Live Is Live 2022 - Nieuws & Geruchten

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Dan zie ik The National en Wilco later wel weer eens in een zaal, want voor de 3 overige en imo erg teleurstellende namen ga ik geen 69 euro leggen voor een matige plaats of 99 voor een goeie plaats + verplaatsing naar/van Zeebrugge. Wie weet komt er de zaterdag nog iets leuks.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Wilco (met voorprogramma de frontman van The Posies, erg goed) kostte bij hun laatste zaaltournee in België 34-36 euro en The National 40 euro (en ze speelden Boxer integraal). Om ze dan te zien in een goed bereikbare zaal, komt mij dat voordeliger uit :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Wilco (met voorprogramma de frontman van The Posies, erg goed) kostte bij hun laatste zaaltournee in België 34-36 euro en The National 40 euro (en ze speelden Boxer integraal). Om ze dan te zien in een goed bereikbare zaal, komt mij dat voordeliger uit :)
Maar voor dEUS lap je ook nog eens makkelijk 40 euro. Vind een ticket voor een dagje Live Is Live nu ook niet echt duur eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow en gerrie

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Alles is nu duurder he, dus ook die kaartjes, je gaat The National echt niet meer voor €40 euro kunnen zien hoor.
Maar goed ik zal ophouden.
Iedereen mag en kan zijn eigen keuze hier in maken.
En wat mij betreft hoeft het natuurlijk ook niet uit te verkopen haha.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Maar voor dEUS lap je ook nog eens makkelijk 40 euro. Vind een ticket voor een dagje Live Is Live nu ook niet echt duur eigenlijk.
Zelfs als ze me er 40 euro bij geven zou ik nog niet naar dEUS gaan kijken. Los daarvan kan je The National trouwens in mei in een Parijse zaal nog zien voor 40 euro.

Voor mij persoonlijk is alles samen (de huidige line-up + weinig interessante locatie + vervoer + dure lauwe pils + het feit dat je niet vooraan kan staan voor 69 euro) niet genoeg. Maar 69 euro lijkt me objectief gezien inderdaad best schappelijk.

Moesten The Strokes komen, dan leg ik met plezier 99 euro, ongeacht wie er nog speelt die dag.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Grote kans denk ik. De vernoeming van die zaterdag is iig ook volledig van de LiveisLive website verdwenen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Data liggen ook wat vreemd, in overlap met Boutique…
Heimwee trouwens naar Axion Beach Rock op diezelfde lokatie… volwaardig festival met 60.000 man, op het zand! Zalig!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De zondag van Duran Duran is trouwens volledig, Mika - Novastar - Starsailor - Zornik maken de dag compleet. Geen woord over die zaterdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De zondag van Duran Duran is trouwens volledig, Mika - Novastar - Starsailor - Zornik maken de dag compleet. Geen woord over die zaterdag.
Mika?! Poeh, die zou ik graag weer eens zien. Hoop dat die dan ook een festival in Nederland doet.

Die zaterdag is ook van de site volledig verdwenen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Gaat niet goed verkopen vrees ik

Ik krijg een beetje een Lokerse Feesten 2007 vibe van die line up. Geen slechte artiesten, verre van zelfs, maar dit is gewoon exact het soort line up die ze in Lokeren 15 jaar geleden zouden brengen.

Na alle promo-talk over een festival voor de meerwaardezoeker gaan ze echt uit hun pijp moeten komen qua infrastructuur en omkadering, want met de line up op zondag kunnen ze zich in elk geval niet onderscheiden van de concurrentie.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
De zondag van Duran Duran is trouwens volledig, Mika - Novastar - Starsailor - Zornik maken de dag compleet. Geen woord over die zaterdag.
Oei, die dag gaat totaal niet verkopen dan…
Ik zie daar geen enkele band staan die echt publiek kan trekken…
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Bizar slechte line-up voor die zondag zeg... En of die zaterdag nog doorgaat kan ik nergens duidelijk terugvinden. Op de website wordt er met geen woord meer over 18 juni gesproken, maar in hun instagram bio staat die datum wel nog. Op basis van wat ze allemaal communiceerden bij de aankondiging van The National had ik niet verwacht dat het ging uitdraaien op waar ze nu staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken