Jera on Air 2025

Lijkt er toch echt wel op dat er een extra podium komt. Weet niet wie de clashfinder aanpast, maar vermoedelijk kom je al slots te kort.

Nu zijn we er wel echt bijna. Met de vijfde stage erbij nog maximaal 9 live bands mogelijk denk ik. Clashfinder ook proberen aanvullen, al is het maar gokken met die nieuwe stage.

Nu zijn we er wel echt bijna. Met de vijfde stage erbij nog maximaal 9 live bands mogelijk denk ik. Clashfinder ook proberen aanvullen, al is het maar gokken met die nieuwe stage.
Als dat klopt heb ik op vrijdag de hele dag niks en dan om 19 h 45 heb ik 3 musts tegelijk.

Daarna nog Ramones Alive, WSS, Nasty en Pendulum

Denk niet dat je er heel ver af zal zitten. H2O zou ik wel op de no barrier stage zetten, maar wie verplaats je dan… de zaterdag zit wel een beetje te vol; zal van de ene naar andere stage rennen zijn.

Er is verder weining info over wat dat 5e podium zal worden op dit moment. Grotere tent voor mainstage? Outdoor stage? DJ tent weg en daar dan klein podium in? Of blijft ook de DJ tent? Blijft de biergarten of pleuren ze daar een klein outdoorpodium? Eventueel andere indeling met de merchstandjes? Veel vragen. Had vorig jaar niet de indruk dat er immens veel ruimte over is om nog extra te gaan uitbreiden, dus DJ tent dan maar weghalen, dat is de Raven dacht ik?

Ik zou graag de donderdag avond en vrijdag avond willen gaan ivm werk, voor hoeveel zou ik last minute nog een weekend kaart kunnen scoren denken jullie via ticketswap?

Users who are viewing this thread