Live Is Live 2023 - Nieuws & Geruchten

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
691
629
Op een uur tijd van exclusieve festivalshow naar exclusief Vlaamse outdoor festivalshow.
Die promotoren toch. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
294
168
Ik ben best wel fan van dEUS en vond ze op BKS verrassend sterk, maar € 80 voor een dag die door hen gedragen wordt, is toch echt wel behoorlijk veel geld. Tenzij er nog een sterke naam of een goede undercard bijkomt, zie ik die ticketverkoop eigenlijk toch serieus tegenvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.150
1.589
Zo van dat cureren moet je nooit teveel voorstellen vind ik. Hangt er ook gewoon maar af wie er kan en beschikbaar is.
Een Millionaire zal er wel bijkomen zeker?

Ik denk oprecht dat The Haunted Youth een "Goldbandje" gaat doen en dus gewoon op nagenoeg elk vlaams festivalpodium gaan staan. Ook dus op Live/sLive voor dEUS.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Ik ben best wel fan van dEUS en vond ze op BKS verrassend sterk, maar € 80 voor een dag die door hen gedragen wordt, is toch echt wel behoorlijk veel geld. Tenzij er nog een sterke naam of een goede undercard bijkomt, zie ik die ticketverkoop eigenlijk toch serieus tegenvallen.
Op Dour krijg je op de zaterdag naast dEUS ook Phoenix en Caribou voor 70 euro. Live is Live gaat toch sterk uit de hoek moeten komen om dat te overtreffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.150
1.589
Op Dour krijg je op de zaterdag naast dEUS ook Phoenix en Caribou voor 70 euro. Live is Live gaat toch sterk uit de hoek moeten komen om dat te overtreffen.

Ik denk dat Live/sLive zich wanhopig in de markt probeert te zetten als festival voor boomers die doorgaans niet naar een festival gaan, en best wel wat willen neertellen voor dat klein beetje extra comfort als een tribunezitje of frontstage acces en betere eetstandjes.

Hopelijk voor hen hebben ze wat geleerd van de steken die ze in Zeebrugge lieten vallen op organisatorisch vlak.
 

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Ik vind het toch jammer dat ze Zeebrugge verlaten hebben. Aan zee heb je veel meer overnachtingsmogelijkheden, overigens was dat de reden voor het succes van Axion Beach Rock destijds.
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Sylvie Kreusch en School is Cool erbij op zaterdag.
Belle & Sebastian, Whispering Sons en The Hickey Underworld op zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.558
Die dEUS dag wordt wel aanlokkelijk nu. Vind de Hickey Underworld echt een vette comeback.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Mooie affiches, maar om echt een blijver te worden, moet je toch nog iets meer doen dan een internationale headliner en dan wat belgen vrees ik.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik vind het toch jammer dat ze Zeebrugge verlaten hebben. Aan zee heb je veel meer overnachtingsmogelijkheden, overigens was dat de reden voor het succes van Axion Beach Rock destijds.
Ik vraag me af of ze jaarlijks gaan switchen. Lijkt mij toch veel gedoe. Er is vorig jaar ook wel best veel misgegaan en Middenvijver is wel een locatie met potentieel. Benieuwd hoe het gaat zijn.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Mooi om te zien dat Belle & Sebastian weer gaan spelen. Benieuwd waar en wanneer ze in NL komen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Mooie affiches, maar om echt een blijver te worden, moet je toch nog iets meer doen dan een internationale headliner en dan wat belgen vrees ik.
Akkoord, mooie lineups maar momenteel ontbreekt het nog een beetje aan visie, behalve als de visie 'kapitaalkrachtige Antwerpenaren voor een avondje muziek aantrekken' is. Voelt momenteel wat aan als Lokerse Feesten of TW Classic zonder de mega headliners.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ze willen inzetten op gezelligheid, gemoedelijkheid, concertervaring maar met iets meer luxe. Beter eten, goed zicht op het podium, mooie omgeving. Maar het eten was uren aanschuiven, je zag niets van de zee omdat er zwarte schermen stonden, de tribune was nu ook niet bepaald ingekleed of zo. Het concept staat nog niet helemaal op punt.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
691
629
Akkoord, mooie lineups maar momenteel ontbreekt het nog een beetje aan visie, behalve als de visie 'kapitaalkrachtige Antwerpenaren voor een avondje muziek aantrekken' is. Voelt momenteel wat aan als Lokerse Feesten of TW Classic zonder de mega headliners.
En de Lokerse Feesten doen zo'n avonden aan de helft van de prijs!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ze willen inzetten op gezelligheid, gemoedelijkheid, concertervaring maar met iets meer luxe. Beter eten, goed zicht op het podium, mooie omgeving. Maar het eten was uren aanschuiven, je zag niets van de zee omdat er zwarte schermen stonden, de tribune was nu ook niet bepaald ingekleed of zo. Het concept staat nog niet helemaal op punt.
Mensen die op vrijdagavond afterworken in De Roma en in de zomer te vinden zijn in de OLT dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Gebruikers die dit onderwerp bekijken