Jera on Air 2025

BamischijfMetMayo

Campingartiest
4 jan 2024
59
78
Even gezocht waar de aangekondigde bands spelen rondom Jera, zal vast wat gemist hebben.

Thrice: Alleen Jera
Motionless in white: Vainstream+ Impericon. -> dus spelen donderdag
Fit for an Autopsy: Vainstream
Nothing More: Tuska (27-29 juni) -> aannemelijk voor donderdag dan?
Stray from the Path: Alleen Jera
Yellowcard: Vainstream
Currents: Vainstream
Hot water Music: Alleen Jera
Stick to your guns: Alleen Jera
H2O: Alleen Jera
 
  • Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.035
1.117
Ik acht de kans helaas niet heel groot, ze staan 24 & 25 Juni in Londen en 27 & 28 in Duitsland. Dus de 26e zou in theorie kunnen, maar ik verwacht dat ze die dag reizen van de UK naar Duitsland...
Theoretisch kan het wel idd. De festivals in Duitsland liggen niet eens zo ver van Jera dacht ik, of toch Vainstream. Jammer, zou voor jera top headliner zijn.
 

Yoghurt

Nieuw lid
22 okt 2024
2
0
Theoretisch kan het wel idd. De festivals in Duitsland liggen niet eens zo ver van Jera dacht ik, of toch Vainstream. Jammer, zou voor jera top headliner zijn.
Het is maar 2.5u van Jera naar Vainstream, dus wie weet. Het nadeel voor Jera is dat Impericon en Vainstream veel overlappende namen hebben (oa Bullet, ADTR, Ghost Inside, Heaven Shall Burn) dus dat zou een hele drukke donderdag worden
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
10
2
Het is maar 2.5u van Jera naar Vainstream, dus wie weet. Het nadeel voor Jera is dat Impericon en Vainstream veel overlappende namen hebben (oa Bullet, ADTR, Ghost Inside, Heaven Shall Burn) dus dat zou een hele drukke donderdag worden
Voor heel veel bands zijn afstanden niets. We denken vaak vanuit ons Nederlandse kader.
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
10
2
Dat begrijp ik helemaal. Festivallen is een dure hobby, maar wel mooie.

Qua programma kan je LL en JOA niet vergelijken. Wel de beste keuze na LL.

Wat betreft EvE ik bepaal zelf wel waar ik onder val 😅
Ik bepaal ook zelf wel waar ik onder val, maar als er op een festival als Lowlands maar twee acts staan die ik leuk vind dan hoef ik er echt niet heen. Ook niet voor de sfeer. Die doorgesnoven en trippende yuppen kan ik best missen. Zeker de afgelopen tien jaar vond ik erg kut. De eerste jaren stonden er prima bands en ook bands die we nu wel eens op Jera zien. Maar ook qua sfeer is Jera dus veel beter. En tuurlijk heb ik nog wel wat wensen, maar het heeft meer dan voldoende om er een prima feest van te maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken