Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook tickets gekocht hier.
Goeie hoop op leuke extra namen (gezien wie er op tour is en/of op roster staat): Courtney Barnet, Sharon Van Etten, Big Thief, Anna Calvi,...
Op zich toch weer een flinke naam. Het lijkt erop dat Duran Duran populairder is dan ooit. Een beetje wat ik voel rond Elton John, veel jongeren die daar ineens fan van zijn.
Lijkt me als geheel. Op zich logisch als je dagjesmensen wil trekken, dan heb je wel een paar andere namen op een dag nodig om die mensen te overtuigen.
Is toch wel echt een zeer goede festivaldag, jammer dat ik dan op vakantie ben Hopelijk kan ik Wilco, dEUS en Admiral Freebee nog ergens anders in de zomer meepakken.
Is toch wel echt een zeer goede festivaldag, jammer dat ik dan op vakantie ben Hopelijk kan ik Wilco, dEUS en Admiral Freebee nog ergens anders in de zomer meepakken.
Met €69,- voor een kaartje is dit echt een hele nette line-up. Die volledige sets van Wilco, dEUS en The National natuurlijk zijn dat prijskaartje alleen al meer dan waard imo.
Ik ook. Zwaar teleurgesteld eigenlijk... Nog geen enkel festivalaffiche in België of Nederland kan me bekoren
Vreemd, ik had net het tegenovergestelde verwacht na 2 jaar geen deftige festivals
Idk, blijf toch ook wat op m'n honger zitten met de dagprogrammering. Wilco is uiteraard knap als 'sub', maar de rest goh ja.. Ik weet het niet. Die ga je komende zomer bij wijze van spreken overal kunnen zien?
Idk, blijf toch ook wat op m'n honger zitten met de dagprogrammering. Wilco is uiteraard knap als 'sub', maar de rest goh ja.. Ik weet het niet. Die ga je komende zomer bij wijze van spreken overal kunnen zien?
Inderdaad, heeft geen echte meerwaarde vind ik. Wat zonde is. Ruil Admiraal in voor Courtney Barnett, laat Trixie openen en het komt helemaal anders over.