Nu zijn we er wel echt bijna. Met de vijfde stage erbij nog maximaal 9 live bands mogelijk denk ik. Clashfinder ook proberen aanvullen, al is het maar gokken met die nieuwe stage.
Nu zijn we er wel echt bijna. Met de vijfde stage erbij nog maximaal 9 live bands mogelijk denk ik. Clashfinder ook proberen aanvullen, al is het maar gokken met die nieuwe stage.
Denk niet dat je er heel ver af zal zitten. H2O zou ik wel op de no barrier stage zetten, maar wie verplaats je dan… de zaterdag zit wel een beetje te vol; zal van de ene naar andere stage rennen zijn.
Er is verder weining info over wat dat 5e podium zal worden op dit moment. Grotere tent voor mainstage? Outdoor stage? DJ tent weg en daar dan klein podium in? Of blijft ook de DJ tent? Blijft de biergarten of pleuren ze daar een klein outdoorpodium? Eventueel andere indeling met de merchstandjes? Veel vragen. Had vorig jaar niet de indruk dat er immens veel ruimte over is om nog extra te gaan uitbreiden, dus DJ tent dan maar weghalen, dat is de Raven dacht ik?
Ik zou graag de donderdag avond en vrijdag avond willen gaan ivm werk, voor hoeveel zou ik last minute nog een weekend kaart kunnen scoren denken jullie via ticketswap?
Ondanks vorig jaar een top weekend gehad te hebben op JoA, nu pas de tijd genomen om in te luisteren en te checken wat er staat.
Maar wat een fijne line up tot nu toe zeg, complimenten wederom aan de organisatie.
Kijken of m'n vriendin weer over te halen is ondanks dat lowlands kaartjes al binnen zijn
Wat een enorm goede line up op de Raven Stage weer! Ruffneck, Catscan en Tommyknocker zijn wel echte legendes in de hardcore. Jammer dat die zaterdag al helemaal vol zit met goede artiesten. Toch wel wat ruimte vinden om BUG te gaan kijken. Op vrijdag staat Volviers ook geweldig!
Wat moet ik me bij die Raven Stage voorstellen? Ergens in een hoekje weggestopt of is het wel echt een serieuze stage? Het zijn zoals je zegt wel echt serieuze hardcore namen. Dit blijven klassiekers:
Wat moet ik me bij die Raven Stage voorstellen? Ergens in een hoekje weggestopt of is het wel echt een serieuze stage? Het zijn zoals je zegt wel echt serieuze hardcore namen. Dit blijven klassiekers:
Ligt inderdaad in het hoekje van het terrein. Maar is wel een vaste waarde op Jera. Naar mijn weten (en zeker de keren dat ik er stond) aardig veel volk altijd.