Live Is Live 2022 - Nieuws & Geruchten

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Focus op dagjes inderdaad, als dit te geloven valt is er ook qua genre niet per se een pijl op te trekken:

“We willen het toch nog breder trekken. Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat dag twee een popdag wordt, waar je met het hele gezin heen kan. Belangrijk is vooral dat we een consistent dagprogramma aanbieden: vlak voor The National zullen niet ineens metalbands aantreden.”
“Maar eigenlijk willen wij Live is Live niet eens festival noemen. Bij een festival moet ik eerder denken aan iets waarvoor je een versleten shirt, je legerbottines en een short aantrekt. Wij willen eerder een dagje uit aanbieden, met de belofte van een vakantiegevoel en de garantie op lekker eten en drinken.”
Uit: https://www.demorgen.be/tv-cultuur/...evenement-in-zeebrugge-live-is-live~bb016dc6/

Maar ongetwijfeld gaan die wel wat namen wegtrekken van RW komende jaren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Bedoelen ze met die headliners niet gewoon dat ze een hele set krijgen i.p.v. een mager uurtje?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Zoals Jimmy terecht aanhaalt: lijkt een succes te kunnen gaan worden, zeker met Digneffe als drijvende kracht, alleen die locatie is vreemd. Vraag me oprecht af of er veel mensen uit Brabant/Antwerpen/LImburg/.. naar Zeebrugge zullen gaan om een act te gaan zien, die je hier toch wel regelmatig aan het werk kan zien.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
651
574
Oeh dit is wel interessant, The National wil ik heel graag zien. Weet iemand de prijzen? Kan ze nergens terugvinden.

Volgens de website is dit een exclusieve Benelux show voor The National
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
531
395
Dat wordt een weekendje België in Juni. Vrijdag the National, zondag door naar Boutique voor de Gorillaz en de Maestro, ontiegelijk veel zin in!!
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: mattman en Timmetje

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Zoals Jimmy terecht aanhaalt: lijkt een succes te kunnen gaan worden, zeker met Digneffe als drijvende kracht, alleen die locatie is vreemd. Vraag me oprecht af of er veel mensen uit Brabant/Antwerpen/LImburg/.. naar Zeebrugge zullen gaan om een act te gaan zien, die je hier toch wel regelmatig aan het werk kan zien.
Het is nu ook niet dat België zo groot is :) Op 2 uur tijd ben je aan de andere kant van het land.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik heb kaartjes voor the national een dag eerder in Gelsenkirchen met special guest Courtney Barnett dus ik denk dat er een grote kans is dat zij ook mee komt naar België
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik heb kaartjes voor the national een dag eerder in Gelsenkirchen met special guest Courtney Barnett dus ik denk dat er een grote kans is dat zij ook mee komt naar België
Courtney barnett op RW graag! Niet teveel mooie namen wegkapen daar op dat strand.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Courtney Barnett staat volgens mij op het rooster van FKP, al staat ze dit jaar op Pinkpop dusja. Denk dat Sharon Van Etten wel een gegeven is, niet? The Strokes kan hier eventueel ook wel staan trouwens, bedoel ze zijn in de buurt hè.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken