Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Tickets zijn binnen! Leken niet zo heel veel mensen in de wachtrij te staan (ik had nog 1500 voor mij op 9:45). Als je nu erin gaat, kan je direct bestellen.
Ben benieuwd of de dag morgen gaat uitverkopen. Ergens hoop ik van niet zodat er toch nog een klepper/mooie line-up gaat komen 😅

Hebben jullie voorkeuren voor bepaalde bands? Ze zeggen dat ze vooral in de rock en alternatieve rock gaan focusen. Maar dan vraag ik me af of de meer toegankelijkere metalcore bands (zoals Architects, Spiritbox, Beartooth, I Prevail, Bad Omens) hier ook bij toehoren? Andere namen die hier perfect zouden bijpassen in mijn ogen zijn Evanescence, Three Days Grace, Shinedown, Skillet, Seether, Breaking Benjamin (kans lijkt me heel klein), Daughtry, Dayseeker, Hotmilk, ...

Laatst bewerkt:
Thanks!

Die bij kronenburg is inderdaad uitverkocht, ik zat inderdaad in de wijk van Malburgen / Malburgen-West te kijken. We zijn daar zo ongeveer om 5 uur. Dat lijkt me ruim op tijd om een parkeerplek in de wijk te vinden. Ga dat wel proberen en bidden dat het op de terugweg vlot doorstroomt.
Dat lijkt me inderdaad meer dan vroeg genoeg. De meesten zullen tussen 18u en 19u arriveren denk ik. Succes!

Tickets zijn binnen! Leken niet zo heel veel mensen in de wachtrij te staan (ik had nog 1500 voor mij op 9:45). Als je nu erin gaat, kan je direct bestellen.
Ben benieuwd of de dag morgen gaat uitverkopen. Ergens hoop ik van niet zodat er toch nog een klepper/mooie line-up gaat komen 😅

Hebben jullie voorkeuren voor bepaalde bands? Ze zeggen dat ze vooral in de rock en alternatieve rock gaan focusen. Maar dan vraag ik me af of de meer toegankelijkere metalcore bands (zoals Architects, Spiritbox, Beartooth, I Prevail, Bad Omens) hier ook bij toehoren? Andere namen die hier perfect zouden bijpassen in mijn ogen zijn Evanescence, Three Days Grace, Shinedown, Seether, Breaking Benjamin (kans lijkt me heel klein), Daughtry, Dayseeker, Hotmilk, ...
Zet MCR en Bad Omens er bij en ik verwacht dat het zo uitverkoopt. Ben benieuwd wat ze ervan zullen maken, maar voor de line-up zou het idd niet slecht zijn als het morgen niet al gelijk uitverkoopt

Zet MCR en Bad Omens er bij en ik verwacht dat het zo uitverkoopt. Ben benieuwd wat ze ervan zullen maken, maar voor de line-up zou het idd niet slecht zijn als het morgen niet al gelijk uitverkoopt
Bad Omens zou de perfecte match zijn. Die zou ik zo graag eens willen zien trouwens. Wat een fantastische plaat dat laatste album, gisteren toevallig nog aangekocht op vinyl.

Hebben jullie voorkeuren voor bepaalde bands? Ze zeggen dat ze vooral in de rock en alternatieve rock gaan focusen. Maar dan vraag ik me af of de meer toegankelijkere metalcore bands (zoals Architects, Spiritbox, Beartooth, I Prevail, Bad Omens) hier ook bij toehoren? Andere namen die hier perfect zouden bijpassen in mijn ogen zijn Evanescence, Three Days Grace, Shinedown, Skillet, Seether, Breaking Benjamin (kans lijkt me heel klein), Daughtry, Dayseeker, Hotmilk, ...
Shinedown en/of Breaking Benjamin zou mij direct overtuigen. Shinedown heeft nog een EU tour in te halen en stonden vorige weken wel op 2 Europese festivals maar dat was dan ook het enige waar ze de overstap voor hebben gemaakt (gek genoeg). Breaking Benjamin is natuurlijk bekend waarom die zo weinig in Europa zijn (helaas).

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Shinedown en/of Breaking Benjamin zou mij direct overtuigen. Shinedown heeft nog een EU tour in te halen en stonden vorige weken wel op 2 Europese festivals maar dat was dan ook het enige waar ze de overstap voor hebben gemaakt (gek genoeg). Breaking Benjamin is natuurlijk bekend waarom die zo weinig in Europa zijn (helaas).
Volgens de geruchten heeft Download die ingevlogen omdat FiR eigenlijk die sub spot zou innemen, maar aangezien Ronnie het land niet inmocht hadden die dringend een nieuwe sub nodig, vandaar.

ik zou ze ook graag zien volgend jaar, hopelijk niet op de linkin park dag dat zou wel balen zijn.

Snap ook niet waarom ze enkel die shows gedaan hebben.. Lijkt mij toch voor graspop nog steeds iet foutgelopen met dat Brutus was doorgeschoven.

In elk geval was shinedown geweldig op download festival, dus ik hoop ten zeerste dat ze terugkomen :D.

Eindtijd Linkin Park gewijzigd
Ga jij vanavond naar het concert van Linkin Park in het GelreDome? Linkin Park speelt vanavond een langere show. De verwachte eindtijd van het concert is aangepast van 22:15 uur naar 22:50 uur.

Het nieuwe tijdschema:
Deuren open
17:30
Support act Spiritbox
19:30
Linkin Park
20:50
Verwacht einde
22:50

Veel plezier daar, ik zie vanavond Green Day op Tons Of Rock maar lees ook graag enkele verslagen van Linkin Park en de "snoeiharde" (kuch kuch ...) metal van Spiritbox in Arnhem!

• Haha
Waarderingen: Loek123
veel plezier in Arnhem vandaag!!!

(overigens er is een grote vakbeurs op het Bern Expo terrein 16 tm 19 juni 2026, daarmee zal het inhaal concert in Bern niet exact een jaar na dato kunnen verplaatsen...)

veel plezier in Arnhem vandaag!!!

(overigens er is een grote vakbeurs op het Bern Expo terrein 16 tm 19 juni 2026, daarmee zal het inhaal concert in Bern niet exact een jaar na dato kunnen verplaatsen...)
Dan heeft Pinkpop echt geen excuus om ze niet te boeken. Maar zal wel niet gebeuren wellicht, anders waren ze wel al aangekondigd

Ik ben niet de grootste Linkin Park fan, maar ik vond het een overtuigende show met een waanzinnig goede Emily.
In de eerste optredens die ik op hun fb feed tegenkwam (in 2024) vond ik haar zang niet erg toonvast. Ik ga ervan uit dat dit sterk gebeterd is dan? Opnames zijn natuurlijk altijd anders hé

Ik ben niet de grootste Linkin Park fan, maar ik vond het een overtuigende show met een waanzinnig goede Emily.
Ik weet niet welke show jij gezien hebt maar het is overduidelijk dat de 'medische redenen' Emily betrof. Ze zag er magertjes uit en ik vond de zang niet best. De grote uithalen of andere moeilijke stukken liet ze aan het publiek over.

Verder vond ik het helaas niet zo'n beste show. Zat halverwege weinig tempo in en had een half uur korter mogen duren wat mij betreft.
Wat ik wel erg positief vond is dat het nieuwe album goed werd ontvangen en dat ze overduidelijk een nieuwe groep fans hebben.

Lag het aan mij, of was het podium erg laag? Ik stond halverwege en kon met mijn 185 nauwelijks wat zien.

Ik weet niet welke show jij gezien hebt maar het is overduidelijk dat de 'medische redenen' Emily betrof. Ze zag er magertjes uit en ik vond de zang niet best. De grote uithalen of andere moeilijke stukken liet ze aan het publiek over.

Verder vond ik het helaas niet zo'n beste show. Zat halverwege weinig tempo in en had een half uur korter mogen duren wat mij betreft.
Wat ik wel erg positief vond is dat het nieuwe album goed werd ontvangen en dat ze overduidelijk een nieuwe groep fans hebben.

Lag het aan mij, of was het podium erg laag? Ik stond halverwege en kon met mijn 185 nauwelijks wat zien.
Een beetje gekke aanval op de man dit, maar vooruit. Ik vond haar zang in Somewhere I Belong nog wat weifelend, maar mijn zorgen op dat vlak heeft ze snel weggenomen. Opnieuw, ik ben niet de grootste fan, dus het niet zelf zingen van delen valt mij niet op.

Overigens eens dat het podium te wensen overliet. Ik ben een halve kop kleiner en heb weinig meegekregen van wat op het podium zelf is gebeurd.

• Leuk
Waarderingen: gguuss

1000009531.jpg
Hier een afbeelding vanuit een facebook groep. Qua hoogte lijkt het nog wel mee te vallen?

Btw jij vermoed dat de medische redenen over Emily gaan? Ze hebben het heel vaag gehouden over het annuleren van de Bern show... Raar is dat ze 2 dagen erna gewoon op Hellfest staan alsof er niets aan de hand is.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Bekijk bijlage 14861
Hier een afbeelding vanuit een facebook groep. Qua hoogte lijkt het nog wel mee te vallen?

Btw jij vermoed dat de medische redenen over Emily gaan? Ze hebben het heel vaag gehouden over het annuleren van de Bern show... Raar is dat ze 2 dagen erna gewoon op Hellfest staan alsof er niets aan de hand is.
Op de foto lijkt t idd nog wat. Maar in praktijk heb ik weinig kunnen zien ondanks dat ik niet de kleinste ben.

Op basis van haar zang denk ik dat daar misschien de basis lag van een geannuleerde show. Dat zou mij in elk geval niet verbazen. En misschien ook wel de reden waarom er soms tussen nummers aardig wat ruimte werd genomen (tempo uit de show).
Voor mijn gevoel heb ik 5 minuten gekeken naar een intermezzo waarbij de camera langs het publiek liep zonder dat er op het podium wat gebeurde.

Misschien ben ik ietwat verwend met concerten maar ik had er oprecht iets meer van verwacht. Volgende keer iets meer tempo, desnoods wat minder nummers op de setlist en een hoger podium. Dat Emily niet goed bij stem was is natuurlijk vervelend maar dat kan gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread