Le Guess Who? 2024

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
476
441
Ah oke, door de omschrijvingen hier dacht ik dat Kabul juist groter was. Ben daar zelf nooit binnen geweest. Moet dan inderdaad haast wel Ronda worden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Ah oke, door de omschrijvingen hier dacht ik dat Kabul juist groter was. Ben daar zelf nooit binnen geweest. Moet dan inderdaad haast wel Ronda worden

De grote hal is wel redelijk groot, alleen moet je er wel een podium neerzetten wil je een optreden doen daar. Is nu gelijkvloers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.398
2.516
Darkside lijkt wel wat groot voor de Tivoli (al ging het met Wilco in de grote zaal destijds wel prima). Zou dat een naam kunnen zijn voor Kabul?
Low had ook in de Ronda gestaan. Zou Darkside een grotere naam zijn?
Grote Zaal TiVre is op de vrijdag in ieder geval geen optie. Daar staat dan (net als ieder jaar) een klassiek programma.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
476
441
Low had ook in de Ronda gestaan. Zou Darkside een grotere naam zijn?
Nee, jullie hebben gelijk, Darkside zal gewoon Ronda worden en met wat passen en meten zal dat hopelijk wel gaan lukken. Moet er wel wat tegenover staan. Twee edities geleden bij Goat was het echt veel te druk in de Ronda, vond ik.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.398
2.516
Nee, jullie hebben gelijk, Darkside zal gewoon Ronda worden en met wat passen en meten zal dat hopelijk wel gaan lukken. Moet er wel wat tegenover staan. Twee edities geleden bij Goat was het echt veel te druk in de Ronda, vond ik.
Goat was inderdaad bizar druk...

Ben benieuwd of er voor volgende week nog wat zelfbevestigingen langskomen.
 

surrealchemist

Nieuw lid
15 mei 2024
3
5
Mercury Rev speelt maandag 11 november in Paradiso, die zie ik ook nog wel op de zaterdag of zondag langs komen voor een festivalshow
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
167
41
Waar ligt die Kabulzaal? Ik vind het niet terug op Google Maps.

De Janskerk was wel fantastisch, mede dankzij de ligging, dichtbij Tivoli
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
476
441
Waar ligt die Kabulzaal? Ik vind het niet terug op Google Maps.

De Janskerk was wel fantastisch, mede dankzij de ligging, dichtbij Tivoli
Niet ver van station Zuilen, De Nijverheid en DB's (dat ook verplaatst). Best een stuk fietsen van Tivoli, minuut of 10 zeker wel.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
167
41
Enkele artiesten waar ik dit jaar op hoop zijn: Clarissa Connelly, Still House Plants, Kelly Moran, Astrid Sonne, Mabe Fratti (ze heeft verschillende projecten), Ugly, Chanel Beads, Maruja, Friko, Cindy Lee, Jessica Pratt, Grande Mahogany, Kalia Vandever, Shabaka, Malibu, Oren Ambarchi, ML Buch, Sea Oleena, Keeley Forsyth, Claire Rousay, Maria Chiara Argiro, great area, Dana Gavanski, Vera Sola, Meridian Brothers, Til Koh, Alan Braufman, Eiko Ishibashi…

Geen idee hoe hun tourschema’s in elkaar zitten, maar ik vermoed dat een deel hiervan wel geprogrammeerd zou kunnen worden.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
558
373
Nilufer Yanya staat de week na LGW in amsterdam, zou best een kandidaat kunnen zijn voor een van de meer bekende namen
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
167
41
Morgen 11u de eerste namen dan? Dat zou dan precies een week voor de ticketverkoop zijn, en net zoals vorig jaar op een dinsdag.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.398
2.516
Filmpje op sociale media bevestigt wat we al weten: later deze week namen en verkoop vanaf 28 mei.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
125
118
Ik heb er wel weer enorm zin in! Ticket al in de pocket dus wacht de namen met smart af.

Hopelijk ook wat namen van Primavera zodat mijn keuzes daar wat makkelijker gaan worden hehe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken