Linkin Park

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
225
369
Dit is wel lekker wakker worden hoor, damn die Emily klinkt goed. Dit wil ik wel heel graag live zien. Ooit overwogen om naar een lp concert te gaan en toen heb ik het niet gedaan, dus dat moet ik zeker wel goed gaan maken
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.365
1.445
Ik wil wel gaan eigenlijk in Hamburg. Persoonlijk vind ik Emelie weinig emotie in haar stem hebben na wat ik via de stream heb gehoord maar ben er wel van overtuigd dat ze op haar eigen manier het een waardig iets kan maken
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Dit is gewoon heel sterk gezongen. Iedereen die anders beweert laat de nostalgie te veel de bovenhand nemen.
Huh, heel gek is dat toch niet? Chester was qua stem en persoon zo verbonden met de muziek. Maar vooral ook vanwege de teksten die hij schreef. Het deed me echt wat als hij dat zelf zong, nu is het iemand anders. Zelf bij het nieuwe werk, One More Light op RW was kippenvel. Eens dat ze een goede zangeres is maar die persoonlijke connectie is nu voor mij weg en daarmee een diepere connectie met de muziek.

Een ander deel van me is wel gewoon blij dat de band weer leeft en ook echt durft wat anders te gaan doen. Geen kopie van Chester zoeken is een dappere stap. Dus ga wel met een open houding het nieuwe werk luisteren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Ik denk dat dit best wel eens zou kunnen gaan werken hoor! Ik was, ben natuurlijk eigenlijk, ook fan (geworden) van Chester als zanger van Linkin Park. Ik vind dit ook een slimme zet, doordat het een zangeres is, is het al per definitie geen poging tot kopiëren. Ze zingt goed, en wat een hoop toffe nummers heeft Linkin Park ook he. Het wordt nooit meer zoals het was, dat is verdrietig (om heel veel en voor de hand liggender reden), maar ik ben blij dat de band weer gaat optreden.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Nu ook even naar oa Numb, Papercut en In the End zitten luisteren. En damn die dame kan zingen. Schakelt heel soepel van clean naar een mooie rauwe scream. Haar stemgeluid bij de muziek begint ook te wennen. En wennen is het sleutelwoord hier want hier staat echt vocale topkwaliteit. Ik gun de band al het goeds in deze nieuwe samenstelling!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.672
656
Ik vind het wel een geslaagde keuze. Nieuw nummer vind ik ook wel lekker klinken.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Ik ben er vanochtend een beetje doorheen gegaan en ik word er wel blij van! Ik denk dat ze een mooie balans hebben gevonden tussen een nieuw geluid en een ode aan wat was. Eens dat het even wennen is om Emily Armstrong die liedjes te horen zingen, maar ik vind haar echt heel erg goed. Ze wordt ook steeds beter gedurende het concert, vind ik. En dat snap ik op zich ook wel, want ga er maar aan staan:

"Hallo tientallen miljoenen mensen over de hele wereld! Ik ben Emily en ik ga nu de liedjes en de teksten zingen van jullie overleden idool. De teksten waar jullie je zo verbonden mee voelen en destijds gezongen door een stem die voor altijd in jullie geheugen zal zijn gegrift. Ik hoop dat jullie gaan vinden dat ik de liedjes waardig breng!"

Ik zou kapot gaan van de zenuwen, haha.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
638
915
Niet volledig overtuigd, maar toen kwam Faint. Knap hoor. Geef deze dame wat extra professionele begeleiding en ze haalt volgens mij nog dat tikkeltje extra power uit haar stem om ons live omver te blazen.
Goede keuze als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
154
142
Wat een bijzondere en goede stem. Mooi dat de band niet een nieuwe Chester zoekt maar een andere weg ingaat. Merk dat ik toch wel erg veel zin heb om dit live te checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Het enige jammere aan deze hele bedoening vind ik dat ik nu pas Dead Sara heb ontdekt, want damn dat klinkt lekker! En dat is dus jammer, omdat ik me niet kan voorstellen dat Emily de beide bands gaat combineren. Zo wel dan is het ontdekken van Dead Sara niet jammer, maar juist nóg een mooie bijkomstigheid!


 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
278
338
Als fan van het eerste uur was ik natuurlijk een beetje sceptisch, maar ik vind deze single echt fantastisch! Ik heb de livestream nog niet kunnen zien, dus weet niet hoe ze klinkt als ze Chester's stukken live moet zingen, dat is natuurlijk wel moeilijk los te zien van elkaar. Afwachten hoe dat zal uitpakken.

Maar het belooft al met al veel goeds.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Die setlist is wel lekker. Straks toch effe dat nieuwe nummer en de show van vannacht opzoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.198
Ik heb even wat nummers geluisterd en dit is binnen de omstandigheden het beste scenario denk ik. Heel fijn om de nummers weer te horen ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Dit is gewoon heel sterk gezongen. Iedereen die anders beweert laat de nostalgie te veel de bovenhand nemen.
Dan meld ik me even hier. Nee het klinkt allemaal prima, maar ze hadden beter gewoon een nieuwe band kunnen starten en Linkin Park moeten laten voor wat het is. Nu geruik je de naam puur voor commercieel gewin en dat vind ik gewoon jammer. Nu ga je gewoon voor de headline shows omdat je de naam al mee hebt, e ndat is gewoon een beetje lame.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Dan meld ik me even hier. Nee het klinkt allemaal prima, maar ze hadden beter gewoon een nieuwe band kunnen starten en Linkin Park moeten laten voor wat het is. Nu geruik je de naam puur voor commercieel gewin en dat vind ik gewoon jammer. Nu ga je gewoon voor de headline shows omdat je de naam al mee hebt, e ndat is gewoon een beetje lame.
Dat is echt een onzinnige take. Linkin Park was niet alleen Chester. Net zoals Queen niet alleen Freddie was.

Onder een andere naam dezelfde nummers spelen was echt belachelijk geweest. Niet de bekende nummers spelen ook, want (en dit topic is er het bewijs van) er zijn veel mensen die ze weer live willen horen.

Fantastisch dat ze dit nu met een zangeres oppakken imo.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Sowieso was chester niet een van de leden die de band oprichten dus is het toch echt de band van Mike, Brad en Rob. Daar nog bij Chester was altijd voor innovatie en nieuwe geluiden plus plezier maken met muziek en dat doen ze nu
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • jbj