Jouw duurste concertticket ooit

• Onderwerp starter Onderwerp starter slyke
  • Startdatum Startdatum
180 euro voor Tool afgelopen jaar.
De enige band waar ik momenteel meer dan 120 euro voor zou lappen is Radiohead. En voor bijzondere acts als Pink Floyd of Led Zeppelin zou ik het wel over hebben, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit ooit nog gaat gebeuren.

• On fire
Waarderingen: Nutellica
En voor bijzondere acts als Pink Floyd of Led Zeppelin zou ik het wel over hebben, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit ooit nog gaat gebeuren.
Voor 120 EUR heb jij bij Pink Floyd of Led Zeppelin een plaats in het toilet, vrees ik, ver van het podium.
Een staanplaats, hé, zeker geen zitplaats.

• Haha
Waarderingen: zero
180 euro voor Tool afgelopen jaar.
De enige band waar ik momenteel meer dan 120 euro voor zou lappen is Radiohead. En voor bijzondere acts als Pink Floyd of Led Zeppelin zou ik het wel over hebben, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit ooit nog gaat gebeuren.
Of Dire Straits (incl Knopfler)?

Voor 120 EUR heb jij bij Pink Floyd of Led Zeppelin een plaats in het toilet, vrees ik, ver van het podium.
Ja, vandaar dat ik er hier ook wel Tool achtige bedragen voor over zou hebben.
Of Dire Straits (incl Knopfler)?
Heeft mij wel altijd wat minder aangesproken dan LZ en PF. Sowieso zou ik er zonder Knopfler niet heen willen.

• Leuk
Waarderingen: Nutellica
Voor 109€ had je twee jaar terug een kaartje voor Roger Waters, dus voor Pink Floyd bij elkaar mag je toch wel zeker een veelvoud neerleggen...

• Leuk
Waarderingen: slyke
€125 voor een reguliere staanplaats voor Taylor Swift afgelopen zomer. Ik had het een stuk duurder verwacht, dus dit viel me nog reuze mee. Verder ben ik niet van plan snel nog eens €90+ uit te geven voor een los concert, al vrees ik dat dit wel zal moeten als ik een grote artiest live wil zien.

Voor 109€ had je twee jaar terug een kaartje voor Roger Waters, dus voor Pink Floyd bij elkaar mag je toch wel zeker een veelvoud neerleggen...
Zeker, maar dat is hetzelfde als bij Black Sabbath. Ze weten toch op voorhand dat dit heel hard gaat.

Uiteraard spreek je op een bepaald moment wel een bepaald (kapitaalkrachtig) publiek aan.
Bij de laatste doortocht van Tina Turner kostten kaarten iets rond de 100 EUR, wat toen enorm veel was.
Maar als grote fan toch gaan zien en dan zit je ergens tussen de beau monde die daar van hun glaasje cava zit te nippen, in schoon kostuum en die heel erg braafjes in hun handen klappen na elk nummer, uit beleefdheid bijna.
Rock 'n roll, echt... 😁😔

135 is toch ook mijn record voor Kendrick. Zou het ook voor niet veel artiesten over hebben.
Ik heb het laten varen, helaas. 100 voor 1 show blijft toch mijn bovengrens. Ook met vervoer en verblijf gewoonweg te gortig voor 1 show, ook al is het een absolute held.

Of ik er misschien spijt van ga hebben? Ja.

Ik heb vooral veel spijt dat ik Black Sabbath toen op Graspop gemist heb. Ook nog een échte full show, in plaats van een soort van tributeconcert.

Users who are viewing this thread