft waar je best parkeert voor Live is Live?
Wij gaan P+R linkeroever proberen. Vanaf de parking naar het festival is ongeveer twintig minuten lopen (of tram). Je kunt voor 1 euro een plaats reserveren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
175
146
Heyhoy! Ik zou zeer graag gaan naar de combo Deus & Grace Jones en had dus de afgelopen dagen ticketswapmeldingen aanstaan. Komt er plots een ticket voor 23 euro online, kinda sus, die ik natuurlijk direct gekocht had. Nu staat er bovenop het ticket 'Zondag toegangsticket, CERA prijs -50%, Prijs €22,00'. Online vond ik dat CERA een soort venootschap is om te investeren en waar je als lid vaak korting krijgt op o.a. festivaltickets. Nu ben ik bang dat mijn ticket mss niet zal gelden, mits ik eventueel een CERA-bewijsje of idk wat moet tonen?? Iemand die mss zoiets al eens voorgehad heeft en me kan geruststellen? Thx!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Heyhoy! Ik zou zeer graag gaan naar de combo Deus & Grace Jones en had dus de afgelopen dagen ticketswapmeldingen aanstaan. Komt er plots een ticket voor 23 euro online, kinda sus, die ik natuurlijk direct gekocht had. Nu staat er bovenop het ticket 'Zondag toegangsticket, CERA prijs -50%, Prijs €22,00'. Online vond ik dat CERA een soort venootschap is om te investeren en waar je als lid vaak korting krijgt op o.a. festivaltickets. Nu ben ik bang dat mijn ticket mss niet zal gelden, mits ik eventueel een CERA-bewijsje of idk wat moet tonen?? Iemand die mss zoiets al eens voorgehad heeft en me kan geruststellen? Thx!
Je hebt nog even, dus ik zou wellicht Ticketswap een mailtje sturen?
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
687
628
Heyhoy! Ik zou zeer graag gaan naar de combo Deus & Grace Jones en had dus de afgelopen dagen ticketswapmeldingen aanstaan. Komt er plots een ticket voor 23 euro online, kinda sus, die ik natuurlijk direct gekocht had. Nu staat er bovenop het ticket 'Zondag toegangsticket, CERA prijs -50%, Prijs €22,00'. Online vond ik dat CERA een soort venootschap is om te investeren en waar je als lid vaak korting krijgt op o.a. festivaltickets. Nu ben ik bang dat mijn ticket mss niet zal gelden, mits ik eventueel een CERA-bewijsje of idk wat moet tonen?? Iemand die mss zoiets al eens voorgehad heeft en me kan geruststellen? Thx!
In principe zijn dat gewoon dezelfde tickets (barcodes), kan me niet herinneren dat bij CERA voorstellingen in de Schouwburg iedereen werd gecontroleerd op een extra bewijsje.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.602
850
Heyhoy! Ik zou zeer graag gaan naar de combo Deus & Grace Jones en had dus de afgelopen dagen ticketswapmeldingen aanstaan. Komt er plots een ticket voor 23 euro online, kinda sus, die ik natuurlijk direct gekocht had. Nu staat er bovenop het ticket 'Zondag toegangsticket, CERA prijs -50%, Prijs €22,00'. Online vond ik dat CERA een soort venootschap is om te investeren en waar je als lid vaak korting krijgt op o.a. festivaltickets. Nu ben ik bang dat mijn ticket mss niet zal gelden, mits ik eventueel een CERA-bewijsje of idk wat moet tonen?? Iemand die mss zoiets al eens voorgehad heeft en me kan geruststellen? Thx!
Ik heb zelf aandelen bij Cera en dus ook al tickets gekocht bij hen.
Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd geweest. Het is ook niet zo dat er een pasje is ofzo.
Je hebt gewoon een aandelenrekening en een vennotennummer en dat is het zowat (maar dat kan je niet zomaar 'tonen').
Als ze al iets zouden kunnen controleren is het een identiteitskaart, maar dat zullen ze dus wel niet doen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.602
850
Wij gaan P+R linkeroever proberen. Vanaf de parking naar het festival is ongeveer twintig minuten lopen (of tram). Je kunt voor 1 euro een plaats reserveren.
Ik ben totaal niet gekend met die omgeving.
Het enige wat ik daar weet zijn is de ingang naar de konijnenpijp.

Bedoel jij deze parking?

(zo jammer dat ze weg in uit Zeebrugge 😔. De organisator zat voorbije week op StuBru en ze vroegen hem waarom ze verhuisd zijn. Er kwam een vage uitleg over corona en een opportuniteit om naar Antwerpen te trekken, maar een echte reden kwam er niet. Waarschijnlijk dus eerder financieel of onenigheid met Zeebrugge?)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Ik ben totaal niet gekend met die omgeving.
Het enige wat ik daar weet zijn is de ingang naar de konijnenpijp.

Bedoel jij deze parking?

(zo jammer dat ze weg in uit Zeebrugge 😔. De organisator zat voorbije week op StuBru en ze vroegen hem waarom ze verhuisd zijn. Er kwam een vage uitleg over corona en een opportuniteit om naar Antwerpen te trekken, maar een echte reden kwam er niet. Waarschijnlijk dus eerder financieel of onenigheid met Zeebrugge?)

Antwerpen is centraler gelegen ook wel. Limburgers en Nederlanders komen veel vlotter naar Antwerpen dan naar Zeebrugge lijkt me. Uiteindelijk gaf, los van de voetjes in het zand Zeebrugge nu ook geen grote meerwaarde. De zee was afgeschermd, en je zag enkel spuuglelijke zeedijk appartementen en industrie dus.

Maar goed, mss ben ik biased. We hebben een terrace combi ticket gekregen en die line up bevat toch echt wel een aantal pareltjes die ik erg graag wil zien. Warpaint, Balthazar, The War on Drugs, Sylvie Kreusch, The Hickey Underworld, dEUS, Grace Jones...

Schoon, heel schoon.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: slyke

MauRisico

Playlistbediener
31 jan 2015
17
3
Ik ben totaal niet gekend met die omgeving.
Het enige wat ik daar weet zijn is de ingang naar de konijnenpijp.

Bedoel jij deze parking?

(zo jammer dat ze weg in uit Zeebrugge 😔. De organisator zat voorbije week op StuBru en ze vroegen hem waarom ze verhuisd zijn. Er kwam een vage uitleg over corona en een opportuniteit om naar Antwerpen te trekken, maar een echte reden kwam er niet. Waarschijnlijk dus eerder financieel of onenigheid met Zeebrugge?)
Ha Slyke,

Ik ben er niet bekend, maar dit lijkt ons een prima parking.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Iemand ervaring met dat reserveren daar eigenlijk? Gewoon aanrijden, nummerplaatherkenning, slagboompje automatisch omhoog en achteraf gewoon buiten rijden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken