Live Is Live 2022 - Nieuws & Geruchten

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Ook tickets gekocht hier.
Goeie hoop op leuke extra namen (gezien wie er op tour is en/of op roster staat): Courtney Barnet, Sharon Van Etten, Big Thief, Anna Calvi,...
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Is toch wel echt een zeer goede festivaldag, jammer dat ik dan op vakantie ben :) Hopelijk kan ik Wilco, dEUS en Admiral Freebee nog ergens anders in de zomer meepakken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Is toch wel echt een zeer goede festivaldag, jammer dat ik dan op vakantie ben :) Hopelijk kan ik Wilco, dEUS en Admiral Freebee nog ergens anders in de zomer meepakken.
Het zal aan mij liggen, maar Trixie en Admiraal is het toch goedkoop oplossen als je maar 5 namen boekt. Dat had toch scherper gemogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Met €69,- voor een kaartje is dit echt een hele nette line-up. Die volledige sets van Wilco, dEUS en The National natuurlijk zijn dat prijskaartje alleen al meer dan waard imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero, PJ en gerrie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Ze beloven full sets. Benieuwd hoe lang Wilco zal mogen spelen, daar die gewoonlijk een set van 2+ uur afwerken.

Heerlijk programma wel.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Het zal aan mij liggen, maar Trixie en Admiraal is het toch goedkoop oplossen als je maar 5 namen boekt. Dat had toch scherper gemogen.
Of het goedkoop is of niet weet ik niet, maar ik wordt blij van de Admiraal. Kende het eigenlijk nog niet, maar prima om de dag mee te begin.

Plus het is op een vrijdag, dus goed kan dat mensen er bij de eerste acts nog niet zijn.

Je kan ook moeilijk om 14:00 's middags al beginnen met een band als Wilco.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Dacht echt dat Anna Calvi en Courtney Barnett gingen toegevoegd worden.
Ik ook. Zwaar teleurgesteld eigenlijk... Nog geen enkel festivalaffiche in België of Nederland kan me bekoren
Vreemd, ik had net het tegenovergestelde verwacht na 2 jaar geen deftige festivals
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Ben wel erg benieuwd welke namen er bijkomen op de dag van Duran Duran. Wordt dat een classic dagje? Al geruchten over namen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.113
Idk, blijf toch ook wat op m'n honger zitten met de dagprogrammering. Wilco is uiteraard knap als 'sub', maar de rest goh ja.. Ik weet het niet. Die ga je komende zomer bij wijze van spreken overal kunnen zien?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Idk, blijf toch ook wat op m'n honger zitten met de dagprogrammering. Wilco is uiteraard knap als 'sub', maar de rest goh ja.. Ik weet het niet. Die ga je komende zomer bij wijze van spreken overal kunnen zien?
Inderdaad, heeft geen echte meerwaarde vind ik. Wat zonde is. Ruil Admiraal in voor Courtney Barnett, laat Trixie openen en het komt helemaal anders over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken