Ik heb een ticket gekocht voor ...

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
+/+ 16/6 Death Cab For Cutie – Live at Amsterdamse Bos

Dit is echt een hele mooie gig. Die 2015 shows op Best Kept en Werchter waren geweldig. Spelen ze eigenlijk full band of schakelen ze iets terug in het Amsterdamse Bos? Kan niet wachten om ze weer te zien. Altijd genieten een losse show van Ben & co.

Hyped door het nieuwe werk van Courney, Dave? Ten tijden van haar debuut was ik verkocht maar nu kom ik er nog niet echt in.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
visdave34 wrote:
+/+ 16/6 Death Cab For Cutie – Live at Amsterdamse Bos

Dit is echt een hele mooie gig. Die 2015 shows op Best Kept en Werchter waren geweldig. Spelen ze eigenlijk full band of schakelen ze iets terug in het Amsterdamse Bos? Kan niet wachten om ze weer te zien. Altijd genieten een losse show van Ben & co.

Hyped door het nieuwe werk van Courney, Dave? Ten tijden van haar debuut was ik verkocht maar nu kom ik er nog niet echt in.
Ben niet zo snel hyped hoor, zal 'm dit weekend eens op zetten. Het debuut was voor mij wel de plaat van 2015, maar daardoor ben ik extra voorzichtig met mijn verwachtingen. Heb jij 'm al geluisterd?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
06 / 02 Giraffage (+ Hotel Garuda) – Botanique Rotonde
17 / 02 Louis The Child (+ Whethan & Sam Renescant) – NEST Gent
23 / 02 Billie Eilish – Botanique Orangerie
13 / 03 Tom Misch (+ Laura Misch) – AB Box
27 / 03 Greta Van Fleet (+ Birth Of Joy) – AB Club
06 / 04 Amenra (+ Soul Grip) – Het Depot
19 / 04 Arcade Fire (+ Preservation Hall Jazz Band) – Sportpaleis
21 / 04 Record Store Day – Vooruit & NEST Gent
02 / 05 EDEN (+ Crooked Colours) – Trix
11 / 05 Roger Waters – Sportpaleis

29 / 06 Summer Gloom (misschien)
30 / 06 Couleur Café (misschien)
05 / 07 – 08 / 07 Rock Werchter
09 / 07 Godspeed! You Black Emperor – OLT Rivierenhof (misschien)
12 / 07 – 14 / 07 Mad Cool Festival
19 / 07 Spinvis – Opera Gent
20 / 07 Amenra (+ Flying Horseman) - Grote Markt Diksmuide
02 / 08 Oh Wonder (+ Portland) – OLT Rivierenhof
04 / 08 Lokerse Feesten (hoogstwaarschijnlijk)
13 / 08 Patti Smith & Her Band – Ancienne Belgique
16 / 08 Pukkelpop (misschien, hangt af van herexamens)
03 / 09 Julien Baker – Botanique Orangerie (misschien)
13 / 10 Beach House – Ancienne Belgique
25 / 10 Bon Iver – Vorst Nationaal
01 / 11 Father John Misty - De Roma (misschien)
02 / 11 Steak Number Eight – Vooruit
29 / 11 Maaike Ouboter – De Roma (misschien)
13 / 12 Shame – AB Box (misschien)

Nog veel misschiens en waarschijnlijks maar dat komt door de examens die eraan komen + het afwachten of er nog andere vette concerten worden aangekondigd waar ik misschien liever zou bij willen zijn. Dusja, beetje afwachtende periode nu.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben niet zo snel hyped hoor, zal ‘m dit weekend eens op zetten. Het debuut was voor mij wel de plaat van 2015, maar daardoor ben ik extra voorzichtig met mijn verwachtingen. Heb jij ‘m al geluisterd?

Volledig helaas nog niet. goeie recensies tot zover.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
visdave34 wrote:
Ben niet zo snel hyped hoor, zal ‘m dit weekend eens op zetten. Het debuut was voor mij wel de plaat van 2015, maar daardoor ben ik extra voorzichtig met mijn verwachtingen. Heb jij ‘m al geluisterd?

Volledig helaas nog niet. goeie recensies tot zover.
Heerlijke plaat, maar geen Sometimes I Sit... voor mij. Mis net even de echt puntige plaatjes (Pedestrian) of een mooie spanningsboog (Kim’s Caravan/Small Poppies) die het debuut voor mij zo goed maakten. Toch gaat ie zeker in de repeat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heerlijke plaat, maar geen Sometimes I Sit… voor mij. Mis net even de echt puntige plaatjes (Pedestrian) of een mooie spanningsboog (Kim’s Caravan/Small Poppies) die het debuut voor mij zo goed maakten. Toch gaat ie zeker in de repeat.

Kan ik me ook wel in vinden. Dat speelse, slackerige is er grotendeels vanaf en maakt plaats voor een meer volwassen Courtney. Goed album maar inderdaad minder leuk dan zijn voorganger.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
visdave34 wrote:
Heerlijke plaat, maar geen Sometimes I Sit… voor mij. Mis net even de echt puntige plaatjes (Pedestrian) of een mooie spanningsboog (Kim’s Caravan/Small Poppies) die het debuut voor mij zo goed maakten. Toch gaat ie zeker in de repeat.

Kan ik me ook wel in vinden. Dat speelse, slackerige is er grotendeels vanaf en maakt plaats voor een meer volwassen Courtney. Goed album maar inderdaad minder leuk dan zijn voorganger.

Ben wel fan van deze nieuwe. Het debuut was sterk, deze ook. Waar die eerste inderdaad iets slackeriger en speelser was, voelt deze iets 'rijker' en voller. Meer 'liedjes liedjes' (slaat dat ergens op?). De eerste had meer hoogtes en laagtes, deze is consistenter met minder uitschieters. Al is Need A Little Time wel een heel goede track. Misschien wel mijn favoriete Courtney. :) Ik ben blij dat we beide albums hebben.

2018 is een beetje traag, zeg maar heel traag, op gang gekomen. Maar nu komt naar mijn gevoel de ene goede release na de andere uit. Met naast deze Courtney ook nog Parquet Courts, Sons Of Kemet, A.A.L., Jack White, Kali Uchis, Son Lux, Flying Horseman, U.S. Girls, Ben Howard en vooral Janelle Monae en Beach House als klasbakken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
2018 is een beetje traag, zeg maar heel traag, op gang gekomen. Maar nu komt naar mijn gevoel de ene goede release na de andere uit. Met naast deze Courtney ook nog Parquet Courts, Sons Of Kemet, A.A.L., Jack White, Kali Uchis, Son Lux, Flying Horseman, U.S. Girls, Ben Howard en vooral Janelle Monae en Beach House als klasbakken.

We zitten wel een beetje in het verkeerde topic.
Ben het helemaal met je eens. De afgelopen weken waren echt stacked. Moet nog verschillende albums uit dat lijstje checken zelfs.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
2018 is een beetje traag, zeg maar heel traag, op gang gekomen. Maar nu komt naar mijn gevoel de ene goede release na de andere uit. Met naast deze Courtney ook nog Parquet Courts, Sons Of Kemet, A.A.L., Jack White, Kali Uchis, Son Lux, Flying Horseman, U.S. Girls, Ben Howard en vooral Janelle Monae en Beach House als klasbakken.

We zitten wel een beetje in het verkeerde topic.
Ben het helemaal met je eens. De afgelopen weken waren echt stacked. Moet nog verschillende albums uit dat lijstje checken zelfs.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
02-03: Rex Orange County (Bitterzoet)
15-03: The Script + Ella Eyre (Ziggo Dome)
20-03: Greta van Fleet + Mooon (Doornroosje)
22-03: Yung Internet + Bagdaddy (Luna Corona)
30-03/01-04: Paaspop

05-07/08-07: Rock Werchter
+ 22-11: EDEN (Ronda - Tivoli)

Misschien:
Lowlands
Untold (roemenie)
Sziget
Novo Amor
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Father John Misty – Effenaar – 2 november

Ik wacht op ticketswap. Zelf niet groot fan maar de tickets zijn goedkoop en eindelijk weer iets goeds in ons hoekje. Dit gaat FJM toch nooit uitverkopen he?
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Kiefer Sutherland - 8 juni - TivoliVredenburg Utrecht

Ja dat is die ene acteur, ook wel bekend als Jack Bauer of Tom Kirkman. Ben erg benieuwd naar zijn show. De nummers die hij op Spotify heeft staan zijn stuk voor stuk goede country-songs en met zijn stem klinkt dat geweldig.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
22/2 Indiestad (The Go! Team, Equal Idiots) @ Paradiso
28/2 Albert Hammond Jr. @ Paradiso
12/3 The Pains of Being Pure at Heart @ Paradiso Noord
13/4 The Selecter / The Beat @ Tivoli Ronda
9/5 Indie Moerstaal (Spinvis, The Kik) @ Paradiso
21/5 Swervedrive @ Paradiso
25-27/5 London Calling (Frankie Cosmos, Rolling Blackouts Coastal Fever @ Paradiso
28/5 Car Seat Headrest @ Paradiso
13/6 Animal Collective @ Paradiso Noord
16/6 Death Cab For Cutie @ Amsterdamse Bos
5-8/7 Rock Werchter (Jack White, Nick Cave, David Byrne, Ben Howard, ect.)
12/8 Ariel Pink @ Paradiso Noord
12/10 Beach House @ Tivoli Ronda
8-10/11 Le Guess Who @ Tivoli
+
10/9 Ames Dunes @ Paradiso Noord
3/11 CHVRCHES @ Tivoli Ronda
30/5/19 Primavera Sound Barcelona

:D
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zijn er eigenlijk nog mensen die vanavond naar Arcade Fire gaan? Heb het idee dat het vrij rustig gaat worden in Rotterdam!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zijn er eigenlijk nog mensen die vanavond naar Arcade Fire gaan? Heb het idee dat het vrij rustig gaat worden in Rotterdam!
TicketSwap staat ook vol met kaarten. Voor ongeveer 25/30 euro kan je al heen. Maar voor mij helaas te ver.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Iemand een rede waarom dit echt in zo'n grote getallen het geval is? Is best vreemd dat er tegen zo'n extreem lage prijzen wordt verkocht. Voor wie twijfelt, ga! De show van AF staat in m'n top 3 van wat ik dit jaar al heb gezien. (moest dat enige referentie zijn).
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik heb vandaag nog een kaart gekocht. Voor het eerst alleen naar een concert. Voor deze prijs kon ik het niet laten liggen. staat nu een zitplaats op voor 12 euro. Heb er zin in
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken