Live Is Live 2023 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik geloof best dat de dag van The War on Drugs goed zal verkopen. Maar die dEUS-dag ... voor 80 euro ... Moet nog wat bij natuurlijk, maar is alleszins zeer prijzig.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik vind het toch jammer dat ze Zeebrugge verlaten hebben. Aan zee heb je veel meer overnachtingsmogelijkheden, overigens was dat de reden voor het succes van Axion Beach Rock destijds.
Oh ja, absoluut. En de rechtstreekse concurrent van TW destijds met 60K bezoekers.
En voetjes in het zand en velen waren daar gewoon ook aan het zonnebaden in de namiddag...

Van de ene naar de andere kant gaan was stappen over de bikini's...
Het leven kon toch mooi zijn...
 

gt888

Playlistbediener
15 feb 2019
9
1
Ik geloof best dat de dag van The War on Drugs goed zal verkopen. Maar die dEUS-dag ... voor 80 euro ... Moet nog wat bij natuurlijk, maar is alleszins zeer prijzig.

Ze geven ook 20 EUR korting op dag 2, indien je een dag 1 ticket hebt. Vreemd..
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Ik geloof best dat de dag van The War on Drugs goed zal verkopen. Maar die dEUS-dag ... voor 80 euro ... Moet nog wat bij natuurlijk, maar is alleszins zeer prijzig.

Het zal er vooral van afhangen wat er bij komt. Als er qua grootte nog een naam à la Belle and Sebastian bijkomt, kan het misschien wel goed draaien. En volgens mij moet dat qua budget toch wel mogelijk zijn? Als er echter nog een Belgische dagopener bijkomt, zal het aan € 80 per ticket toch wel moeilijk worden om goed te verkopen inderdaad...
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Hadden ze vorig jaar eigenlijk combitickets? Of voordeeltickets om 2 dagen te boeken (indien er 3 dagen zouden komen)?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Grace Jones! Suède! Meer...!
Fr2J7rZWIAMM0Gv
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Kan me herinneren dat Grace Jones op Cactus een dronken farce was... niet echt de meest betrouwbare live artieste.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Kan me herinneren dat Grace Jones op Cactus een dronken farce was... niet echt de meest betrouwbare live artieste.
Op DTRH leek ze ook straalbezopen. Begon ook veel te laat. Leuk om een keer gezien te hebben, maar verwacht er vooral niet teveel van.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Kan me herinneren dat Grace Jones op Cactus een dronken farce was... niet echt de meest betrouwbare live artieste.
Nee, daar ga je ook heen om het icoon die ze is. Een beetje zoals Bob Dylan zien, maar dan anders. Vond haar op DTRH nu ook weer niet zo slecht hoor. Heb me goed vermaakt, de back catalogue heeft ze wel.

Maar sowieso een mooie dag die ze ervan hebben gemaakt, met naast Grace ook nog Suede en Belle & Sebastian onder dEUS. Geen goedkope Belgische opvulling.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Had aanvankelijk wat kritiek, maar deze komt wel heel mooi rond nu. Visie van het festival is ook een pak zichtbaarder waarmee je nu nog meer opmerkt dat er vorig jaar wat dingen zijn misgelopen (cfr. Bazart, Anouk, Metejoor etc.-dag en Duran Duran, Mika, Zornik (?) etc.-dag). Knap.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ga ook proberen die zondag te gaan. Grace Jones was op RW09 ook enorm te laat maar was wel een topshow (nuchter).
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken